Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Light Συνταγές

Ψητός σολοµός µε σαλάτα από πράσινα φασολάκια (έτοιμος σε 30 λεπτά)

Το ξέρεις ότι θα έπρεπε να τρως ψάρι δύο φορές την εβδομάδα; Ιδού ο καλύτερος ψητός σολομός.

Light συνταγή: Μπισκότα χωρίς ζάχαρη, χωρίς αλεύρι, χωρίς ψήσιμο (με αμύγδαλα, ταχίνι και ηλιόσπορο)!

Ικανοποιούν γλυκές λιγούρες και προσφέρουν άφθονα θρεπτικά
συστατικά και φυτικές ίνες. Αν θέλεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις
ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς για να τα «πανάρεις».

#Shapetaperaki: Κοτόπουλο με μπαλσάμικο, γλυκοπατάτες και σπαράγγια (βίντεο)

Γιατί το “ταπεράκι” στο γραφείο δεν πρέπει να είναι βαρετό!

Μπάρες βρώμης με σοκολάτα; Η top συνταγή

Νόστιμες και πανεύκολες μπάρες πρωτεΐνης χωρίς ζάχαρη που δεν χρειάζονται ψήσιμο!

Σουφλέ γιαουρτιού με μόνο 80 θερμίδες (όσο ένα αχλάδι!)

Ένα λαχταριστό σουφλέ γιαουρτιού που έχει τις ίδιες θερμίδες με ένα αχλάδι!

Μπάλες ενέργειας με αμύγδαλα και αποξηραμένα βερίκοκα ΧΩΡΙΣ ψήσιμο

Τα energy balls είναι καλύτερα από cookies και φτιάχνονται πιο εύκολα από τις μπάρες.

Shape συνταγή: Μους σοκολάτας με ελάχιστη ζάχαρη, λίγες θερμίδες και χωρίς γλουτένη

Πεντανόστιμη πρόταση ειδικά αν αποφεύγεις τη γλουτένη στη διατροφή σου.

Shape συνταγή: Μπάρες με σύκα και καρύδια ΧΩΡΙΣ ψήσιμο

Είναι πολύ νόστιμες, ιδανικές για το κολατσιό των παιδιών. Επίσης μπορείς να τις θρυμματίσεις και να τις ρίξεις πάνω από το γιαούρτι για το πρωινό.

#Shapetaperaki: Φτιάξε «έτοιμη» κοτόσουπα με κριθαράκι σε βάζο προσθέτοντας μόνο ζεστό νερό στο γραφείο!

Πάρε τη σε ταπεράκι στο γραφείο γιατί η κοτόσουπα είναι ένα λιχούδικο γιατρικό τόσο για τη ψυχή όσο και για το σώμα.

To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Είναι λαχταριστά, πολύ εύκολα, χορταστικά και έχουν μόλις 40 θερμίδες το ένα ενώ για την παρασκευή τους χρειάζονται μόλις 3 υλικά!

#shapegreece