Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τελικά το ποπκόρν είναι υγιεινή τροφή;

Εξαρτάται από τον τρόπο που θα το καταναλώσεις, λένε οι ειδικοί!

11.01.2017

εχεις διαβασει

Το ποπ κoρν είναι ίσως το τέλειο σνακ.

Είναι το μόνο που περιέχει 100% ανεπεξέργαστα πλήρη δημητριακά. Όλα τα άλλα είναι επεξεργασμένα και διαλυμένα με άλλα συστατικά. Ακόμα και στα λεγόμενα ‘πλήρη δημητριακά’, αυτό ισχύει μόνο για το 51% του βάρους τους.

Ενώ στο ποπκόρν μία μερίδα καλύπτει πάνω από το 70% της ημερήσιας κατανάλωσης πλήρων δημητριακών.

Ο μέσος άνθρωπος τρώει μόνο τη μισή αναγκαία ποσότητα πλήρων δημητριακών μέσα στη μέρα και έτσι το ποπκόρν μπορεί να συμπληρώσει την ποσότητα που λείπει και μάλιστα με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Στην πιο αγνή του μορφή – δηλαδή απλώς ψημένο σε θερμό αέρα χωρίς λιπαρές ουσίες και χωρίς υπερβολική ποσότητα αλατιού – είναι ένα υγιεινό και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά σνακ χαμηλής θερμιδικής αξίας αφού 3 φλυτζάνια περιέχουν μόνο 93 θερμίδες, 1 γραμμάριο λίπους και σχεδόν 4 γραμμάρια φυτικών ινών.

Αν όμως προσθέσεις λάδι ή βούτυρο όταν το παρασκευάζεις στο σπίτι, σκεπτόμενη ότι οι λίγες θερμίδες του αφήνουν περιθώρια για… ατασθαλίες, ή τρως ολόκληρο τον κουβά στον κινηματογράφο τότε τα πράγματα αλλάζουν, διότι σύμφωνα με μελέτες, ένας μέσος κουβάς ποπκόρν περιέχει 1.200 θερμίδες, 980 χιλιοστόγραμμα νατρίου και 60 γραμμάρια κορεσμένου λίπους!

Εάν πάλι αγοράζεις φακελάκια ποπκόρν από το  σούπερ μάρκετ, βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει την ετικέτα των συστατικών του, καθώς πολλά περιέχουν αλάτι, ακόμη και ζάχαρη.

Αν ωστόσο επιμένεις για έξτρα γεύση στο ποπκόρν, αντί για αλάτι, βούτυρο κ.λπ. μπορείς να προσθέσεις ρίγανη, μαύρο πιπέρι ή ακόμη και πάπρικα.

Δημοφιλή

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Φτιάξε πίτα socca αντί για τορτίγια για εύκολο σνακ με ντιπ και σάλτσες

Socca: Αυτή η πίτα γίνεται παραδοσιακά στη Ν.Ανατολική Γαλλία γύρω από την περιοχή της Νίκαιας και παρασκευάζεται από ρεβύθια και ελαιόλαδο.

Σουβλάκια με ροδάκινο και χτένια τυλιγμένα σε βασιλικό

Σουβλάκια με ροδάκινο: Όταν ψήνεις τα ροδάκινα, εντείνεται η γλύκα τους και γίνονται ακόμη πιο ζουμερά. Δοκίμασέ τα σήμερα σε σουβλάκι!

Τα οφέλη του καστανού ρυζιού στην υγεία του οργανισμού

Το καστανό ρύζι εμπεριέχει σε σημαντικά ποσά δυο άκρως απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τον ανθρώπινο οργανισμό, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο

#shapegreece