Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Έχεις το βάρος που επιθυμείς; Πώς να μην πάρεις κιλά

Δεν προσπαθείς να χάσεις βάρος- επειδή είσαι ικανοποιημένη με το νούμερο που βλέπεις στη ζυγαριά, αλλά δεν θέλεις να πάρεις κιλά. Τι να κάνεις.

16.06.2017

εχεις διαβασει

Δεν δεν προσπαθείς να αδυνατίσεις, να ξέρεις ότι… είστε πολλές στην ομάδα που πρασπαθείς να μην πάρεις κιλά.

Το 41% από εμάς είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες από την εμφάνισή μας και θέλουμε να παραμείνουμε ακριβώς εκεί που είμαστε, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση από τον αμερικανικό φορέα Gallup.

Τα νέα αυτά είναι εξαιρετικά, «αφού είναι πολύ πιο εύκολο να διατηρήσεις το βάρος σου απ ’ό,τι να χάσεις κιλά που έχεις πάρει» σημειώνει η διαιτολόγος Keri Gans, συγγραφέας του The Small Change Diet. Οι παρακάτω επιστημονικά αποδεδειγμένες στρατηγικές θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις να δείχνεις και να νιώθεις υπέροχα .

Yupiii Survivor Update

Ποιο φαβορί θα βρεθεί εκτός τελικού & τι στάση κρατά η παραγωγή απέναντι στον Ντάνο;
Οι αντιδράσεις στα social media μετά την αλλαγή στα αγωνίσματα
Γιώργος Χρανιώτης: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την αποχώρηση από το Survivor

Τρώγε αυτά που που σου αρέσουν

Αποφάσισε ποια υγιεινά γεύματα και σνακ σου αρέσουν και μπορείς να τα τρως όσο συχνά θέλεις.

«Όταν τρως συχνά κάποια φαγητά, διατηρείς πιο εύκολα το βάρος σου σταθερό, επειδή έχεις ήδη καταλήξει σε σωστές επιλογές και συνδυασμούς» συμβουλεύει η διαιτολόγος Lauren Slayton, συγγραφέας του The Little Book of Thin. Επιπλέον, όταν τρως κάτι συχνά, ελέγχεις
καλύτερα τη μερίδα σου, όπως αποδείχτηκε σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο.

Το μέτρημα… μετράει

Ακόμα κι αν γεμίζεις το καροτσάκι σου με μήλα και καρότα, δεν είναι σίγουρο ότι παίρνεις λιγότερες θερμίδες.
Σε αναθεώρηση επτά μελετών που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition βρέθηκε πως η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών δε σημαίνει απώλεια βάρους.

Η εξίσωση αλλάζει μόνο όταν αρχίσεις να αντικαθιστάς λιγότερο υγιεινές τροφές στη
διατροφή σου με φρούτα και λαχανικά. Μια ιδέα; Δοκίμασε τσιπς λαχανικών αντί για
πατατάκια στα ντιπ σου.

Σκέψου σαν σεφ

Αν τρως τακτικά έξω –ή παραγγέλνεις–, είναι ώρα να τελειοποιήσεις τις δεξιότητές σου στην κουζίνα.
Σε μελέτη από τη Σχολή Bloomberg Δημόσιας Υγείας του Νοσοκομείου John Hopkins τονίζεται πως όσοι μαγειρεύουν το φαγητό τους καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες, ακόμα
και όταν τρώνε έξω.

«Όταν μαγειρεύεις, γνωρίζεις τα συστατικά ενός πιάτου» εξηγεί η συγγραφέας της μελέτης,
Julia Wolfson, PhD. Ξέρεις, για παράδειγμα, ότι κάποιες βελουτέ σούπες περιέχουν
κρέμα γάλακτος, οπότε προτιμάς μία μινεστρόνε.

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Έχεις στρες; Πλάνο διατροφής για 1 ημέρα για να διώξεις το άγχος – ναι όλες οι τροφές είναι αγχολυτικές!

Φτιάξαμε το τέλειο μενού με stressfree τροφές για να απολαύσεις την πιο relaxed μέρα σου.

Φτιάξε υγιεινά pancakes με παντζάρι ή με κολοκυθάκια ή με γλυκοπατάτες – δες τις συνταγές!

Σούπερ συνταγή για brunch lovers: Συνδύασε παντζάρια και αβγά για μια μοναδική πιο υγιεινή παραλλαγή των pancakes.

Ένα φρούτο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα… Να τα ιδανικά φρούτα που πρέπει να τρως

Γιατί τα φρούτα είναι τόσο καλά για την υγεία σου; Ποια ακριβώς θρεπτικά στοιχεία περιέχουν τα πιο δημοφιλή φρούτα που αξίζει να τρως.

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου, περίπου 12 μερίδες, με τη συνταγή της διαιτολόγου- διατροφολόγου Ελένης Παπαγιαννίδου.

#CleanΕating: Οι 12 must τροφές για να κάνεις υγιεινή διατροφή!

H έννοια της υγιεινής διατροφής έχει πάρει διαστάσεις μανίας πλέον, με τo hashtag #CleanEating να κάνει ρεκόρ στο Ιnstagram.

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο (χωρίς γλουτένη)

Συνταγές με φαγόπυρο: Μπισκότα με φαγόπυρο και σοκολάτα. Αν δεν είσαι φαν της σοκολάτας, αντικατάστησε με ανάλατα κομμάτια από κάσιους.

#shapegreece