Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

7 σνακ με λίγες θερμίδες (ούτε 150) για να δοκιμάσεις σήμερα

Οι αναγνώστριες του Shape και οι επισκέπτριες του Shape.gr πάντα μας ζητούν νέα σνακ με λίγες θερμίδες. Ιδού 7 νέες επιλογές με λιγότερες από 150 θερμίδες.

29.12.2016

εχεις διαβασει

 

7 σνακ με λίγες θερμίδες:

1. Σαλάτα με λεμονάτα ρεβίθια

Ανάμειξε 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 2 κ.γ. χυμό λεμονιού, 1/8 κ.γ. μουστάρδα Dijon,
1/2 κ.γ. ξύσμα λεμονιού και 2 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο σχοινόπρασο. Ανακάτεψε το μείγμα με 1/2 φλιτζάνι βρασμένα ρεβίθια.

2 Chips κανέλας

Κόψε μία τορτίγια καλαμποκιού σε τριγωνάκια, άλειψέ τα με βούτυρο light και πασπάλισέ τα με μία πρέζα κανέλα. Ψήσε σε φούρνο προθερμασμένο στους 180°C για 10 λεπτά. Απόλαυσε τα chips κρύα με 1/3 του φλιτζανιού άπαχο γιαούρτι.

snakc1

3. Χούμους με αβοκάντο
Χτύπησε 1/4 αβοκάντο, 2 κ.σ. έτοιμο χούμους και 1/4 κ.γ. χυμό λεμονιού στο μούλτι. Πρόσθεσε 1 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο σχοινόπρασο. Σέρβιρε το dip μαζί με μία κόκκινη ή κίτρινη στρογγυλή πιπεριά σε λωρίδες.

4. Μπρουσκέτα με βανίλιες
Ανακάτεψε 2 κ.σ. άπαχο τυρί ρικότα και μία πρέζα τριμμένο μοσχοκάρυδο. Άπλωσέ το σε μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Σέρβιρε με μία φρέσκια βανίλια σε φέτες από πάνω και περίχυσε την μπρουσκέτα με 1/2 κ.γ. μέλι.

5. Φράουλες με βασιλικό
Ανακάτεψε 1 φλιτζάνι φρέσκες φράουλες σε φέτες με 1 κ.γ. ψιλοκομμένο φρέσκο βασιλικό. Περίχυσε με 1/2 κ.γ. νέκταρ αγαύης.

snack2

 

 

 

6. Σνακ για ενέργεια
Ανακάτεψε 2 κ.σ. αποξηραμένα κεράσια χωρίς κουκούτσι ή σταφίδες, 1 κ.σ. σταγόνες σοκολάτα και 2 κ.γ. αμύγδαλα φιλέ.

7. Μπανάνα με βούτυρο αμυγδάλου και κακάο
Κόψε μισή μπανάνα κατά μήκος. Άλειψε 1 κ.γ. βούτυρο αμυγδάλου στην επίπεδη πλευρά κάθε κομματιού και πίεσε τα κομμάτια σε ξύσμα άγλυκης καρύδας. Βάλ’ τα στο ψυγείο για 3 ώρες. Πασπάλισέ τα με μία πρέζα άγλυκο κακάο σε σκόνη.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Με τι πίνουν οι διάσημες το νερό τους (ιδέες για water cocktails!)

Το 1992 καθιερώθηκε και επίσημα από τον ΟΗΕ η Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό, που γιορτάζεται την 22η Μαρτίου και από τότε πέρασαν δύο δεκαετίες.

Shape tested: Πήγα στον Άγιο Δομίνικο και έμαθα τα πάντα για τις καρύδες (θερμίδες, θρεπτικά συστατικά και σούπερ συνταγές Καραϊβικής)

Πώς την τρώνε οι ντόπιοι; Τελικά, κάνει καλό ή είναι γεμάτη λιπαρά; Πώς θα φτιάξεις το ψωμί καρύδας που κάνουν στο νησί; Η Κατερίνα Ευθυμιοπούλου πήγε στο νησί του Survivor και αναλύει τα πάντα

Συνταγή για μπουγάτσα κέικ ή γλυκό ψωμί με κανέλα (νηστίσιμη)

Μπουγάτσα κέικ ή ψωμί: Πρόκειται για τη νηστίσιμη μπουγάτσα που μοσχομυρίζει κανέλα, γνωστή στην Πελοπόννησο και ειδικά στην Αχαΐα και Ηλεία.

Νέο trend: Μάφιν αυγού για το απόλυτο πρωινό

Γεμάτα πρωτεΐνη, τα μάφιν αβγού είναι υγιεινά, πεντανοστιμα και ιδανικά για το πρωινό σου.

Πόσο καιρό μπορώ να νηστεύω μέχρι να αρχίσω να χάνω μυϊκή μάζα

Νηστεύεις και φοβάσαι πως θα χάσεις μυϊκή μάζα; Το πόσο γρήγορα μπορεί να συμβεί αυτό εξαρτάται από την ποσότητα της γλυκόζης που λαμβάνει το σώμα σου.

Υγιεινές τηγανίτες με μπανάνα για τέλειο πρωινό!

Τηγανίτες υγιεινές για το πρωινό σου με αυγά και μπανάνες

#shapegreece