Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Μαύρισαν οι μπανάνες; Φτιάξε μίνι τηγανίτες με τρία υλικά (έχουν μόνο 93 θερμίδες)

Μόνο 52 θερμίδες ανά μερίδα, οι μίνι τηγανίτες μπανάνας θα σε ενθουσιάσουν και θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις τις μπανάνες που μαύρισαν.

16.01.2018

εχεις διαβασει

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

Μίνι τηγανίτες μπανάνας από τη διατροφολόγο- διαιτολόγο Σταυρούλα Κρίκη.

Συστατικά για 6 μίνι τηγανίτες:

·         2 πολύ ώριμες μεσαίες μπανάνες

·         1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις*

·         Μία πρέζα κανέλλα (προαιρετικά)

·         1 κ.σ. ελαιόλαδο (για το τηγάνι)**

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Muffins Τεράτων με κρυμμένο σπανάκι χωρίς ζάχαρη από τη διατροφολόγο (να με τι θα τρελαθούν τα παιδιά!)

Εκτέλεση:

1.     Λιώστε τις μπανάνες με ένα πιρούνι, μέχρι να γίνουν πουρές.

2.     Προσθέστε το αλεύρι και την κανέλλα και ανακατέψτε καλά, μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά σε μία ζύμη.

3.     Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε υψηλή φωτιά και προσθέστε το ελαιόλαδο.

4.     Όταν το τηγάνι είναι καυτό, χαμηλώστε την εστία σε μεσαία φωτιά.

5.     Προσθέστε μία κουταλιά της σούπας ζύμη στο τηγάνι για κάθε τηγανίτα.

6.     Τηγανίστε τις τηγανίτες για περίπου 2 λεπτά (ή μέχρι να ροδίσουν) και στη συνέχεια με μία σπάτουλα γυρίστε τες και αφήστε να μαγειρευτούν για περίπου άλλα 2 λεπτά.

7.     Αφαιρέστε τις τηγανίτες από το τηγάνι και αφήστε να κρυώσουν για λίγο πριν τις φάτε.

Tips

*Η ποσότητα του αλευριού εξαρτάται από το μέγεθος της μπανάνας. Ξεκινήστε με ½ φλιτζάνι αλεύρι και εάν το μείγμα σας μοιάζει πιο πολύ με πουρέ παρά με ζύμη, προσθέστε 1 κ.σ. αλεύρι μέχρι να αποκτήσει τη σωστή υφή.

**Ανάλογα με την αντικολλητική επίστρωση του τηγανιού σας, μπορεί να χρειαστείτε περισσότερο ή λιγότερο λάδι.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα 56 γρ: 93 θερμίδες, 2,5 γραμμ. Λίπος (0,4 κορεσμένα), 17 γραμμ. Υδατάνθρακες, 2 γραμμ. Πρωτεΐνες, 1 γραμμ. φυτικές ίνες, 5 γραμμ. σάκχαρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μπάλες σοκολάτας με αμύγδαλο χωρίς ζάχαρη (μπάλες ενέργειας σαν vegan τρουφάκια!)

Ένα απλό γλυκό και μπάλα ενέργειας χωρίς ζάχαρη, χωρίς αβγά ή γλουτένη και γρήγορο!

Τίλιο με τζίντζερ, το καλύτερο ρόφημα για τόνωση του οργανισμού και στη διάρκεια της Σαρακοστής!

Οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν στη διάρκεια της Σαρακοστής. Οπότε, χρειάζεσαι ένα ρόφημα που να σε δυναμώνει και να σε ζεσταίνει ταυτόχρονα.

Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Γυμνάζεσαι πολύ αλλά δεν ξέρεις ποιά ακριβώς διατροφή πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις την απαραίτητη γράμμωση στην κοιλιά σου. Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!
5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά…

Νηστίσιμη διατροφή κατά της κυτταρίτιδας: Δες το πλάνο δίαιτας 7 ημερών χωρίς κρέας από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

Η διατροφολόγος ετοίμασε για εμάς μια διατροφή κατά της κυτταρίτιδας που μπορείς να ακολουθήσεις ακόμα κι αν θέλεις να νηστέψεις!

#shapegreece