Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Είναι επικίνδυνη η διατροφή χωρίς γλουτένη;

«Δεν θα χάσεις βάρος κόβοντας τη γλουτένη – αλλά αντίθετα κινδυνεύεις να πάρεις κιλά»: οι ειδικοί αντιδρούν έντονα στην παρότρυνση της Miley Cyrus προς μια περιοριστική διατροφή χωρίς γλουτένη.

23.01.2014

εχεις διαβασει

Η Karen Ansel, διαιτολόγος και εκπρόσωπος της Academy of Nutrition and Dietetics τόνισε στο Today.com:

“Μία δίαιτα χωρίς γλουτένη μπορεί να οδηγήσει σε μία διατροφή που θα είναι χαμηλή σε σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως φυλλικό οξύ και νιασίνη”.

Και ο Dr David Katz, διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου Πρόληψης του Πανεπιστημίου του Yale, είπε στο ABC: “Το κόψιμο της γλουτένης… συνιστάται μόνο για αυτούς που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη”.

Διάβασε κι εδώ 5 λόγους που ΔΕΝ πρέπει να κόψεις τη γλουτένη!

Η Rachel Begun, μία σύμβουλος της βιομηχανίας της διατροφής που υποφέρει από κοιλιοκάκη, μια ασθένεια που είναι η υπερβολική δυσανεξία στη γλουτένη, εξηγεί πως τα προϊόντα χωρίς γλουτένη μπορεί ακόμη και να οδηγήσουν κάποιον στην πρόσληψη βάρους. Μιλώντας στο Today.com ανέφερε:

“Οι άνθρωποι που ακολουθούν διατροφή χωρίς γλουτένη μπορεί να πάρουν βάρος αν βασίζονται κυρίως σε υψηλά κατεργασμένες τροφές χωρίς γλουτένη, πολλές από τις οποίες τείνουν να περιέχουν περισσότερα λιπαρά, θερμίδες και ζάχαρη απ’ ότι οι αντίστοιχές τους με γλουτένη. Επίσης οι τροφές χωρίς γλουτένη τείνουν να μην έχουν φυτικές ίνες που μας χορταίνουν και μας βοηθούν να ελέγχουμε το βάρος μας”.

Δες κι εδώ όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη διατροφή χωρίς γλουτένη!

Οι δίαιτες χωρίς γλουτένη και λακτόζη έχουν γίνει διάσημες πρόσφατα από την υποστήριξη διασημοτήτων όπως η Zooey Deschanel, η οποία είναι ευαίσθητη στα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αβγά και το σιτάρι και η Elisabeth Hasselbeck, παρουσιάστρια στο The View η οποία πάσχει από κοιλιοκάκη όπως άλλωστε και η δικιά μας Έλλη Κοκκίνου που συχνά στο instagram δείχνει τα καλούδια που μαγειρεύει χωρίς γλουτένη.

Ο Dr Peter Green, διευθυντής του Κέντρου Κοιλιακών Ασθενειών του Πανεπιστημίου Columbia στη Νέα Υόρκη, ανέφερε στο ABC πως “η τάση στη βιομηχανία της διατροφής σήμερα είναι τα προϊόντα χωρίς γλουτένη”. Πρόσθεσε πως περίπου το 90% των ανθρώπων που κάνουν δίαιτα αποκλείουν τη γλουτένη σαν ένα διατροφικό καπρίτσιο ή σαν “κάτι για απώλεια βάρους”.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Αν δεν έχεις φάει ακόμα σελινόριζα, κοίτα τι χάνεις! (και να πώς θα την φτιάξεις σε συνταγές πανεύκολα!)

Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια ανακαλύπτουμε όλο και περισσότερους τρόπους να χρησιμοποιούμε τη σελινόριζα και να την ενσωματώνουμε στη διατροφή μας.

7 υγιεινοί λόγοι για να τρως περισσότερη μαύρη σοκολάτα

Η σοκολάτα δεν είναι πλέον ένοχη απόλαυση. Απλά βεβαιώσου ότι τρως τη σωστή!

Μάθε πώς να κάνεις δίαιτα χωρίς να… κάνεις δίαιτα (H διατολόγος μας δίνει τις αληθινές συμβουλές)

Ναι, μπορείς να κάνεις δίαιτα χωρίς να κάνεις δίαιτα και χωρίς να υποστείς στερήσεις.

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες!

Αν τρώω πιο πολλά φρούτα και λαχανικά θα χάσω βάρος; Η διαιτολόγος απαντά

Η εξίσωση φαίνεται απλούστατη: η μεγαλύτερη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών ισούται με μείωση βάρους. Ισχύει;

Πόσο κουνουπίδι τρως; Τα οφέλη και πώς να το φτιάξεις (ναι τρώγεται και ωμό στις σαλάτες!)

Το κουνουπίδι αποτελεί μια σημαντική τροφή, με πολλές αντικαρκινικές ιδιότητες ενώ είναι ιδανικό για εσένα που θέλεις να χάσεις βάρος.

#shapegreece