Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γευστικό νερό με μέντα και φράουλες έτοιμο σε λίγα λεπτά

Γευστικό νερό με μέντα και φράουλες για να δαμάσεις τη δίψα εν μέσω καύσωνα. Δοκίμασέ το και θα μας θυμηθείς.

15.07.2017

εχεις διαβασει

Νερό με μέντα και φράουλες: Προσπαθείς να πιεις περισσότερο νερό το καλοκαίρι και σου φαίνεται άγευστο; Αποφεύγεις το πράσινο τσάι γιατί συνήθως περιέχει πολλή ζάχαρη; Μπορείς να δοκιμάσεις να δώσεις γεύση από φράουλα και μέντα στο νερό σου.

Έτσι θα αποφύγεις την υπερβολική ζάχαρη που οδηγεί σε πρόωρη γήρανση του δέρματος και στη δημιουργία ρυτίδων και θα κερδίσεις την ήπια γλυκύτητα της φρέσκιας φράουλας και την αναζωογονητική γεύση της μέντας. Φτιάξε μία κανάτα και φύλαξέ την στο ψυγείο σου για να το απολαμβάνεις όλη την ημέρα.

Θρεπτικά στοιχεία:

Φράουλες: Διάλεξε φράουλες σφιχτές, παχουλές που να έχουν ένα λαμπερό , βαθύ κόκκινο εξωτερικό χρώμα. Τόσο οι άγουρες όσο και οι ώριμες φράουλες έχει αποδειχθεί ότι διαθέτουν βιταμίνη C και φυτοθρεπτικά συστατικά.
Μέντα: Πρόκειται για το πιο δροσιστικό από όλα τα βότανα. Έχει αποδειχθεί ότι διαθέτει θεραπευτικές ιδιότητες σε ανθρώπους με ανωμαλίες του εντέρου. Αυτές οι θεραπευτικές ιδιότητές της σχετίζονται με την ικανότητά της να χαλαρώνει τους λείους μυς.

Δροσιστικό νερό με φράουλες και μέντα
Yλικά

1 λίτρο νερό

½ κούπα φρέσκες φράουλες

½ κούπα φρέσκια μέντα

Εκτέλεση

1. Πρόσθεσε 1 λίτρο παγωμένο νερό σε μία μεγάλη κανάτα.

2. Πλύνε καλά τις φράουλες και κόψ’ τες στη μέση.

3. Κόψε τα φύλλα από τη μέντα.

4. Πρόσθεσε τις κομμένες φράουλες και τη μέντα στο νερό. Άφησε να περάσει μία ώρα για να αναμειχθούν οι γεύσεις και απόλαυσε δροσιστικό, γευστικό νερό.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Η κλασική σούπα βισισουάζ με πράσα και πατάτες από τη Σοφία Μάργαρη είναι ό,τι πιο νόστιμο και εύκολο θα δοκιμάσεις σήμερα!

«Αυτή η σούπα με πράσα σερβίρεται και παγωμένη. Απλά χρησιμοποίησε αγγούρι αντί για πατάτες».

Από πού έρχονται οι τροφές που τρώμε; Η Zooey Deschanel απαντά με μια σειρά ντοκιμαντέρ στο Facebook για να ξέρουμε τι τρώμε

Εσύ γνωρίζεις την προέλευση των τροφίμων που καταναλώνεις; Είσαι σίγουρη πως ξέρεις σε ποια φάρμα μεγάλωσε το κοτόπουλο που έφαγες σήμερα;

Κουλουράκια ολικής άλεσης με φιστικοβούτυρο, βρόμη και ελάχιστη ζάχαρη (και λίγη μαρμελάδα!)

Ό,τι πρέπει για τα παιδιά! Με αλεύρι ολικής, φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φιστικοβούτυρο; Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Ποια είναι τα καλύτερα αλείμματα φγια μία φέτα ψωμί; Κάνουμε crash test στις πιο γνωστές επιλογές!

8 συνήθειες που «ταράζουν» το μεταβολισμό σου!

Η συγγραφέας του βιβλίου The Little Book of Thin μας εξηγεί ποιοι είναι οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου, οι οποίοι καθυστερούν την απώλεια των κιλών σου.

Γιατί έχεις φούσκωμα και τι να φας (και οι τροφές που θες για επίπεδη κοιλιά)

Flat στομάχι: Μήπως αποτελεί όνειρο για σένα; Μήπως υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που έχεις φούσκωμα κι όχι επίπεδη κοιλιά;

#shapegreece