Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Εσκαρόλ
Μοιάζει µε το κλασικό µαρούλι ροµάν, όµως το εσκαρόλ είναι πιο σφιχτό, έχει ανοιχτότερο χρώµα και λίγο πιο πικρή γεύση που το κάνει να ξεχωρίζει. Με µόλις 8 θερµίδες ανά φλιτζάνι ωµά φύλλα, αυτός ο σούπερσταρ της διατροφής σου προσφέρει φυτικές ίνες και καλό για την καρδιά σου φυλλικό οξύ, µαζί µε βιταµίνες A, C και K.

eskarol

Ηοw to: «Τα εσωτερικά φύλλα είναι γλυκά και µε ήπια γεύση, έτσι ταιριάζουν στις σαλάτες» λέει η Julia Sullivan, σεφ στο Haven’s Kitchen της Νέας Υόρκης. Για να το προετοιµάσεις, πάρε µε µαχαίρι ξεφλουδίσµατος µία λεπτή φέτα από την άκρη του κοτσανιού του και µετά κόψε τριγωνικά το σκληρό κοτσάνι.

«Ανάµειξε τη σαλάτα µε ελαιόλαδο, χυµό λεµονιού, αλάτι και πιπέρι και σέρβιρε µε ξύσµατα παρµεζάνας» προτείνει η σεφ.

Μαθήματα μαγειρικής με λαχανικά

Όταν επιστρέψεις από το σούπερ µάρκετ ή τη λαϊκή, χρησιµοποίησε αυτό τονοδηγό δράσης  για να κάνεις τα λαχανικά σου να κρατήσουν περισσότερο.

Βήµα 1 Καθάρισε
Κόψε τα κοτσάνια ή το χοντρό κεντρικό κοτσάνι σε φέτες. Μετά κόψε τα φύλλα και πέταξε τα κιτρινισµένα ή τα χαλασµένα.

Βήµα 2 Πλύνε

Για να φύγει το χώµα από τα ανθεκτικά λαχανικά, όπως η λαχανίδα, πλύν’ τα σε καθαρό νεροχύτη γεµάτο µε κρύο νερό. Ανακάτεψέ τα καλά για να ξεκολλήσει το χώµα και µετά ανασήκωσε τα φύλλα. Το χώµα θα έχει µείνει κάτω. Τα πιο ευαίσθητα λαχανικά, όπως το νεροκάρδαµο, απλά πλύν’ τα κάτω από τρεχούµενο νερό.

Βήµα 3 Στέγνωσε
Χρησιµοποίησε ένα στεγνωτήρα σαλάτας ή άπλωσε τα φύλλα σε µια στρώση σε καθαρή πετσέτα. Πρέπει να αποµακρυνθεί σχεδόν όλη η υγρασία, διαφορετικά
θα µαραθούν.

Βήµα 4 Συντήρησε
Τύλιξέ τα σε πετσέτα και βάλ’ τα σε πλαστική σακούλα αποθήκευσης για τρόφιµα. Αν χρησιµοποίησες το στεγνωτήρα σαλάτας, βάλε τα φύλλα απευθείας στο σακουλάκι. Φύλαξε τα σαλατικά στο συρτάρι ή στην ανάλογη θέση του ψυγείου σου, µακριά από φρούτα. Ορισµένα φρούτα, όπως το µήλο και το αβοκάντο, εκλύουν αιθυλένιο, ένα αέριο που µπορεί να επιταχύνει το σάπισµα.

Βήµα 5 Αναζωογόνησε
Παρότι τα λαχανικά θα πρέπει να κρατήσουν µία εβδοµάδα στο ψυγείο, µπορεί να µαραθούν. Για να τα συνεφέρεις, βάλ’ τα σε µπολ µε παγωµένο νερό για 15 λεπτά.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Σουβλάκια με ροδάκινο: Όταν ψήνεις τα ροδάκινα, εντείνεται η γλύκα τους και γίνονται ακόμη πιο ζουμερά. Δοκίμασέ τα σήμερα σε σουβλάκι!

Τα οφέλη του καστανού ρυζιού στην υγεία του οργανισμού

Το καστανό ρύζι εμπεριέχει σε σημαντικά ποσά δυο άκρως απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο

Η μαγειρική σόδα η… θαυματουργή: 10 χρήσεις της στην κουζίνα

Ναι, τη χρησιμοποιείς για να μουλιάσεις τα ρεβίθια ή για να φουσκώσουν τα τυροπιτάκια, όμως η μαγειρική σόδα έχει –και δικαιολογημένα– τη φήμη του «σωτήρα» όταν θέλεις να φρεσκάρεις και να καθαρίσεις κάτι.

5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αγοράσεις ή μαγειρέψεις κρέας

Πήγαμε στον κρεοπώλη και ρωτήσαμε – ιδού τι μάθαμε

#shapegreece