Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Βραδινά σνακ: 5 σνακ που επιτρέπεται να φας για βραδινό αργά τη νύχτα!

Δεν είναι όλα τα μεταμεσονύκτια σνακ καταστροφικά για τη γραμμή σου. Υπάρχουν κάποιοι συνδυασμοί τροφών που σε κρατούν χορτάτη χωρίς να σε γεμίζουν θερμίδες.

28.09.2016

εχεις διαβασει

Ας είμαστε ρεαλιστές: Δεν είναι πάντοτε δυνατό να αποφύγουμε να φάμε κάτι μετά τις 12 το βράδυ.

Μπορεί να χρειαστεί να εργαστείς μέχρι αργά για να τελειώσεις κάποια δουλειά ή να γυρίσεις αργά το βράδυ στο σπίτι μετά από μία καθυστερημένη πτήση και να θέλεις να φας κάτι συμπληρωματικό.

Αυτά τα βραδινά σνακ επιτρέπονται, αν και υπάρχουν φορές που απλώς νιώθεις μία λιγούρα αργά το βράδυ και δεν ξέρεις τι μπορείς να φας για βραδινό.

«Όταν νιώσεις την πείνα, πρέπει να φας κάτι», λέει η Angela LeMond, RDN, της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας.

Το κλειδί είναι να προτιμήσεις να φας κάτι που δε θα εκτοξεύσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου, υποκινώντας άλλες λιγούρες ή γεμίζοντας το σώμα σου με περιττές θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 5 σνακ με λίγες θερμίδες που νικούν ΟΛΕΣ τις λιγούρες!

Οποιοδήποτε από τα ζευγαράκια τροφών που ακολουθούν είναι βραδινά σνακ που μπορούν να σε κρατήσει χορτάτη και με λίγες θερμίδες μέχρι το πρωί:

  • 1 μεσαίου μεγέθους μπανάνα + 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο αμυγδάλου
  • 1 μεσαίου μεγέθους μήλο + 30g τυρί χαμηλών λιπαρών
  • 1/4 της κούπας μαύρα φασόλια + 1 μικρή πίτα τορτίγιας
  • 1 κούπα μύρτιλα + 170-220g γιαούρτι χωρίς λιπαρά
  • 1 κούπα με στικ καρότου + 3 κουταλιές της σούπας χούμους

Θες κι άλλες ιδέες για σνακ;

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Η bikini season πάει χεράκι – χεράκι με τη σαλάτα season. Και παρ’ ότι το καλοκαίρι φαίνεται να αργεί, το bikini έρχεται και θα το φορέσεις με αυτοπεποίθηση. Ιδού πως θα χορτάσεις με μια σαλάτα.

Η διατροφή στα 20: Super πλάνο για δίαιτα 7 ημερών για μεταβολισμό που ΚΑΙΕΙ από τη διαιτολόγο Αμαλία Γιωτοπούλου!

Δίαιτα 7 ημερών: Οι συνήθειες της εφηβείας μας ακολουθούν και στην δεκαετία των 20. Η διαιτολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου μας δίνει τη σωστή διατροφή για να μην παχύνεις ποτέ.

Δοκιμάσαμε τα υγρά υποκατάστατα γευμάτων για αδυνάτισμα! Ιδού τι έχουμε να πούμε για τη διατροφή των αστροναυτών

Είναι και πάλι τάση στη διατροφή και το αδυνάτισμα. Δοκιμάσαμε το Top Diet της Power Health και να τι έχουμε να σου πούμε.

Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!
Έλαιο Καρύδας: Κι όμως, υπάρχουν 26 αποδεδειγμένα οφέλη του για τον οργανισμό!

Είναι τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό, που ούτε το φαντάζεσαι. Το Έλαιο Καρύδας είναι ένα πολύτιμο προϊόν που πρέπει σίγουρα να δοκιμάσεις

Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)
Η ιστορία του κόσμου μέσα σε 20 λεπτά (βίντεο)

Ένα διασκεδαστικό και μοναδικά ενημερωτικό βίντεο που δεν πρέπει να χάσεις

#shapegreece