Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Εσκαρόλ
Μοιάζει µε το κλασικό µαρούλι ροµάν, όµως το εσκαρόλ είναι πιο σφιχτό, έχει ανοιχτότερο χρώµα και λίγο πιο πικρή γεύση που το κάνει να ξεχωρίζει. Με µόλις 8 θερµίδες ανά φλιτζάνι ωµά φύλλα, αυτός ο σούπερσταρ της διατροφής σου προσφέρει φυτικές ίνες και καλό για την καρδιά σου φυλλικό οξύ, µαζί µε βιταµίνες A, C και K.

eskarol

Ηοw to: «Τα εσωτερικά φύλλα είναι γλυκά και µε ήπια γεύση, έτσι ταιριάζουν στις σαλάτες» λέει η Julia Sullivan, σεφ στο Haven’s Kitchen της Νέας Υόρκης. Για να το προετοιµάσεις, πάρε µε µαχαίρι ξεφλουδίσµατος µία λεπτή φέτα από την άκρη του κοτσανιού του και µετά κόψε τριγωνικά το σκληρό κοτσάνι.

«Ανάµειξε τη σαλάτα µε ελαιόλαδο, χυµό λεµονιού, αλάτι και πιπέρι και σέρβιρε µε ξύσµατα παρµεζάνας» προτείνει η σεφ.

Μαθήματα μαγειρικής με λαχανικά

Όταν επιστρέψεις από το σούπερ µάρκετ ή τη λαϊκή, χρησιµοποίησε αυτό τονοδηγό δράσης  για να κάνεις τα λαχανικά σου να κρατήσουν περισσότερο.

Βήµα 1 Καθάρισε
Κόψε τα κοτσάνια ή το χοντρό κεντρικό κοτσάνι σε φέτες. Μετά κόψε τα φύλλα και πέταξε τα κιτρινισµένα ή τα χαλασµένα.

Βήµα 2 Πλύνε

Για να φύγει το χώµα από τα ανθεκτικά λαχανικά, όπως η λαχανίδα, πλύν’ τα σε καθαρό νεροχύτη γεµάτο µε κρύο νερό. Ανακάτεψέ τα καλά για να ξεκολλήσει το χώµα και µετά ανασήκωσε τα φύλλα. Το χώµα θα έχει µείνει κάτω. Τα πιο ευαίσθητα λαχανικά, όπως το νεροκάρδαµο, απλά πλύν’ τα κάτω από τρεχούµενο νερό.

Βήµα 3 Στέγνωσε
Χρησιµοποίησε ένα στεγνωτήρα σαλάτας ή άπλωσε τα φύλλα σε µια στρώση σε καθαρή πετσέτα. Πρέπει να αποµακρυνθεί σχεδόν όλη η υγρασία, διαφορετικά
θα µαραθούν.

Βήµα 4 Συντήρησε
Τύλιξέ τα σε πετσέτα και βάλ’ τα σε πλαστική σακούλα αποθήκευσης για τρόφιµα. Αν χρησιµοποίησες το στεγνωτήρα σαλάτας, βάλε τα φύλλα απευθείας στο σακουλάκι. Φύλαξε τα σαλατικά στο συρτάρι ή στην ανάλογη θέση του ψυγείου σου, µακριά από φρούτα. Ορισµένα φρούτα, όπως το µήλο και το αβοκάντο, εκλύουν αιθυλένιο, ένα αέριο που µπορεί να επιταχύνει το σάπισµα.

Βήµα 5 Αναζωογόνησε
Παρότι τα λαχανικά θα πρέπει να κρατήσουν µία εβδοµάδα στο ψυγείο, µπορεί να µαραθούν. Για να τα συνεφέρεις, βάλ’ τα σε µπολ µε παγωµένο νερό για 15 λεπτά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece