Μπισκότα με βουτυρόγαλα και τρία μόνο υλικά (δες πώς θα φτιάξεις βουτυρόγαλα!)

Μετά τη διάσημη μους με ένα υλικό μόνο, το site epicurious μας προτείνει μπισκότα με τρία υλικά και το δημοφιλές και στην Ελλάδα πια βουτυρόγαλα.

08.07.2017

εχεις διαβασει

Θα χρειαστεί για τα μπισκότα με τρία υλικά: Βουτυρόγαλα, φυτίνη (στο site με τη λέξη shortening) και αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.

Στα ελληνικά supermarket είναι λίγο δύσκολο να βρει κάποιος buttermilk, οπότε μπορείς να δοκιμάσεις να το φτιάξεις μόνη με γάλα και ξύδι ή λεμόνι.

Buttermilk: Βάλε σε 1 φλιτζάνι του τσαγιού γάλα και πρόσθεσε μέσα μια κουταλιά της σούπας λευκό ξύδι ή χυμό λεμονιού και στη συνέχεια ανακάτεψε καλά. Άλλαξε τις ποσότητες ανάλογα με το πόσο βουτυρόγαλα χρειάζεσαι!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 
Ρόφημα σοκολάτας αρωματισμένο με passion fruit από το Διονύση Αλέρτα
Αφήνεις το μίγμα σε θερμοκρασία δωματίου για περίπου 10 λεπτά. Θα δεις το βουτυρόγαλα να έχει πήξει. Αν όχι πρόσθεσε λίγο ακόμα ξύδι ή λεμόνι και άφησε το να πήξει.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Ποιο είναι το καλύτερο μέλι
Ποιο είναι το καλύτερο μέλι; Ποιο να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Τα είδη μιας από τις πιο θρεπτικές τροφές που μας έχει χαρίσει η φύση.

Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

σουπα αβοκαντο, μπροκολο
Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Τζίντζερ, κόλιαντρο, κάρδαμο και πιπεριές τσίλι για καλύτερη υγεία

Τα ιδιαίτερα βότανα και μυρωδικά της ταϊλανδέζικης κουζίνας δεν είναι μόνο αρωματικά και νόστιμα- έχουν μοναδικά οφέλη για την υγεία σου.

#shapegreece