6 λαχανικά που είναι τα απόλυτα super foods αυτή τη στιγμή

Ανακάλυψε 6 λαχανικά της κατηγορίας των super foods – κάποια µπορεί να µην τα βρεις µε την πρώτη µατιά στο µανάβη, αλλά αξίζουν την έρευνα.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Εσκαρόλ
Μοιάζει µε το κλασικό µαρούλι ροµάν, όµως το εσκαρόλ είναι πιο σφιχτό, έχει ανοιχτότερο χρώµα και λίγο πιο πικρή γεύση που το κάνει να ξεχωρίζει. Με µόλις 8 θερµίδες ανά φλιτζάνι ωµά φύλλα, αυτός ο σούπερσταρ της διατροφής σου προσφέρει φυτικές ίνες και καλό για την καρδιά σου φυλλικό οξύ, µαζί µε βιταµίνες A, C και K.

eskarol

Ηοw to: «Τα εσωτερικά φύλλα είναι γλυκά και µε ήπια γεύση, έτσι ταιριάζουν στις σαλάτες» λέει η Julia Sullivan, σεφ στο Haven’s Kitchen της Νέας Υόρκης. Για να το προετοιµάσεις, πάρε µε µαχαίρι ξεφλουδίσµατος µία λεπτή φέτα από την άκρη του κοτσανιού του και µετά κόψε τριγωνικά το σκληρό κοτσάνι.

«Ανάµειξε τη σαλάτα µε ελαιόλαδο, χυµό λεµονιού, αλάτι και πιπέρι και σέρβιρε µε ξύσµατα παρµεζάνας» προτείνει η σεφ.

Μαθήματα μαγειρικής με λαχανικά

Όταν επιστρέψεις από το σούπερ µάρκετ ή τη λαϊκή, χρησιµοποίησε αυτό τονοδηγό δράσης  για να κάνεις τα λαχανικά σου να κρατήσουν περισσότερο.

Βήµα 1 Καθάρισε
Κόψε τα κοτσάνια ή το χοντρό κεντρικό κοτσάνι σε φέτες. Μετά κόψε τα φύλλα και πέταξε τα κιτρινισµένα ή τα χαλασµένα.

Βήµα 2 Πλύνε

Για να φύγει το χώµα από τα ανθεκτικά λαχανικά, όπως η λαχανίδα, πλύν’ τα σε καθαρό νεροχύτη γεµάτο µε κρύο νερό. Ανακάτεψέ τα καλά για να ξεκολλήσει το χώµα και µετά ανασήκωσε τα φύλλα. Το χώµα θα έχει µείνει κάτω. Τα πιο ευαίσθητα λαχανικά, όπως το νεροκάρδαµο, απλά πλύν’ τα κάτω από τρεχούµενο νερό.

Βήµα 3 Στέγνωσε
Χρησιµοποίησε ένα στεγνωτήρα σαλάτας ή άπλωσε τα φύλλα σε µια στρώση σε καθαρή πετσέτα. Πρέπει να αποµακρυνθεί σχεδόν όλη η υγρασία, διαφορετικά
θα µαραθούν.

Βήµα 4 Συντήρησε
Τύλιξέ τα σε πετσέτα και βάλ’ τα σε πλαστική σακούλα αποθήκευσης για τρόφιµα. Αν χρησιµοποίησες το στεγνωτήρα σαλάτας, βάλε τα φύλλα απευθείας στο σακουλάκι. Φύλαξε τα σαλατικά στο συρτάρι ή στην ανάλογη θέση του ψυγείου σου, µακριά από φρούτα. Ορισµένα φρούτα, όπως το µήλο και το αβοκάντο, εκλύουν αιθυλένιο, ένα αέριο που µπορεί να επιταχύνει το σάπισµα.

Βήµα 5 Αναζωογόνησε
Παρότι τα λαχανικά θα πρέπει να κρατήσουν µία εβδοµάδα στο ψυγείο, µπορεί να µαραθούν. Για να τα συνεφέρεις, βάλ’ τα σε µπολ µε παγωµένο νερό για 15 λεπτά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

Μερικές μεγάλες αλήθειες για την πρωτεΐνη που θα σου φανούν χρήσιμες

Είναι ένα από τα τρία μακροσυστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός και έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους και την αύξηση μυικής μάζας. Να όσα χρειάζεται να ξέρεις

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

#shapegreece