Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Κινέζικο λάχανο

Αυτό το ήπιο, ελαφρώς γλυκό, ξαδελφάκι του λάχανου είναι µια σούπερ πηγή ασβεστίου, καθώς είναι χαµηλό σε οξαλικό οξύ, ένα συστατικό που υπάρχει σε πολλά λαχανικά, το οποίο εµποδίζει την απορρόφηση του ασβεστίου. Το κινέζικο λάχανο περιέχει, επίσης, 25 είδη αντικαρκινικών αντιοξειδωτικών, τις πολυφαινόλες, αναφέρεται σε µελέτη.

Ηοw to: Το µικρό τρυφερό baby κινέζικο λάχανο γίνεται εξαιρετικό όταν το τηγανίζεις µε λίγο λάδι. Μπορείς, επίσης, να το ανακατέψεις µε ελαιόλαδο, αλάτι και µαύρο πιπέρι και να το ψήσεις στους 200°C για 5 λεπτά.

Kineziko

 

Αν µαγειρεύεις το κανονικό σε µέγεθος κινέζικο λάχανο, φτιάξε ένα συνοδευτικό πιάτο κόβοντας τα κοτσάνια και σοτάροντας για 3-4 λεπτά λάδι µε σκόρδο, τζίντζερ και σάλτσα σόγιας µε µειωµένο αλάτι.

Πρόσθεσε την πρασινάδα µερικά λεπτά πριν από το σερβίρισµα, έτσι που τα κοτσάνια να παραµείνουν τρυφερά και τα φύλλα να έχουν µόλις µαραθεί.

Νεροκάρδαμο

Το νεροκάρδαµο είναι γεµάτο µε καροτενοειδή που προστατεύουν την όραση και συστατικά που µπορεί να εµποδίζουν την ανάπτυξη καρκινικών όγκων του µαστού.

Ηοw to: Κόψε τα κοτσάνια και πρόσθεσε τα φύλλα σε οµελέτες και σαλάτες. Συνδύασε το νεροκάρδαµο µε µια γλυκιά βινεγκρέτ µε βαλσαµικό ξίδι. Ή µεταµόρφωσε ένα απλό πιάτο σε λαχταριστό δείπνο, χρησιµοποιώντας φρέσκα φύλλα ως βάση για ψητό στήθος κοτόπουλου ή µοσχάρι.

nerokardamo

 

Για να το χρησιµοποιήσεις σε σούπα, σοτάρισε µία πατάτα και ένα κρεµµύδι κοµµένα σε κύβους σε 2 φλιτζάνια άπαχο γάλα και άλλο τόσο ζωµό κοτόπουλου και σιγόβρασέ τα για 10 λεπτά ή µέχρι να µαλακώσουν.

Πρόσθεσε 2 φλιτζάνια νεροκάρδαµο (φύλλα και κοτσανάκια), βράσε για άλλα 5 λεπτά και πολτοποίησε τη σούπα µέχρι να οµογενοποιηθεί. Γάρνιρε µε φρέσκα φύλλα νεροκάρδαµου και κρέµα γάλακτος µε χαµηλά λιπαρά.

Σέσκουλα
Αυτοί οι κάπως αλµυροί συγγενείς του παντζαριού είναι εξαιρετική πηγή βιταµινών A και C. Και 1 φλιτζάνι βρασµένα σέσκουλα δίνει πάνω από το 20% της καθηµερινής σου ανάγκης σε σίδηρο.

seskoula

Ηοw to: Στα σέσκουλα τρώγονται και τα κοτσάνια και τα φύλλα. Για να µαλακώσεις τα φύλλα, ζεµάτισέ τα σε αλατισµένο βραστό νερό για µερικά λεπτά (µπορείς να τα χρησιµοποιήσεις και για ντολµαδάκια). Μετά σόταρέ τα µε ελαιόλαδο και σκόρδο και ανάµειξέ τα µε ξανθές σταφίδες.

Για συνοδευτικό, µαγείρεψε τα κοτσάνια: κόψ’ τα σε κοµµάτια και βράσ’ τα σε νερό µε χυµό λεµονιού για 5 λεπτά. Ανάµειξέ τα µε ελαιόλαδο και παρµεζάνα και ψήσ’ τα για 10 λεπτά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πράσα: Ποια είναι τα διατροφικά τους οφέλη και γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τα τρως (και 2 πρωτότυπες συνταγές!)

Μάθε όλους τους λόγους για τους οποίους το πράσο θα πρέπει να ενταχθεί στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αλλά και 2 συνταγές από διάσημους σεφ για να το μαγειρέψεις.

To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Είναι λαχταριστά, πολύ εύκολα, χορταστικά και έχουν μόλις 40 θερμίδες το ένα ενώ για την παρασκευή τους χρειάζονται μόλις 2 υλικά!

Αν τρως συχνά καυτερές πιπεριές θα ζήσεις περισσότερα χρόνια!

Οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω, σύμφωνα με νέα έρευνα.

5 έξυπνες και υγιεινές συνήθειες για να ΜΗΝ παίρνεις βάρος στη δουλειά

Μήπως η δουλειά σου έχει αντίκτυπο στο βάρος σου; Πάρε υπό έλεγχο τη ζωή σου στη δουλειά και πρόσθεσε αυτές τις υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητά σου.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Ένα super food με σούπερ οφέλη και ιδιότητες!

Παρότι είναι μικροσκοπικά, είναι ιδιαίτερα «θαυματουργά» για την υγεία σου.

Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα

Τι θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια ώστε να πετύχεις με ακρίβεια ακόμα και τις πιο δύσκολες στάσεις της γιόγκα.

#shapegreece