Πώς θα φτιάξεις υγιεινό παγωτό χωρίς ζάχαρη και μάφιν σοκολάτας με σπανάκι για τα παιδιά και όχι μόνο!

Αυτό είναι το υγιεινό παγωτό χωρίς ζάχαρη για παιδιά που φτιάχνει η διευθύντρια του Shape, Μυρτώ Μήτσιου, για τις κόρες της.

16.05.2018

εχεις διαβασει

παιδί παγωτό κορίτσι παγωτό σοκολατα

Ή σχεδόν υγιεινό παγωτό για παιδιά – με το «σχεδόν» να πηγαίνει στο παγωτό και όχι στο υγιεινό! Η έμπνευση ανήκει στη διευθύντρια του Shape, Μυρτώ Μήτσιου, και είναι ένα από τα μαμαδίστικα μυστικά της για το καλοκαίρι. Δεν είναι όμως το μοναδικό, αφού η Μυρτώ μοιράζεται μαζί μας δύο ακόμη σούπερ υγιεινές και εύκολες συνταγές για ελαφριά γλυκά.

Υγιεινό παγωτό χωρίς ζάχαρη για παιδιά

Όταν έχω χρόνο, προσπαθώ να φτιάχνω στο σπίτι υγιεινές και εύκολες λιχουδιές με κρυμμένα φρούτα και λαχανικά για τις δύο κόρες μου. Το παρακάτω υγιεινό παγωτό για παιδιά με τη μπανάνα και τη σοκολάτα το έχουμε αγαπήσει όλοι στην οικογένεια και το φτιάχνω συχνά όταν περιμένω φίλους στο σπίτι. Το σορμπέ φρούτων, όμως, είναι το δικό μου αγαπημένο!

Shape tested: Φτιάξαμε παγωτό ξυλάκι cookies and cream με 93 θερμίδες με συνταγή της διαιτολόγου!

Σαλάτα με τοματίνια, καλαμπόκι και αβοκάντο με πικάντικη βινεγκρέτ

Παγωτό χωρίς ζάχαρη σοκολάτα-μπανάνα

Κόψε 3 μπανάνες σε κομμάτια και βάλ’ τες στην κατάψυξη τουλάχιστον για 2 ώρες ή όλη τη νύχτα. Ρίξ’ τες στο μπλέντερ, πρόσθεσε 1/4 φλ. γάλα (αγελαδινό, καρύδας ή αμυγδάλου), 1 κ.σ. άγλυκο κακάο και 1 κ.σ. φιστικοβούτυρο (προαιρετικά) και ανακάτεψε.

Καταναλώνεται αμέσως σαν παγωμένη κρέμα ή τοποθετείται στην κατάψυξη μέχρι να παγώσει εντελώς και σερβίρεται σαν παγωτό.

Σορμπέ φρούτων

Κόψε ό,τι φρούτα έχεις στο ψυγείο σου σε κομμάτια – 4 ροδάκινα ή βερίκοκα, 20 φράουλες, μισό πεπόνι κ.λπ. Βάλ’ τα στην κατάψυξη για 2 ώρες.

Χτύπησέ τα στο μπλέντερ με 1/2 φλ. μέλι και λίγο χυμό λεμόνι. Τοποθέτησε το μείγμα στην κατάψυξη για 2 ώρες και σερβίρισε.

Μάφιν σοκολάτας χωρίς ζάχαρη με σπανάκι

Ανάμειξε στο μπλέντερ 2 φλ. σπανάκι, 1 μπανάνα, 1 αβοκάντο, 1/2 φλ. μέλι, 1/2 φλ. γιαούρτι, 1 κ.σ. βανίλια, 2 αβγά. Σε μπολ ανακάτεψε 2 φλ. αλεύρι ολικής αλέσεως, 1/2 με 1/4 φλ. άγλυκο κακάο και 1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ.

Ανακάτεψε τα δύο μείγματα και πρόσθεσε 1/2 φλ. σταγόνες κουβερτούρας. Μοίρασε το μείγμα σε μικρές φόρμες και ψήσε για 20 λεπτά στους 180ºC.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

μαμά μωρό
Ξέρεις τι είναι η ερυθρά: Τα συμπτώματα και οι επιπλοκές της νόσου

Ο καθηγητής Παιδιατρικής Ανδρέας Κωνσταντόπουλος εξηγεί τα συμπτώματα και τις πιθανές επιπλοκές της ερυθράς και μας ενημερώνει για το εμβόλιο για τη νόσο.

μαμά κόρη φαγητό υγιεινή διατροφή
Παιδική παχυσαρκία: 8 καλές συνήθειες για να την προλάβεις και να τρώει σωστά το παιδί

Πώς μπορείς να προλάβεις την παιδική παχυσαρκία; Η Δήμητρα Γλυνού, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος μας βοηθά με 8 συμβουλές.

μαμά παιδί παραλία κόρη καλοκαίρι
Έχεις μικρό παιδί και κοιτάς για διακοπές; Δες πρώτα τα μαμαδίστικα μυστικά της Μυρτώς Μήτσιου για το καλοκαίρι

Τι δωμάτιο να διαλέξεις; Πώς θα οργανωθείς με το φαγητό με το φαγητό του μωρού ή των παιδιών, ακόμα και αν πάτε στο εξοχικό σας ώστε να μη μαγειρεύεις διαρκώς

έγκυος εγκυμοσύνη διατροφή
Διατροφή για διαβήτη κύησης: Δες το πρόγραμμα διατροφής στην εγκυμοσύνη

Αν διαγνώστηκες με διαβήτη κύησης, δεν αποτελείς εξαίρεση! Το πρόγραμμα διατροφής της διαιτολόγου θα σε βοηθήσει να μάθεις τις σωστές διατροφικές επιλογές για να αντιμετωπίσεις χωρίς επιπλοκές την κατάσταση αυτή.

μαμά μωρό παιδί παιχνίδι
Μηνιγγίτιδα: Τα συμπτώματα της νόσου, η μετάδοση και το εμβόλιο

Ο καθηγητής Παιδιατρικής Ανδρέας Κωνσταντόπουλος ενημερώνει για τα συμπτώματα και τις πιθανές σοβαρές επιπλοκές της μηνιγγίτιδας και πότε πρέπει να γίνει το εμβόλιο.

Eliana in Babyland | 15 σημάδια πως σιγά σιγά γίνομαι η μαμά μου
15 σημάδια πως σιγά σιγά γίνομαι η μαμά μου

Στον απόηχο της γιορτής της μητέρας, η Ελιάνα Χρυσικοπούλου συνειδητοποιεί πως προοδευτικά μοιάζει ολοένα και περισσότερο στη μαμά της.

#shapegreece