Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τα φρούτα του φθινοπώρου: Είναι φρέσκα τώρα και η καλύτερη εποχή για να τα φας

Αν και το φθινόπωρο δεν φημίζεται για την ποικιλία των φρούτων του, παρόλα αυτά τα φρούτα παρουσιάζουν ποικιλία βιταμινών και αντιοξειδωτικών.

13.09.2017

Έτσι, το Σεπτέμβριο έχουμε σταφύλια, μήλα, αχλάδια, ρόδια, μπανάνες και ακτινίδια. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι μας προσφέρει το καθένα από αυτά.

Η Ανδρονίκη Πάντα, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος μας εξηγεί ποια φρούτα είναι φρέσκα τώρα και γιατί πρέπει να τα τιμήσουμε.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Μήλα

Τα μήλα περιέχουν βιταμίνες A, D, C, E και επίσης, φώσφορο, κάλιο, σίδηρο, λίγο ασβέστιο, μαγνήσιο, χλώριο. Τα μήλα βοηθούν εξαιρετικά στο πεπτικό σύστημα χάρη στις φυτικές ινες τους, γι’ αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα που έχουν πρόβλημα γενικά με το έντερο τους και εμφανίζουν δυσκοιλιότητα ή και αιμορροΐδες. Επίσης τα μήλα μπορούν να καταναλωθούν άφοβα από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη ενώ θεωρούνται ευεργετικά και για όσους υποφέρουν από ημικρανίες.

Δες τα υπόλοιπα φρούτα στη γκάλερι

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

κάνει να τρώμε ψωμί
Τελικά κάνει να τρώμε ψωμί; Η διατροφολόγος Αμαλία Γιωτοπούλου απαντά

Στο πλαίσιο του 2ου SHAPE Food Workshop, μάθαμε αν πρέπει να τρώμε ψωμί ή όχι.

5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος
5 cocktails για να γιορτάσεις το Thanksgiving σαν άνθρωπος

Τα ιδανικά για την περίσταση ποτά.

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

#shapegreece