Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Οι πιο συχνές ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης και πώς θα τις αντιμετωπίσεις (Ναυτία, συχνοουρία, αιμορροΐδες, συσπάσεις…)

Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι μια χαρούμενη περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας, όμως συνοδεύεται και από αρκετές ενοχλήσεις. Μάθε ποιες είναι, τι τις προκαλεί και πώς θα νιώσεις καλύτερα.

14.11.2017

εχεις διαβασει

Κάθε φάση της εγκυμοσύνης έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τα δικά της προβληματάκια. Άλλα ξεκινούν τις πρώτες εβδομάδες κι άλλα καθώς πλησιάζεις προς την ημερομηνία του τοκετού. Άλλα κάνουν την εμφάνισή τους στα αρχικά στάδια, εξαφανίζονται και επιστρέφουν αργότερα. Τα καλά νέα είναι ότι όλες αυτές οι ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης εντάσσονται στη φυσιολογική εξέλιξη της κύησης.

Ωστόσο, κάθε εγκυμοσύνη είναι ένα μοναδικό γεγονός και δεν είναι απαραίτητο όλες οι γυναίκες να βιώσουν τα ίδια προβλήματα με την ίδια ένταση και στην ίδια σειρά. Εάν διαπιστώσεις οτιδήποτε που σε ανησυχεί, είναι προτιμότερο να συμβουλευτείς το γυναικολόγο σου.  Να μερικές από τις πιο συχνές ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης.

Πόνος στο στήθος

Το μέγεθος των μαστών μεγαλώνει, καθώς οι γαλακτοφόροι αδένες προετοιμάζονται για το θηλασμό και ο λιπώδης ιστός αυξάνεται. Επίσης, γίνεται πιο ευαίσθητο και σκληρό, ιδιαίτερα κατά τους πρώτους και τους τελευταίους μήνες. Το χρώμα στις θηλές σκουραίνει και μερικές φορές ένα πηχτό υγρό εκκρίνεται.

Τι να κάνεις:

  • Προμηθεύσου μερικά καλά σουτιέν που προσφέρουν σωστή στήριξη. Προτίμησε σουτιέν από βαμβακερά και άλλα φυσικά υφάσματα. Πάρτα ένα νούμερο μεγαλύτερο γιατί κατά το θηλασμό το μέγεθος θα αυξηθεί κι άλλο.
  • Δοκίμασε να φοράς το σουτιέν και κατά τη διάρκεια του ύπνου.
  • Τοποθέτησε τα ειδικά pad ή ένα κομμάτι γάζα στο εσωτερικό του σουτιέν για να συγκρατεί τυχόν διαρροές από το στήθος. Άλλαζέ τα συχνά για να μην ερεθίζουν το δέρμα.
  • Καθάρισε το στήθος σου με χλιαρό νερό, χωρίς σαπούνια και άλλα προϊόντα καθαρισμού που μπορεί να το ερεθίσουν.

Αίσθημα κόπωσης

Η δημιουργία ενός ανθρώπου απαιτεί πολλή ενέργεια κι αυτό μπορεί να σε κάνει να νιώθεις συνέχεια κουρασμένη. Συχνά, η κόπωση αποτελεί ένδειξη αναιμίας, μιας κατάστασης που είναι συχνή στην εγκυμοσύνη.

Τι να κάνεις:

  • Ξεκουράσου και κοιμήσου όσο περισσότερο μπορείς
  • Προσπάθησε το καθημερινό σου πρόγραμμα να είναι όσο πιο σταθερό γίνεται
  • Άλλαξε τους ρυθμούς σου, Μάθε να τα κάνεις όλα πιο αργά.
  • Αν ο γιατρός σου το επιτρέπει, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Πνευμονιόκκος: Γιατί τα παιδιά είναι ευάλωτη ομάδα

Πνευμονιόκκοκος: Τι ασθένειες προκαλεί; Είναι το βακτήριο που είναι υπεύθυνο για σοβαρές και επικίνδυνες για την υγεία ασθένειες.

Ημέρα του Παιδιού 2017: H Google τιμά τα δικαιώματα του παιδιού με το σημερινό doodle

20 Νοεμβρίου: Αφιερωμένο στην Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού είναι και το σημερινό Doodle της Google.

Χειμώνας 2017/’18: 10 ξένες celebrities που είναι έγκυες τώρα!

Κάποιες περιμένουν το πρώτο τους παιδί, άλλες το τρίτο!

5 φράσεις για να λες στον εαυτό σου όταν φτάνεις στα όρια της τρέλας
5 φράσεις για να λες στον εαυτό σου όταν φτάνεις στα όρια της τρέλας

Μάνα σημαίνει να βρίσκεσαι στα όρια της τρέλας τουλάχιστον για ένα μικρό διάστημα κάθε μέρα

Πρόωρα μωρά: Μελέτη αποκάλυψε ποια γονίδια ευθύνονται και το ρόλο του σεληνίου

Η 17η Νοεμβρίου αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας σε μια προσπάθεια ενημέρωσης. Περίπου 1 στα 10 παιδιά γεννιέται σήμερα πρόωρα.

#shapegreece