Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Οι πιο συχνές ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης και πώς θα τις αντιμετωπίσεις (Ναυτία, συχνοουρία, αιμορροΐδες, συσπάσεις…)

Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι μια χαρούμενη περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας, όμως συνοδεύεται και από αρκετές ενοχλήσεις. Μάθε ποιες είναι, τι τις προκαλεί και πώς θα νιώσεις καλύτερα.

14.11.2017

εχεις διαβασει

Κάθε φάση της εγκυμοσύνης έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τα δικά της προβληματάκια. Άλλα ξεκινούν τις πρώτες εβδομάδες κι άλλα καθώς πλησιάζεις προς την ημερομηνία του τοκετού. Άλλα κάνουν την εμφάνισή τους στα αρχικά στάδια, εξαφανίζονται και επιστρέφουν αργότερα. Τα καλά νέα είναι ότι όλες αυτές οι ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης εντάσσονται στη φυσιολογική εξέλιξη της κύησης.

Ωστόσο, κάθε εγκυμοσύνη είναι ένα μοναδικό γεγονός και δεν είναι απαραίτητο όλες οι γυναίκες να βιώσουν τα ίδια προβλήματα με την ίδια ένταση και στην ίδια σειρά. Εάν διαπιστώσεις οτιδήποτε που σε ανησυχεί, είναι προτιμότερο να συμβουλευτείς το γυναικολόγο σου.  Να μερικές από τις πιο συχνές ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης.

Πόνος στο στήθος

Το μέγεθος των μαστών μεγαλώνει, καθώς οι γαλακτοφόροι αδένες προετοιμάζονται για το θηλασμό και ο λιπώδης ιστός αυξάνεται. Επίσης, γίνεται πιο ευαίσθητο και σκληρό, ιδιαίτερα κατά τους πρώτους και τους τελευταίους μήνες. Το χρώμα στις θηλές σκουραίνει και μερικές φορές ένα πηχτό υγρό εκκρίνεται.

Τι να κάνεις:

  • Προμηθεύσου μερικά καλά σουτιέν που προσφέρουν σωστή στήριξη. Προτίμησε σουτιέν από βαμβακερά και άλλα φυσικά υφάσματα. Πάρτα ένα νούμερο μεγαλύτερο γιατί κατά το θηλασμό το μέγεθος θα αυξηθεί κι άλλο.
  • Δοκίμασε να φοράς το σουτιέν και κατά τη διάρκεια του ύπνου.
  • Τοποθέτησε τα ειδικά pad ή ένα κομμάτι γάζα στο εσωτερικό του σουτιέν για να συγκρατεί τυχόν διαρροές από το στήθος. Άλλαζέ τα συχνά για να μην ερεθίζουν το δέρμα.
  • Καθάρισε το στήθος σου με χλιαρό νερό, χωρίς σαπούνια και άλλα προϊόντα καθαρισμού που μπορεί να το ερεθίσουν.

Αίσθημα κόπωσης

Η δημιουργία ενός ανθρώπου απαιτεί πολλή ενέργεια κι αυτό μπορεί να σε κάνει να νιώθεις συνέχεια κουρασμένη. Συχνά, η κόπωση αποτελεί ένδειξη αναιμίας, μιας κατάστασης που είναι συχνή στην εγκυμοσύνη.

Τι να κάνεις:

  • Ξεκουράσου και κοιμήσου όσο περισσότερο μπορείς
  • Προσπάθησε το καθημερινό σου πρόγραμμα να είναι όσο πιο σταθερό γίνεται
  • Άλλαξε τους ρυθμούς σου, Μάθε να τα κάνεις όλα πιο αργά.
  • Αν ο γιατρός σου το επιτρέπει, φρόντισε να γυμνάζεσαι τακτικά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Ξέρεις αν το παιδί θα γίνει παχύσαρκο πριν γεννηθεί! Να τι πρέπει να ξέρεις για την παιδική παχυσαρκία

Η προδιάθεση για την παιδική παχυσαρκία καθορίζεται πριν τη γέννηση του παιδιού, κάνοντας της κληρονομική ασθένεια που μαστίζει και τα Ελληνόπουλα.

Διατροφή γονιμότητας: Ιδού οι τροφές που μπορεί να επηρεάζουν τη γονιμότητα

Διατροφή γονιμότητας: απόφυγε αυστηρές δίαιτες, γιατί μπορεί να στερήσουν από το σώμα σου τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται για μία εγκυμοσύνη.

Βίντεο: Οι παιδικές σειρές που βλέπαμε εμείς και πρέπει να δούν και τα παιδιά σου!

Μήπως είσαι και εσύ της απόψης ότι η Χάιντι και ο Ροζ Πάνθηρας δεν έχουν καμία σχέση με την Πέππα το Γουρουνάκι ή το Frozen;

5 εύκολα και γρήγορα σνακ για παιδιά
5 εύκολα και γρήγορα σνακ για παιδιά

Νομίζω πως συμφωνούμε όλες πως η λέξη που λένε πιο συχνά τα παιδιά μας μέσα στη μέρα είναι αναμφισβήτητα η λέξη «μαμά».

Πώς να αντιδράσεις στον θυμό του παιδιού
Πώς να αντιδράσεις στον θυμό του παιδιού

Έχεις αναρωτηθεί πώς αισθάνεσαι κάθε φορά που το παιδί σου θυμώνει;

Θα μείωνες ποτέ έναν ενήλικα όπως κάνεις συχνά στο παιδί σου;
Θα μείωνες ποτέ έναν ενήλικα όπως κάνεις συχνά στο παιδί σου;

Πολλοί ενήλικες δεν σέβονται πραγματικά τα συναισθήματα των παιδιών

#shapegreece