Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Μπάλες ενέργειας με αμύγδαλα και αποξηραμένα βερίκοκα ΧΩΡΙΣ ψήσιμο

Τα energy balls είναι καλύτερα από cookies και φτιάχνονται πιο εύκολα από τις μπάρες.

25.01.2017

εχεις διαβασει

Έχεις μπροστά σου μια κουραστική μέρα, καθώς σε περιμένει η προπόνηση για μαραθώνιο. Αυτές οι DIY μπάλες ενέργειας είναι το τέλειο σνακ για να έχεις στο σακίδιό σου. Μπορείς να τις προσαρμόσεις στα δικά σου γούστα προσθέτοντας ή αφαιρώντας τα φρούτα, τα μπαχαρικά και το βούτυρο ξηρών καρπών.

Υλικά (για 12 τεμάχια)

• 1/3 φλ. μισά βερίκοκα αποξηραμένα (περίπου 6)
• 1 κ.σ. μέλι
• 1/4 φλ. συν 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλου, σε θερμοκρασία δωματίου
• 1/4 φλ. λιναρόσπορος τριμμένος
• 1/4 κ.γ. θαλασσινό αλάτι
• 2/3 φλ. νιφάδες βρόμης
• 1/4 φλ. κατεψυγμένες αποξηραμένες φράουλες, τριμμένες σε σκόνη (προαιρετικά)

Εκτέλεση

1. Βάλε το μέλι, το βούτυρο αμυγδάλου, το λιναρόσπορο και το αλάτι στο μούλτι. Πάτησε το κουμπί πέντε φορές και μετά χτύπησε το μείγμα για 20 δευτερόλεπτα.
2. Καθάρισε με το κουτάλι τα πλαϊνά του δοχείου, πρόσθεσε τη βρόμη, πάτησε πέντε φορές το κουμπί και μετά χτύπησέ τα για άλλα 20 δευτερόλεπτα.
3. Βγάλε το μείγμα σε κουταλιές με ένα κουτάλι παγωτού. Δώσε σε κάθε κουταλιά στρογγυλό σχήμα και μετά κύλησε κάθε μπαλάκι στο τρίμμα φράουλας. Διατηρούνται στο ψυγείο.

Διατροφικά στοιχεία ανά τεμάχιο: 84 θερμίδες, 5 γρ. λιπαρά (0,6 γρ. κορεσμένα), 9 γρ. υδατάνθρακες, 3 γρ. πρωτεΐνη, 2 γρ. φυτικές ίνες, 57 mg νάτριο

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε υγιεινά 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα με το πρόγραμμα διατροφής

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής εγγυάται πως θα χάσεις μέχρι και 2,5 κιλά σε μια εβδομάδα αλλά με απόλυτα υγιεινό τρόπο.

Διατήρησέ τα: Πώς να μη βγάλουν φύτρες οι πατάτες, να μη μουχλιάσει το τυρί και να φτιάξεις παγάκια με λάδι και μυρωδικά

Ιδού πως διατηρούνται τα τρόφιμα περισσότερο με απλά και έξυπνα κόλπα που μπορείς να εφαρμόσεις μόνη σου σε απλά και εύκολα βήματα.

Πες κύμινο: Το μπαχαρικό που βοηθά στο αδυνάτισμα και την πέψη (να πώς θα το χρησιμοποιήσεις για τα οφέλη του!)

Πώς θα βάλεις το κύμινο στην καθημερινή διατροφή σου για να απολαύσεις τα διατροφικά οφέλη του

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Συνταγή για ελαφριά σκορδαλιά με ψωμί

Μια εναλλακτική πρόταση της παραδοσιακής σκορδαλιάς για να φτιάξεις την 25η Μαρτίου

#shapegreece