Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Εσύ πόσες ώρες κοιμάσαι για επίπεδη κοιλιά; Μάθε και τις τροφές που χρειάζεσαι για φλατ στομάχι.

11.01.2018

Χάσε κιλά από την κοιλιά με 6 με 7 ώρες ύπνου κάθε βράδυ!

Ναι, αυτές οι ώρες ύπνου μπορεί να σε βοηθήσουν να μην πάρεις επιπλέον βάρος γύρω από τη μέση σου, σύμφωνα με μελέτη στο Sleep. Οι άνθρωποι που κοιμόνταν κάτω από 5 ή πάνω από 8 ώρες τη μέρα είχαν μεγαλύτερες ποσότητες κοιλιακού λίπους (καθώς και αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2).

Τα πράγματα όμως είναι χειρότερα για εκείνους που κοιμούνται τις λιγότερες ώρες: Σε περίοδο 5 ετών η περίμετρος της κοιλιάς τους έχει σχεδόν διπλάσια αύξηση συγκριτικά με όσους παρακοιμούνται.

Oι top τροφές για επίπεδη κοιλιά

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

Αυτές οι συχνές παρανοήσεις μπορεί να φταίνε που έχει κολλήσει η ζυγαριά σου.

10 μαθήματα ζωής που σου δίνει η άσκηση σύμφωνα με την αθλητική ψυχολόγο

Σίγουρα, τα αποτελέσματα της δεν τα διαπιστώνεις μόνο στην ομορφιά και την υγεία σου. Η ενασχόληση με την άσκηση μπορεί να σου διδάξει μαθήματα που εφαρμόζονται και στη ζωή σου.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

#shapegreece