Σούπερ ιδέες για γιορτινά σνακ [σε φωτογραφίες που λατρέψαμε]

Οι γιορτές θέλουν γιορτινά σνακ. Εκτός από γεύση, θα τα λατρέψουν και τα μάτια σου!

23.12.2016

Έχεις αποφασίσει να κόψεις το φαγητό ανάμεσα στα γεύματα τώρα που φτάσαμε στις γιορτές; Ίσως να μην κάνεις καλό στη γραμμή σου.

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition αποκαλύπτεται ότι εκείνοι που τρώνε σνακς έχουν 60% λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι από αυτούς που περιορίζονται σε 3 μόνο γεύματα την ημέρα – και 13% λιγότερες πιθανότητες να αποκτήσουν παχάκια στην περιοχή της κοιλιάς.

«Όταν περνάει πολύ ώρα χωρίς να τρως, αυξάνονται οι πιθανότητες υπερφαγίας» λέει η Πολέτ Λάμπερτ, RD, διευθύντρια Διατροφής του Ινστιτούτου Υγείας & Ευεξίας της Καλιφόρνιας.

«Η υπερφαγία, ειδικά με τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, προκαλεί απότομες αυξήσεις της ινσουλίνης, οι οποίες αυξάνουν την παραγωγή σωματικού λίπους, ιδιαίτερα γύρω από τη μέση».

Για να αποτρέψεις την αύξηση βάρους, οι ειδικοί συστήνουν να τρως κάθε 4-5 ώρες. «Το ιδανικό είναι να τρως πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό», εξηγεί η ίδια, «καθώς και δύο σνακς των 150-200 θερμίδων».

Εμείς σου βρήκαμε ιδέες για τα πιο νόστιμα σνακ σε γιορτινό κλίμα για να επιλέξεις!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

SHAPE yogurt challenge: Τι έγινε όταν αποφασίσαμε να τρώμε ένα γιαούρτι κάθε μέρα

H Shape team ξεκινά τη νέα της απόλυτα υγιεινή πρόκληση – τρώμε κάθε μέρα ένα γιαούρτι σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις κι εσύ!

5 λόγοι για να πίνεις περισσότερο νερό (η κυτταρίτιδα είναι μόνο ένας)

Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού (ειδικά τώρα που ο υδράργυρος ανεβαίνει) μπορεί να σε βοηθήσει να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Η ερώτηση: Για να χάσω κιλά, έχει σημασία η ώρα που τρώω; Ή απλώς το τι τρώω; Τελικά, επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις;

7 μυστικά για να μην τρως διαρκώς χωρίς καν να πεινάς

Απόφυγε το συναισθηματικό φαγητό και μάθε να μην τρως διαρκώς χωρίς να πεινάς.Αυτές οι συμβουλές θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Διώξε το φούσκωμα στην κοιλιά με φυτικές ίνες

Aν έχεις πρησμένη κοιλιά, διάνθισε τη διατροφή σου με τις κατάλληλες φυτικές ίνες και θα θα δεις αμέσως διαφορά.

#shapegreece