Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τελικά το ποπκόρν είναι υγιεινή τροφή;

Εξαρτάται από τον τρόπο που θα το καταναλώσεις, λένε οι ειδικοί!

11.01.2017

εχεις διαβασει

Το ποπ κoρν είναι ίσως το τέλειο σνακ.

Είναι το μόνο που περιέχει 100% ανεπεξέργαστα πλήρη δημητριακά. Όλα τα άλλα είναι επεξεργασμένα και διαλυμένα με άλλα συστατικά. Ακόμα και στα λεγόμενα ‘πλήρη δημητριακά’, αυτό ισχύει μόνο για το 51% του βάρους τους.

Ενώ στο ποπκόρν μία μερίδα καλύπτει πάνω από το 70% της ημερήσιας κατανάλωσης πλήρων δημητριακών.

Ο μέσος άνθρωπος τρώει μόνο τη μισή αναγκαία ποσότητα πλήρων δημητριακών μέσα στη μέρα και έτσι το ποπκόρν μπορεί να συμπληρώσει την ποσότητα που λείπει και μάλιστα με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Στην πιο αγνή του μορφή – δηλαδή απλώς ψημένο σε θερμό αέρα χωρίς λιπαρές ουσίες και χωρίς υπερβολική ποσότητα αλατιού – είναι ένα υγιεινό και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά σνακ χαμηλής θερμιδικής αξίας αφού 3 φλυτζάνια περιέχουν μόνο 93 θερμίδες, 1 γραμμάριο λίπους και σχεδόν 4 γραμμάρια φυτικών ινών.

Αν όμως προσθέσεις λάδι ή βούτυρο όταν το παρασκευάζεις στο σπίτι, σκεπτόμενη ότι οι λίγες θερμίδες του αφήνουν περιθώρια για… ατασθαλίες, ή τρως ολόκληρο τον κουβά στον κινηματογράφο τότε τα πράγματα αλλάζουν, διότι σύμφωνα με μελέτες, ένας μέσος κουβάς ποπκόρν περιέχει 1.200 θερμίδες, 980 χιλιοστόγραμμα νατρίου και 60 γραμμάρια κορεσμένου λίπους!

Εάν πάλι αγοράζεις φακελάκια ποπκόρν από το  σούπερ μάρκετ, βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει την ετικέτα των συστατικών του, καθώς πολλά περιέχουν αλάτι, ακόμη και ζάχαρη.

Αν ωστόσο επιμένεις για έξτρα γεύση στο ποπκόρν, αντί για αλάτι, βούτυρο κ.λπ. μπορείς να προσθέσεις ρίγανη, μαύρο πιπέρι ή ακόμη και πάπρικα.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 μύθοι για το αδυνάτισμα (το νερό αδυνατίζει;)

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής – personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αναλύει μερικούς από τους πιο διαδεδομένους μύθους για το αδυνάτισμα.

Μεζέδες Καθαράς Δευτέρας και θερμίδες: μετράμε τι θα πάρουμε από χαλβά, λαγάνα, καλαμαράκια, ελιές, ταραμοσαλάτα και άλλες λιχουδιές

Είναι υπερβολικό να στερηθείς τους νόστιμους μεζέδες της Καθαράς Δευτέρας, μπορείς όμως να τους απολαύσεις ξέροντας πόσες θερμίδες έχουν.

Η Nestlé αφαιρεί 18.000 τόνους ζάχαρης από τα προϊόντα της μέχρι το 2020!

Ως αποτέλεσμα, μέχρι το 2020 τα προϊόντα Nestlé στην Ευρώπη θα έχουν κατά μέσο όρο 5% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τώρα.

Η παραδοσιακή συνταγή για ταραμοσαλάτα

Να πώς θα κάνεις κι εσύ ταραμοσαλάτα την Καθαρά Δευτέρα

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Ταραμάς: Λευκός ή κόκκινος; Πόσες θερμίδες έχει και ποια είναι τα οφέλη του

Στο εμπόριο θα βρεις δύο είδη, τον άσπρο και τον κόκκινο ταραμά. Μάθε τις διαφορές τους αλλά και ποιος είναι ο πιο ωφέλιμος για την υγεία σου. 

#shapegreece