Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Light Συνταγές

Γεύματα πρωτεΐνης (και όχι μόνο) των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος (συνταγές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό!)

Γεύματα πρωτεΪνης και όχι μόνο που διώχνουν το λίπος: Συνταγές για πρωινό, γεύμα και δείπνο σου, έτοιμες σε πέντε μόλις λεπτά.

Η συνταγή για μπισκότα στο τηγάνι για όλη την οικογένεια!

Αν ψάχνεις ένα πιο υγιεινό επιδόρπιο για όλη την οικογένεια, δοκίμασε να φτιάξεις αντί για μικρά, ένα μεγάλο μπισκότο με μύρτιλο στο τηγάνι.

#ShapeTaperaki: Φτιάξε σαλάτα στο βάζο με τις οδηγίες της διαιτολόγου! Αυτό θα πάρεις στη δουλειά!

Η διατροφολόγος- διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας βοηθάει να κάνουμε πράξη το νέο #ShapeTaperaki, τη σαλάτα στο βάζο.

Γλυκιές μπουκιές με σουσάμι και καρύδια by Στέλιος Παρλιάρος ΧΩΡΙΣ ζάχαρη σε 15 λεπτά!

Αυτές οι γλυκομπουκιές αποτελούν το ιδανικό υγιεινό γλυκό σνακ για κάθε λιγούρα και κάθε στιγμή.

2 συνταγές για υγιεινά smoothies για ενίσχυση ανοσοποιητικού!

Smoothie για ενίσχυση ανοσοποιητικού και smoothie υγείας πράσινο και νόστιμο με λάχανο kale.

Υγιεινά σνακ με 2 μόνο υλικά! Μπανάνα, αυγά, γιαούρτι και σταφίδες για σούπερ βραδινό!

Βρήκαμε συνταγές των 2 υλικών για υγεινά σνακ που θα ζήλευε και η διαιτολόγος σου. Δοκίμασέ τα!

Συνταγή για σαλάτα με ρεβίθια, σπανάκι και φέτα από την Julia Roberts

Η σαλάτα της Julia Roberts: Σούπερ σαλάτα με ρεβίθια γεμάτη πρωτεΐνης

Γιαούρτι σε ξυλάκι; Φτιάξε εύκολα παγωτίνια γιαουρτιού με φρέσκα φρούτα (yogurt pops)

Υπέροχα pops γιαουρτιού που αποτελούν το ιδανικότερο light σνακ για τα παιδιά ή τις δικές σου λιγούρες.

Υγιεινά pancakes με 2 υλικά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Οι συνταγές με λίγα υλικά είναι γρήγορες και εύκολες! Με τις κατάλληλες επιλογές συστατικών μπορεί να είναι και υγιεινές και light! Ιδού υγιεινά pancakes με 2 υλικά μόνο

Κρασί με γκρέιπφρουτ: Το κοκτέιλ 3 υλικών που κλείνει μέσα του όλο το καλοκαίρι

Κρασί με γκρέιπφρουτ. Τώρα που τελειώνει το καλοκαίρι να μια ωραία συνταγή για να δροσίζεις τα βράδια σου.

Κάνε τα καλοκαιρινά φρούτα υγιεινούς χυμούς: Τι να συνδυάσεις για λιποδιάλυση, ενέργεια ή κατά της ακμής;

Αν δεν μπορείς να πιεις πολύ νερό, μην ενδώσεις σε αναψυκτικά με καφεΐνη ή αρκετή ζάχαρη. Οι υγιεινοί χυμοί από καλοκαιρινά φρούτα γίνονται στο λεπτό.

#shapegreece