Μαύρισαν οι μπανάνες; Φτιάξε μίνι τηγανίτες με τρία υλικά (έχουν μόνο 93 θερμίδες)

Μόνο 52 θερμίδες ανά μερίδα, οι μίνι τηγανίτες μπανάνας θα σε ενθουσιάσουν και θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις τις μπανάνες που μαύρισαν.

16.01.2018

εχεις διαβασει

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Μίνι τηγανίτες μπανάνας από τη διατροφολόγο- διαιτολόγο Σταυρούλα Κρίκη.

Συστατικά για 6 μίνι τηγανίτες:

·         2 πολύ ώριμες μεσαίες μπανάνες

·         1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις*

·         Μία πρέζα κανέλλα (προαιρετικά)

·         1 κ.σ. ελαιόλαδο (για το τηγάνι)**

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Muffins Τεράτων με κρυμμένο σπανάκι χωρίς ζάχαρη από τη διατροφολόγο (να με τι θα τρελαθούν τα παιδιά!)

Εκτέλεση:

1.     Λιώστε τις μπανάνες με ένα πιρούνι, μέχρι να γίνουν πουρές.

2.     Προσθέστε το αλεύρι και την κανέλλα και ανακατέψτε καλά, μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά σε μία ζύμη.

3.     Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε υψηλή φωτιά και προσθέστε το ελαιόλαδο.

4.     Όταν το τηγάνι είναι καυτό, χαμηλώστε την εστία σε μεσαία φωτιά.

5.     Προσθέστε μία κουταλιά της σούπας ζύμη στο τηγάνι για κάθε τηγανίτα.

6.     Τηγανίστε τις τηγανίτες για περίπου 2 λεπτά (ή μέχρι να ροδίσουν) και στη συνέχεια με μία σπάτουλα γυρίστε τες και αφήστε να μαγειρευτούν για περίπου άλλα 2 λεπτά.

7.     Αφαιρέστε τις τηγανίτες από το τηγάνι και αφήστε να κρυώσουν για λίγο πριν τις φάτε.

Tips

*Η ποσότητα του αλευριού εξαρτάται από το μέγεθος της μπανάνας. Ξεκινήστε με ½ φλιτζάνι αλεύρι και εάν το μείγμα σας μοιάζει πιο πολύ με πουρέ παρά με ζύμη, προσθέστε 1 κ.σ. αλεύρι μέχρι να αποκτήσει τη σωστή υφή.

**Ανάλογα με την αντικολλητική επίστρωση του τηγανιού σας, μπορεί να χρειαστείτε περισσότερο ή λιγότερο λάδι.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα 56 γρ: 93 θερμίδες, 2,5 γραμμ. Λίπος (0,4 κορεσμένα), 17 γραμμ. Υδατάνθρακες, 2 γραμμ. Πρωτεΐνες, 1 γραμμ. φυτικές ίνες, 5 γραμμ. σάκχαρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!

Ποια ροφήματα θα σε βοηθήσουν να αδυνατίζεις αλλά ταυτόχρονα και να κοιμάσαι καλύτερα;

Παχαίνει το καρπούζι; Τι πρέπει να γνωρίζεις σύμφωνα με την διαιτολόγο

Καρπούζι: Το καλοκαίρι αποτελεί την ιδανική περίοδο για να απολαύσεις μια φέτα καρπουζιού. Η ειδικός εξηγεί τα ωφέλη του!

Meghan Markle
Meghan Markle | Η επιλογή που έκανε στη γαμήλια τούρτα της

Η επιλογή του ζευγαριού με φρέσκα προϊόντα εποχής

σοκολατένιο κέικ χωρίς αλεύρι
Το πανεύκολο σοκολατένιο κέικ χωρίς ζάχαρη και χωρίς αλεύρι της Monika Kwiecien

H personal trainer και μοντέλο μοιράστηκε την αγαπημένη της συνταγή για light γλυκό.

Meghan Markle
Meghan Markle: Το συστατικό που απέκλεισε από τη διατροφή της για τέλειο και λαμπερό δέρμα

Το νέο μέλος του παλατιού έχει άψογη επιδερμίδα αλλά και εμφάνιση. Ποιο είναι το μυστικό της διατροφής της;

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό
10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

#shapegreece