Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Χριστουγεννιάτικο chia pudding με μπανάνες και γάλα από τη διαιτολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Το καλύτερο γιορτινό πρωινό! Χριστουγεννιάτικο chia pudding που μοσχοβαλάει κανέλα και γαρύφαλο! Εσύ, δε θα δοκιμάσεις τέτοια συνταγή.

29.11.2017

εχεις διαβασει

Οι γιορτές πλησιάζουν και οι συνταγές που πρέπει να ετοιμάσεις, δεν χρειάζεται να είναι πολύπλοκες ή λιπαρές. Όπως αυτό το χριστουγεννιάτικο chia pudding από τη Σταυρούλα Κρίκη.

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Συστατικά για 3 κυπελάκια:

  •  2 μέτριες μπανάνες
  •  1 φλιτζάνι γάλα της επιθυμίας σας (π.χ. καρύδας, αμυγδάλου, σόγιας, αγελαδινό, κατσικίσιο, φουντουκιού, κλπ.)
  •  1 κ.γ. μελάσα
  • 1 κ.γ. μέλι
  •  ½ κ.γ. σκόνη τζίντζερ
  • ¼ κ.γ. τριμμένο μοσχοκάρυδο
  •  ¼ κ.γ. σκόνη κανέλλα
  •  1/8 κ.γ. σκόνη γαρύφαλλο
  • 1/3 φλιτζάνι σπόρους τσία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μπιφτέκια σολομού με σος γιαουρτιού από τη διατροφολόγο Σταυρούλα Κρίκη

Εκτέλεση:

  1. Προσθέτεις όλα τα υλικά εκτός από τους σπόρους τσία σε ένα μπλέντερ. Χτυπάς μέχρι να αναμειχθούν όλα τα υλικά, περίπου 1 λεπτό. Προσθέτεις τους σπόρους τσία και χτυπάς για λίγα δευτερόλεπτα ακόμα μέχρι να αναμειχθούν καλά και οι σπόροι.
  2. Μεταφέρεις το μείγμα σε 3 ποτηράκια, σκεπάζεις με διάφανη μεμβράνη και βάζεις στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες. Το τρως όπως είναι ή προσθέτεις φρούτα και ξηρούς καρπούς από πάνω.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που θες (μιας και το Πάσχα πέφτει νωρίς)

Η διατροφολόγος μας δίνει τις 10 κινήσεις που χρειάζεσαι να ξέρεις για να χάσεις τα κιλά που θες

Είναι η flexitarian διατροφή η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού για να μετράς όλες τις μερίδες στα δάχτυλά σου

Η δίαιτα του χεριού: Με μόνο μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Μαύρισαν οι μπανάνες; Φτιάξε μίνι τηγανίτες με τρία υλικά (έχουν μόνο 93 θερμίδες)

Μόνο 52 θερμίδες ανά μερίδα, οι μίνι τηγανίτες μπανάνας θα σε ενθουσιάσουν και θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις τις μπανάνες που μαύρισαν.

Φτιάξε σπιτική granola σε μόλις 30 λεπτά!

Ό,τι πρέπει για σένα που θέλεις κάτι διαφορετικό από το άνοστο μούσλι και από τα δημητριακά που συχνά είναι full στη ζάχαρη.

#shapegreece