Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σούπερ ιδέες για γιορτινά σνακ [σε φωτογραφίες που λατρέψαμε]

Οι γιορτές θέλουν γιορτινά σνακ. Εκτός από γεύση, θα τα λατρέψουν και τα μάτια σου!

Έχεις αποφασίσει να κόψεις το φαγητό ανάμεσα στα γεύματα τώρα που φτάσαμε στις γιορτές; Ίσως να μην κάνεις καλό στη γραμμή σου.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition αποκαλύπτεται ότι εκείνοι που τρώνε σνακς έχουν 60% λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι από αυτούς που περιορίζονται σε 3 μόνο γεύματα την ημέρα – και 13% λιγότερες πιθανότητες να αποκτήσουν παχάκια στην περιοχή της κοιλιάς.

«Όταν περνάει πολύ ώρα χωρίς να τρως, αυξάνονται οι πιθανότητες υπερφαγίας» λέει η Πολέτ Λάμπερτ, RD, διευθύντρια Διατροφής του Ινστιτούτου Υγείας & Ευεξίας της Καλιφόρνιας.

«Η υπερφαγία, ειδικά με τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, προκαλεί απότομες αυξήσεις της ινσουλίνης, οι οποίες αυξάνουν την παραγωγή σωματικού λίπους, ιδιαίτερα γύρω από τη μέση».

Για να αποτρέψεις την αύξηση βάρους, οι ειδικοί συστήνουν να τρως κάθε 4-5 ώρες. «Το ιδανικό είναι να τρως πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό», εξηγεί η ίδια, «καθώς και δύο σνακς των 150-200 θερμίδων».

Εμείς σου βρήκαμε ιδέες για τα πιο νόστιμα σνακ σε γιορτινό κλίμα για να επιλέξεις!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μεζέδες Καθαράς Δευτέρας και θερμίδες: μετράμε τι θα πάρουμε από χαλβά, λαγάνα, καλαμαράκια, ελιές, ταραμοσαλάτα και άλλες λιχουδιές

Είναι υπερβολικό να στερηθείς τους νόστιμους μεζέδες της Καθαράς Δευτέρας, μπορείς όμως να τους απολαύσεις ξέροντας πόσες θερμίδες έχουν.

Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα της μέχρι το 2020!

Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η παραδοσιακή συνταγή για ταραμοσαλάτα

Να πώς θα κάνεις κι εσύ ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Ταραμάς: Λευκός ή κόκκινος; Πόσες θερμίδες έχει και ποια είναι τα οφέλη του

Στο εμπόριο θα βρεις δύο είδη, τον άσπρο και τον κόκκινο ταραμά. Μάθε τις διαφορές τους αλλά και ποιος είναι ο πιο ωφέλιμος για την υγεία σου. 

Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;
Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;

Μια μάχη μέχρι τελικής πτώσης με φόντο τη Σαρακοστή.

#shapegreece