Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Εσκαρόλ
Μοιάζει µε το κλασικό µαρούλι ροµάν, όµως το εσκαρόλ είναι πιο σφιχτό, έχει ανοιχτότερο χρώµα και λίγο πιο πικρή γεύση που το κάνει να ξεχωρίζει. Με µόλις 8 θερµίδες ανά φλιτζάνι ωµά φύλλα, αυτός ο σούπερσταρ της διατροφής σου προσφέρει φυτικές ίνες και καλό για την καρδιά σου φυλλικό οξύ, µαζί µε βιταµίνες A, C και K.

eskarol

Ηοw to: «Τα εσωτερικά φύλλα είναι γλυκά και µε ήπια γεύση, έτσι ταιριάζουν στις σαλάτες» λέει η Julia Sullivan, σεφ στο Haven’s Kitchen της Νέας Υόρκης. Για να το προετοιµάσεις, πάρε µε µαχαίρι ξεφλουδίσµατος µία λεπτή φέτα από την άκρη του κοτσανιού του και µετά κόψε τριγωνικά το σκληρό κοτσάνι.

«Ανάµειξε τη σαλάτα µε ελαιόλαδο, χυµό λεµονιού, αλάτι και πιπέρι και σέρβιρε µε ξύσµατα παρµεζάνας» προτείνει η σεφ.

Μαθήματα μαγειρικής με λαχανικά

Όταν επιστρέψεις από το σούπερ µάρκετ ή τη λαϊκή, χρησιµοποίησε αυτό τονοδηγό δράσης  για να κάνεις τα λαχανικά σου να κρατήσουν περισσότερο.

Βήµα 1 Καθάρισε
Κόψε τα κοτσάνια ή το χοντρό κεντρικό κοτσάνι σε φέτες. Μετά κόψε τα φύλλα και πέταξε τα κιτρινισµένα ή τα χαλασµένα.

Βήµα 2 Πλύνε

Για να φύγει το χώµα από τα ανθεκτικά λαχανικά, όπως η λαχανίδα, πλύν’ τα σε καθαρό νεροχύτη γεµάτο µε κρύο νερό. Ανακάτεψέ τα καλά για να ξεκολλήσει το χώµα και µετά ανασήκωσε τα φύλλα. Το χώµα θα έχει µείνει κάτω. Τα πιο ευαίσθητα λαχανικά, όπως το νεροκάρδαµο, απλά πλύν’ τα κάτω από τρεχούµενο νερό.

Βήµα 3 Στέγνωσε
Χρησιµοποίησε ένα στεγνωτήρα σαλάτας ή άπλωσε τα φύλλα σε µια στρώση σε καθαρή πετσέτα. Πρέπει να αποµακρυνθεί σχεδόν όλη η υγρασία, διαφορετικά
θα µαραθούν.

Βήµα 4 Συντήρησε
Τύλιξέ τα σε πετσέτα και βάλ’ τα σε πλαστική σακούλα αποθήκευσης για τρόφιµα. Αν χρησιµοποίησες το στεγνωτήρα σαλάτας, βάλε τα φύλλα απευθείας στο σακουλάκι. Φύλαξε τα σαλατικά στο συρτάρι ή στην ανάλογη θέση του ψυγείου σου, µακριά από φρούτα. Ορισµένα φρούτα, όπως το µήλο και το αβοκάντο, εκλύουν αιθυλένιο, ένα αέριο που µπορεί να επιταχύνει το σάπισµα.

Βήµα 5 Αναζωογόνησε
Παρότι τα λαχανικά θα πρέπει να κρατήσουν µία εβδοµάδα στο ψυγείο, µπορεί να µαραθούν. Για να τα συνεφέρεις, βάλ’ τα σε µπολ µε παγωµένο νερό για 15 λεπτά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece