Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

7 σνακ με λίγες θερμίδες (ούτε 150) για να δοκιμάσεις σήμερα

Οι αναγνώστριες του Shape και οι επισκέπτριες του Shape.gr πάντα μας ζητούν νέα σνακ με λίγες θερμίδες. Ιδού 7 νέες επιλογές με λιγότερες από 150 θερμίδες.

29.12.2016

εχεις διαβασει

 

7 σνακ με λίγες θερμίδες:

1. Σαλάτα με λεμονάτα ρεβίθια

Ανάμειξε 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 κ.γ. χυμό λεμονιού, 1/8 κ.γ. μουστάρδα Dijon,
1/2 κ.γ. ξύσμα λεμονιού και 2 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο σχοινόπρασο. Ανακάτεψε το μείγμα με 1/2 φλιτζάνι βρασμένα ρεβίθια.

2 Chips κανέλας

Κόψε μία τορτίγια καλαμποκιού σε τριγωνάκια, άλειψέ τα με βούτυρο light και πασπάλισέ τα με μία πρέζα κανέλα. Ψήσε σε φούρνο προθερμασμένο στους 180°C για 10 λεπτά. Απόλαυσε τα chips κρύα με 1/3 του φλιτζανιού άπαχο γιαούρτι.

snakc1

3. Χούμους με αβοκάντο
Χτύπησε 1/4 αβοκάντο, 2 κ.σ. έτοιμο χούμους και 1/4 κ.γ. χυμό λεμονιού στο μούλτι. Πρόσθεσε 1 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο σχοινόπρασο. Σέρβιρε το dip μαζί με μία κόκκινη ή κίτρινη στρογγυλή πιπεριά σε λωρίδες.

4. Μπρουσκέτα με βανίλιες
Ανακάτεψε 2 κ.σ. άπαχο τυρί ρικότα και μία πρέζα τριμμένο μοσχοκάρυδο. Άπλωσέ το σε μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Σέρβιρε με μία φρέσκια βανίλια σε φέτες από πάνω και περίχυσε την μπρουσκέτα με 1/2 κ.γ. μέλι.

5. Φράουλες με βασιλικό
Ανακάτεψε 1 φλιτζάνι φρέσκες φράουλες σε φέτες με 1 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο βασιλικό. Περίχυσε με 1/2 κ.γ. νέκταρ αγαύης.

snack2

 

 

 

6. Σνακ για ενέργεια
Ανακάτεψε 2 κ.σ. αποξηραμένα κεράσια χωρίς κουκούτσι ή σταφίδες, 1 κ.σ. σταγόνες σοκολάτα και 2 κ.γ. αμύγδαλα φιλέ.

7. Μπανάνα με βούτυρο αμυγδάλου και κακάο
Κόψε μισή μπανάνα κατά μήκος. Άλειψε 1 κ.γ. βούτυρο αμυγδάλου στην επίπεδη πλευρά κάθε κομματιού και πίεσε τα κομμάτια σε ξύσμα άγλυκης καρύδας. Βάλ’ τα στο ψυγείο για 3 ώρες. Πασπάλισέ τα με μία πρέζα άγλυκο κακάο σε σκόνη.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πράσα: Ποια είναι τα διατροφικά τους οφέλη και γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τα τρως (και 2 πρωτότυπες συνταγές!)

Μάθε όλους τους λόγους για τους οποίους το πράσο θα πρέπει να ενταχθεί στο καθημερινό σου διαιτολόγιο αλλά και 2 συνταγές από διάσημους σεφ για να το μαγειρέψεις.

To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Είναι λαχταριστά, πολύ εύκολα, χορταστικά και έχουν μόλις 40 θερμίδες το ένα ενώ για την παρασκευή τους χρειάζονται μόλις 2 υλικά!

Αν τρως συχνά καυτερές πιπεριές θα ζήσεις περισσότερα χρόνια!

Οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω, σύμφωνα με νέα έρευνα.

5 έξυπνες και υγιεινές συνήθειες για να ΜΗΝ παίρνεις βάρος στη δουλειά

Μήπως η δουλειά σου έχει αντίκτυπο στο βάρος σου; Πάρε υπό έλεγχο τη ζωή σου στη δουλειά και πρόσθεσε αυτές τις υγιεινές συνήθειες στην καθημερινότητά σου.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Ένα super food με σούπερ οφέλη και ιδιότητες!

Παρότι είναι μικροσκοπικά, είναι ιδιαίτερα «θαυματουργά» για την υγεία σου.

Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα

Τι θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια ώστε να πετύχεις με ακρίβεια ακόμα και τις πιο δύσκολες στάσεις της γιόγκα.

#shapegreece