Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Κινέζικο λάχανο

Αυτό το ήπιο, ελαφρώς γλυκό, ξαδελφάκι του λάχανου είναι µια σούπερ πηγή ασβεστίου, καθώς είναι χαµηλό σε οξαλικό οξύ, ένα συστατικό που υπάρχει σε πολλά λαχανικά, το οποίο εµποδίζει την απορρόφηση του ασβεστίου. Το κινέζικο λάχανο περιέχει, επίσης, 25 είδη αντικαρκινικών αντιοξειδωτικών, τις πολυφαινόλες, αναφέρεται σε µελέτη.

Ηοw to: Το µικρό τρυφερό baby κινέζικο λάχανο γίνεται εξαιρετικό όταν το τηγανίζεις µε λίγο λάδι. Μπορείς, επίσης, να το ανακατέψεις µε ελαιόλαδο, αλάτι και µαύρο πιπέρι και να το ψήσεις στους 200°C για 5 λεπτά.

Kineziko

 

Αν µαγειρεύεις το κανονικό σε µέγεθος κινέζικο λάχανο, φτιάξε ένα συνοδευτικό πιάτο κόβοντας τα κοτσάνια και σοτάροντας για 3-4 λεπτά λάδι µε σκόρδο, τζίντζερ και σάλτσα σόγιας µε µειωµένο αλάτι.

Πρόσθεσε την πρασινάδα µερικά λεπτά πριν από το σερβίρισµα, έτσι που τα κοτσάνια να παραµείνουν τρυφερά και τα φύλλα να έχουν µόλις µαραθεί.

Νεροκάρδαμο

Το νεροκάρδαµο είναι γεµάτο µε καροτενοειδή που προστατεύουν την όραση και συστατικά που µπορεί να εµποδίζουν την ανάπτυξη καρκινικών όγκων του µαστού.

Ηοw to: Κόψε τα κοτσάνια και πρόσθεσε τα φύλλα σε οµελέτες και σαλάτες. Συνδύασε το νεροκάρδαµο µε µια γλυκιά βινεγκρέτ µε βαλσαµικό ξίδι. Ή µεταµόρφωσε ένα απλό πιάτο σε λαχταριστό δείπνο, χρησιµοποιώντας φρέσκα φύλλα ως βάση για ψητό στήθος κοτόπουλου ή µοσχάρι.

nerokardamo

 

Για να το χρησιµοποιήσεις σε σούπα, σοτάρισε µία πατάτα και ένα κρεµµύδι κοµµένα σε κύβους σε 2 φλιτζάνια άπαχο γάλα και άλλο τόσο ζωµό κοτόπουλου και σιγόβρασέ τα για 10 λεπτά ή µέχρι να µαλακώσουν.

Πρόσθεσε 2 φλιτζάνια νεροκάρδαµο (φύλλα και κοτσανάκια), βράσε για άλλα 5 λεπτά και πολτοποίησε τη σούπα µέχρι να οµογενοποιηθεί. Γάρνιρε µε φρέσκα φύλλα νεροκάρδαµου και κρέµα γάλακτος µε χαµηλά λιπαρά.

Σέσκουλα
Αυτοί οι κάπως αλµυροί συγγενείς του παντζαριού είναι εξαιρετική πηγή βιταµινών A και C. Και 1 φλιτζάνι βρασµένα σέσκουλα δίνει πάνω από το 20% της καθηµερινής σου ανάγκης σε σίδηρο.

seskoula

Ηοw to: Στα σέσκουλα τρώγονται και τα κοτσάνια και τα φύλλα. Για να µαλακώσεις τα φύλλα, ζεµάτισέ τα σε αλατισµένο βραστό νερό για µερικά λεπτά (µπορείς να τα χρησιµοποιήσεις και για ντολµαδάκια). Μετά σόταρέ τα µε ελαιόλαδο και σκόρδο και ανάµειξέ τα µε ξανθές σταφίδες.

Για συνοδευτικό, µαγείρεψε τα κοτσάνια: κόψ’ τα σε κοµµάτια και βράσ’ τα σε νερό µε χυµό λεµονιού για 5 λεπτά. Ανάµειξέ τα µε ελαιόλαδο και παρµεζάνα και ψήσ’ τα για 10 λεπτά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη
Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη

O αγαπημένος μας food blogger μάς προτείνει τρεις διαφορετικές και πρωτότυπες τάρτες

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

#shapegreece