Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Έχεις το βάρος που επιθυμείς; Πώς να μην πάρεις κιλά

Δεν προσπαθείς να χάσεις βάρος- επειδή είσαι ικανοποιημένη με το νούμερο που βλέπεις στη ζυγαριά, αλλά δεν θέλεις να πάρεις κιλά. Τι να κάνεις.

01.10.2017

εχεις διαβασει

Δεν δεν προσπαθείς να αδυνατίσεις, να ξέρεις ότι… είστε πολλές στην ομάδα που πρασπαθείς να μην πάρεις κιλά.

Το 41% από εμάς είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες από την εμφάνισή μας και θέλουμε να παραμείνουμε ακριβώς εκεί που είμαστε, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση από τον αμερικανικό φορέα Gallup.

Τα νέα αυτά είναι εξαιρετικά, «αφού είναι πολύ πιο εύκολο να διατηρήσεις το βάρος σου απ ’ό,τι να χάσεις κιλά που έχεις πάρει» σημειώνει η διαιτολόγος Keri Gans, συγγραφέας του The Small Change Diet. Οι παρακάτω επιστημονικά αποδεδειγμένες στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις να δείχνεις και να νιώθεις υπέροχα .

Τρώγε αυτά που που σου αρέσουν

Αποφάσισε ποια υγιεινά γεύματα και σνακ σου αρέσουν και μπορείς να τα τρως όσο συχνά θέλεις.

«Όταν τρως συχνά κάποια φαγητά, διατηρείς πιο εύκολα το βάρος σου σταθερό, επειδή έχεις ήδη καταλήξει σε σωστές επιλογές και συνδυασμούς» συμβουλεύει η διαιτολόγος Lauren Slayton, συγγραφέας του The Little Book of Thin. Επιπλέον, όταν τρως κάτι συχνά, ελέγχεις
καλύτερα τη μερίδα σου, όπως αποδείχτηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο.

Το μέτρημα… μετράει

Ακόμα κι αν γεμίζεις το καροτσάκι σου με μήλα και καρότα, δεν είναι σίγουρο ότι παίρνεις λιγότερες θερμίδες.
Σε αναθεώρηση επτά μελετών που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition βρέθηκε πως η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών δε σημαίνει απώλεια βάρους.

Η εξίσωση αλλάζει μόνο όταν αρχίσεις να αντικαθιστάς λιγότερο υγιεινές τροφές στη
διατροφή σου με φρούτα και λαχανικά. Μια ιδέα; Δοκίμασε τσιπς λαχανικών αντί για
πατατάκια στα ντιπ σου.

Σκέψου σαν σεφ

Αν τρως τακτικά έξω –ή παραγγέλνεις–, είναι ώρα να τελειοποιήσεις τις δεξιότητές σου στην κουζίνα.
Σε μελέτη από τη Σχολή Bloomberg Δημόσιας Υγείας του Νοσοκομείου John Hopkins τονίζεται πως όσοι μαγειρεύουν το φαγητό τους καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες, ακόμα
και όταν τρώνε έξω.

«Όταν μαγειρεύεις, γνωρίζεις τα συστατικά ενός πιάτου» εξηγεί η συγγραφέας της μελέτης,
Julia Wolfson, PhD. Ξέρεις, για παράδειγμα, ότι κάποιες βελουτέ σούπες περιέχουν
κρέμα γάλακτος, οπότε προτιμάς μία μινεστρόνε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!
Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Έχεις φαγόπυρο; Φτιάξε σαλάτα με αβοκάντο και αβγό με τη συνταγή του Cool Artisan

Μια συνταγή για σαλάτα με φαγόπυρο από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη, άκα Cool Artisan. Λίγα υλικά και υπέροχο blend γεύσεων.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

#shapegreece