Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Είσαι έγκυος; Μάθαμε τα καλύτερα σνακ στην εγκυμοσύνη από τη διαιτολόγο!

Στην εγκυμοσύνη ξέρεις πολύ καλά τι σηµαίνουν οι «λιγούρες». Φάε κάτι – αλλά κάτι που θα σου κάνει καλό. Βρήκαµε τα καλύτερα σνακ για την εγκυμοσύνη.

12.08.2017

εχεις διαβασει

Πεινάς όλη την ώρα; Λείπεις πολλές ώρες εκτός σπιτιού και δεν µπορείς να τρως όλα σου τα γεύµατα; Νιώθεις µια λιγούρα το απογευµατάκι; Όποια κι αν είναι η περίπτωση, τα σνακ στην εγκυμοσύνη ανάµεσα στα γεύµατα δεν είναι απλώς µια επιθυµία, αλλά καλύπτουν σηµαντικές διατροφικές σου ανάγκες.

 Φρούτα

Ένα φρούτο µπορείς να το έχεις µαζί σου παντού, είναι υγιεινό, γεµάτο βιταµίνες, µέταλλα και φυτικές ίνες και µπορείς να το απολαύσεις χωρίς τύψεις.

• Pregnancy tip Συνδύασε το φρούτο σου µε ένα κοµµάτι τυρί ή µία κουταλιά της σούπας φιστικοβούτυρο για να προσθέσεις πρωτεΐνες και να έχεις ένα πλήρες και ισορροπηµένο σνακ, που θα σε κρατήσει χορτασµένη για περισσότερη ώρα.

 Ξηροί καρποί και σπόροι

Τα αµύγδαλα, τα καρύδια ή οι ηλιόσποροι είναι σηµαντική πηγή πρωτεϊνών και λιπαρών που ωφελούν την καρδιά.

• Pregnancy Tip  Συνδύασέ τα µε χυµό λαχανικών ή ένα ποτήρι γάλα µε χαµηλά λιπαρά για να έχεις ένα πλήρες και θρεπτικό σνακ. Απόλαυσέ τα, αλλά µην το παρακάνεις, γιατί έχουν και πολλές θερµίδες! Μία χούφτα είναι η ενδεδειγµένη ποσότητα.

Γιαούρτι

Όσο πιο απλό τόσο το καλύτερο. Ένα κλασικό γιαούρτι περιέχει το σωστό συνδυασµό θρεπτικών συστατικών, όπως πρωτεΐνη, βιταµίνη D και ασβέστιο.

•Pregnancy Tip  Πρόσθεσε µερικά φρεσκοκοµµένα φρούτα, ή µία κουταλιά µέλι, ή µία ατοµική µερίδα δηµητριακά (1-2 κουταλιές της σούπας) και απόλαυσέ το χωρίς τύψεις.

Δηµητριακά

Ένα µικρό σακουλάκι µε τα αγαπηµένα σου δηµητριακά είναι µια καλή ιδέα όταν θέλεις να τσιµπολογήσεις. Διάλεξε δηµητριακά ολικής αλέσεως και χωρίς πρόσθετη ζάχαρη.

• Pregnancy Tip  Συνδύασέ τα µε γάλα ή γιαούρτι για ένα υγιεινό και ελαφρύ βραδινό που θα συµπληρώσει τις ανάγκες σου σε ασβέστιο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι 10 τροφές που δεν πρέπει να τρώνε οι έγκυες!

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Ασκήσεις στην εγκυμοσύνη μόνο με ένα σχοινί από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Βελτίωσε το καρδιοαναπνευστικό σου και πέτυχε μυική τόνωση.

Κατάψυξη ωαρίων και υαλοποίηση: Πότε να την κάνεις και έχει σημασία η ηλικία;

Πολλές γυναίκες επιλέγουν τον προεμφυτευτικό γενετικό έλεγχο και την κατάψυξη ωαρίων. Μάθε πως η επιστήμη μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα υγιές μωρό.

Κόλλησε ψείρες το παιδί; Φυσική αντιμετώπιση χωρίς φάρμακα και έξυπνα tips

Ισχύει ότι αποφεύγουν τα βαμμένα μαλλιά και φεύγουν με το πυρετό; Το ξύδι πιάνει; Μάθε τα πάντα για να αντιμετωπίσεις τις ψείρες

Τι νιώθει το μωρό μέσα στην κοιλιά της μαμάς του;
Τι νιώθει το μωρό μέσα στην κοιλιά της μαμάς του;

Η μέλλουσα μαμά νιώθει το μωρό να κάνει τούμπες και στροφές, να χτυπάει με μπουνίτσες, γόνατα και κεφάλι τα τοιχώματα της κοιλιάς

#shapegreece