Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Οι 5 υγιεινές συνήθειες που πρέπει να κρατήσεις από την εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη δεν αποτελεί απλά την πιο ευχάριστη περίοδο της ζωής σου αλλά και μια σπουδαία ευκαιρία να κάνεις σημαντικές αλλαγές στο σώμα αλλά και στις συνήθειές σου.

11.08.2017

Εννιά μήνες και η ζωή σου αλλάζει, για πάντα. Εννιά μήνες και το σώμα σου αλλάζει για πάντα. Γιατί να μην εκμεταλλευτείς τις συνήθειες που υιοθετείς στο διάστημα που είσαι έγκυος, για να αλλάξεις τον εαυτό σου προς το καλύτερο; Ιδού οι 5 τοπ συνήθειες που δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις μόνο στην εγκυμοσύνη αλλά και σε όλη σου τη ζωή.

Όχι πια δίαιτα αλλά ισορροπημένη διατροφή:

Η διατροφή της εγκύου είναι πολύ σημαντική, ιδίως τους πρώτους δύο μήνες μετά τη σύλληψη, αφού τότε δημιουργούνται όλα τα κύρια όργανα του σώματος του εμβρύου. Αν σε αυτή την περίοδο δεν ακολουθείς μια ισορροπημένη και πλούσια σε ποικιλία διατροφή, που θα καλύπτει τις θρεπτικές σου ανάγκες, διατρέχεις τον κίνδυνο να γεννήσεις λιποβαρές βρέφος, με σοβαρά προβλήματα υγείας.

Αν μάλιστα ήσουν από εκείνα τα κορίτσια που βρίσκονταν μονίμα σε δίαιτα, τώρα είναι η ώρα για να αλλάξεις.

10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ψητό καρπούζι; Και ακόμα 3 σούπερ ιδέες για ψητά φρούτα!

Η επαρκής πρόσληψη θρεπτικών συστατικών θεωρείται σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, πως δεν επιτρέπεται να κάνεις δίαιτα, με την έννοια της στέρησης. Αν ξεκινήσεις την εγκυμοσύνη με περιττά κιλά, θα πρέπει να προσέχεις κυρίως την ποιότητα και την ποσότητα της τροφής που καταναλώνεις και να αποφεύγεις τις πλούσιες σε λιπαρά τροφές, όπως τα τηγανητά, η κρέμα γάλακτος, τα παχιά κρέατα, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και ο καφές. Μπορείς να καταναλώνεις άφοβα άφθονα λαχανικά, φρούτα, άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, κρέας και όσπρια.

2. Μύθος: Το σεξ όταν είσαι έγκυος μπορεί να βλάψει το μωρό.

Ακόμη, θα χρειαστεί να λάβεις συμπληρώματα διατροφής όπως θα σου υποδείξει ο γυναικολόγος σου. Σε γενικές γραμμές, για μια υπέρβαρη γυναίκα συνιστάται να μην επιβαρυνθεί κατά την εγκυμοσύνη με περισσότερα από 8–10 κιλά, ενώ, αν το βάρος σου κυμαίνεται σε φυσιολογικό επίπεδο, μπορείς να πάρεις από 9 έως 13 κιλά.

Αν μάλιστα μετά την εγκυμοσύνη συνεχίσεις να μην μπαίνεις σε καθεστώς δίαιτας, ειδικα στην περίπτωση που θηλάσεις, όχι μόνο θα αποκτήσεις υγιές βάρος αλλά θα το διατηρήσεις χωρίς να λιμοκτονείς.

10 κανόνες για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη

Για τα υπόλοιπα 4 καλά που θα σου αφήσει η εγκυμοσύνη, κάνε κλικ στη Gallery:

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Γιατί θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν στο εξωτερικό
Γιατί θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν στο εξωτερικό

Η διαδικασία του να διαλέξεις εσύ ένα πιθανό μέλλον του παιδιού σου από την βρεφική ηλικία είναι μια ατελείωτη μάχη συναισθήματος και λογικής.

10 φράσεις που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και τον αυτοσεβασμό των παιδιών
10 φράσεις που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και τον αυτοσεβασμό των παιδιών

Λέξεις και φράσεις που αξίζει να χρησιμοποιούμε καθημερινά και συστηματικά, ανάλογα με την περίσταση

Ασκήσεις στην εγκυμοσύνη μόνο με ένα σχοινί από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Βελτίωσε το καρδιοαναπνευστικό σου και πέτυχε μυική τόνωση.

Κατάψυξη ωαρίων και υαλοποίηση: Πότε να την κάνεις και έχει σημασία η ηλικία;

Πολλές γυναίκες επιλέγουν τον προεμφυτευτικό γενετικό έλεγχο και την κατάψυξη ωαρίων. Μάθε πως η επιστήμη μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα υγιές μωρό.

Κόλλησε ψείρες το παιδί; Φυσική αντιμετώπιση χωρίς φάρμακα και έξυπνα tips

Ισχύει ότι αποφεύγουν τα βαμμένα μαλλιά και φεύγουν με το πυρετό; Το ξύδι πιάνει; Μάθε τα πάντα για να αντιμετωπίσεις τις ψείρες

#shapegreece