Έχεις το βάρος που επιθυμείς; Πώς να μην πάρεις κιλά

Δεν προσπαθείς να χάσεις βάρος- επειδή είσαι ικανοποιημένη με το νούμερο που βλέπεις στη ζυγαριά, αλλά δεν θέλεις να πάρεις κιλά. Τι να κάνεις.

01.10.2017

εχεις διαβασει

Δεν δεν προσπαθείς να αδυνατίσεις, να ξέρεις ότι… είστε πολλές στην ομάδα που πρασπαθείς να μην πάρεις κιλά.

Το 41% από εμάς είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες από την εμφάνισή μας και θέλουμε να παραμείνουμε ακριβώς εκεί που είμαστε, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση από τον αμερικανικό φορέα Gallup.

Τα νέα αυτά είναι εξαιρετικά, «αφού είναι πολύ πιο εύκολο να διατηρήσεις το βάρος σου απ ’ό,τι να χάσεις κιλά που έχεις πάρει» σημειώνει η διαιτολόγος Keri Gans, συγγραφέας του The Small Change Diet. Οι παρακάτω επιστημονικά αποδεδειγμένες στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις να δείχνεις και να νιώθεις υπέροχα .

Τρώγε αυτά που που σου αρέσουν

Αποφάσισε ποια υγιεινά γεύματα και σνακ σου αρέσουν και μπορείς να τα τρως όσο συχνά θέλεις.

«Όταν τρως συχνά κάποια φαγητά, διατηρείς πιο εύκολα το βάρος σου σταθερό, επειδή έχεις ήδη καταλήξει σε σωστές επιλογές και συνδυασμούς» συμβουλεύει η διαιτολόγος Lauren Slayton, συγγραφέας του The Little Book of Thin. Επιπλέον, όταν τρως κάτι συχνά, ελέγχεις
καλύτερα τη μερίδα σου, όπως αποδείχτηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο.

Το μέτρημα… μετράει

Ακόμα κι αν γεμίζεις το καροτσάκι σου με μήλα και καρότα, δεν είναι σίγουρο ότι παίρνεις λιγότερες θερμίδες.
Σε αναθεώρηση επτά μελετών που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition βρέθηκε πως η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών δε σημαίνει απώλεια βάρους.

Η εξίσωση αλλάζει μόνο όταν αρχίσεις να αντικαθιστάς λιγότερο υγιεινές τροφές στη
διατροφή σου με φρούτα και λαχανικά. Μια ιδέα; Δοκίμασε τσιπς λαχανικών αντί για
πατατάκια στα ντιπ σου.

Σκέψου σαν σεφ

Αν τρως τακτικά έξω –ή παραγγέλνεις–, είναι ώρα να τελειοποιήσεις τις δεξιότητές σου στην κουζίνα.
Σε μελέτη από τη Σχολή Bloomberg Δημόσιας Υγείας του Νοσοκομείου John Hopkins τονίζεται πως όσοι μαγειρεύουν το φαγητό τους καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες, ακόμα
και όταν τρώνε έξω.

«Όταν μαγειρεύεις, γνωρίζεις τα συστατικά ενός πιάτου» εξηγεί η συγγραφέας της μελέτης,
Julia Wolfson, PhD. Ξέρεις, για παράδειγμα, ότι κάποιες βελουτέ σούπες περιέχουν
κρέμα γάλακτος, οπότε προτιμάς μία μινεστρόνε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι από τη διατροφολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η Δέσποινα Μαρσέλου σου προτείνει μια πλήρη δίαιτα 7 ημερών για επίπεδη κοιλιά

Γιατί κάνεις δίαιτα αλλά δεν χάνεις τα τελευταία κιλά

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά και δεν χάνεις τα τελευταία κιλά; Πρώτα απ’ όλα, δεν είναι ένα σπάνιο φαινόμενο: συμβαίνει και στους καλύτερους για ένα μικρό χρονικό διάστημα όσο πιστά και αν ακολουθούν μια διατροφή.

Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα
Οι millennials δεν έχουν ιδέα από μαγειρική, σύμφωνα με έρευνα

Απίθανα πράγματα: Ούτε τοστ, λέει, δεν ξέρει να φτιάχνουν.

Τι λάδι να βάλω πού; Κραμβέλαιο, αραχιδέλαιο, λινέλαιο και σησαμέλαιο είναι οι νέες επιλογές

Στην Ελλάδα πολύ σωστά αγαπάμε το ελαιόλαδο, αλλά μήπως αξίζει να σκεφτείς και τις εναλλακτικές επιλογές σε λάδι;

Μαυρομάτικα φασόλια: 5 λόγοι για να αρχίσεις σήμερα κιόλας να τα τρως

Θα σε εξέπληττε αν σου λέγαμε ότι μία μερίδα μαυρομάτικα φασόλια παρέχει όση ποσότητα πρωτεΐνης παρέχει και μισή μπριζόλα;

#shapegreece