Τα φρούτα του φθινοπώρου: Είναι φρέσκα τώρα και η καλύτερη εποχή για να τα φας

Αν και το φθινόπωρο δεν φημίζεται για την ποικιλία των φρούτων του, παρόλα αυτά τα φρούτα παρουσιάζουν ποικιλία βιταμινών και αντιοξειδωτικών.

13.09.2017

Έτσι, το Σεπτέμβριο έχουμε σταφύλια, μήλα, αχλάδια, ρόδια, μπανάνες και ακτινίδια. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι μας προσφέρει το καθένα από αυτά.

Η Ανδρονίκη Πάντα, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος μας εξηγεί ποια φρούτα είναι φρέσκα τώρα και γιατί πρέπει να τα τιμήσουμε.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Μήλα

Τα μήλα περιέχουν βιταμίνες A, D, C, E και επίσης, φώσφορο, κάλιο, σίδηρο, λίγο ασβέστιο, μαγνήσιο, χλώριο. Τα μήλα βοηθούν εξαιρετικά στο πεπτικό σύστημα χάρη στις φυτικές ινες τους, γι’ αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα που έχουν πρόβλημα γενικά με το έντερο τους και εμφανίζουν δυσκοιλιότητα ή και αιμορροΐδες. Επίσης τα μήλα μπορούν να καταναλωθούν άφοβα από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη ενώ θεωρούνται ευεργετικά και για όσους υποφέρουν από ημικρανίες.

Δες τα υπόλοιπα φρούτα στη γκάλερι

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Ποιο είναι το καλύτερο μέλι
Ποιο είναι το καλύτερο μέλι; Ποιο να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Τα είδη μιας από τις πιο θρεπτικές τροφές που μας έχει χαρίσει η φύση.

Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

σουπα αβοκαντο, μπροκολο
Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Τζίντζερ, κόλιαντρο, κάρδαμο και πιπεριές τσίλι για καλύτερη υγεία

Τα ιδιαίτερα βότανα και μυρωδικά της ταϊλανδέζικης κουζίνας δεν είναι μόνο αρωματικά και νόστιμα- έχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σου.

#shapegreece