Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τελικά το ποπκόρν είναι υγιεινή τροφή;

Εξαρτάται από τον τρόπο που θα το καταναλώσεις, λένε οι ειδικοί!

11.01.2017

εχεις διαβασει

Το ποπ κoρν είναι ίσως το τέλειο σνακ.

Είναι το μόνο που περιέχει 100% ανεπεξέργαστα πλήρη δημητριακά. Όλα τα άλλα είναι επεξεργασμένα και διαλυμένα με άλλα συστατικά. Ακόμα και στα λεγόμενα ‘πλήρη δημητριακά’, αυτό ισχύει μόνο για το 51% του βάρους τους.

Ενώ στο ποπκόρν μία μερίδα καλύπτει πάνω από το 70% της ημερήσιας κατανάλωσης πλήρων δημητριακών.

Ο μέσος άνθρωπος τρώει μόνο τη μισή αναγκαία ποσότητα πλήρων δημητριακών μέσα στη μέρα και έτσι το ποπκόρν μπορεί να συμπληρώσει την ποσότητα που λείπει και μάλιστα με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Στην πιο αγνή του μορφή – δηλαδή απλώς ψημένο σε θερμό αέρα χωρίς λιπαρές ουσίες και χωρίς υπερβολική ποσότητα αλατιού – είναι ένα υγιεινό και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά σνακ χαμηλής θερμιδικής αξίας αφού 3 φλυτζάνια περιέχουν μόνο 93 θερμίδες, 1 γραμμάριο λίπους και σχεδόν 4 γραμμάρια φυτικών ινών.

Αν όμως προσθέσεις λάδι ή βούτυρο όταν το παρασκευάζεις στο σπίτι, σκεπτόμενη ότι οι λίγες θερμίδες του αφήνουν περιθώρια για… ατασθαλίες, ή τρως ολόκληρο τον κουβά στον κινηματογράφο τότε τα πράγματα αλλάζουν, διότι σύμφωνα με μελέτες, ένας μέσος κουβάς ποπκόρν περιέχει 1.200 θερμίδες, 980 χιλιοστόγραμμα νατρίου και 60 γραμμάρια κορεσμένου λίπους!

Εάν πάλι αγοράζεις φακελάκια ποπκόρν από το  σούπερ μάρκετ, βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει την ετικέτα των συστατικών του, καθώς πολλά περιέχουν αλάτι, ακόμη και ζάχαρη.

Αν ωστόσο επιμένεις για έξτρα γεύση στο ποπκόρν, αντί για αλάτι, βούτυρο κ.λπ. μπορείς να προσθέσεις ρίγανη, μαύρο πιπέρι ή ακόμη και πάπρικα.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη
Γλυκές και αλμυρές τάρτες από τον Γαβριήλ Νικολαΐδη

O αγαπημένος μας food blogger μάς προτείνει τρεις διαφορετικές και πρωτότυπες τάρτες

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

#shapegreece