Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: πώς αδυνάτισε μετά τη γέννα

Η νέα μαμά Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής της μετά την εγκυμοσύνη και δίνει συμβουλές για επιτυχημένη δίαιτα στο blog της!

09.02.2012

εχεις διαβασει

Διαβάσαμε το blog της Σάντυ Κουστοσταμάτη και μάθαμε τα διατροφικά tips για νέες μαμάδες!

«Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ όλοι με ρωτάνε «Μα πώς έχασες τα κιλά της εγκυμοσύνης;» «πώς δεν πάχυνες τώρα με το θηλασμό;»… Τα ερωτήματα αυτά με κολακεύουν από τη μία και από την άλλη με προβληματίζουν…

Σίγουρα το σώμα μας αλλάζει αυτούς τους μήνες… Από ένα σημείο και μετά δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Τι να κάνουμε αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο και εμφάνισε μια ραγάδα; Θα είναι η ραγάδα που θα μας θυμίζει το μωράκι μας και την περίοδο εκείνη της εγκυμοσύνης… Από κει και μετά όμως, μπορούμε να κάνουμε πολλά!! Κυρίως μπορούμε να έχουμε την ψυχολογία που χρειάζεται γύρω από το φαγητό, υιοθετώντας τις σωστές συνήθειες. Διαβάστε τα πιο σημαντικά tips που βοήθησαν εμένα και θα βοηθήσουν κι εσάς όχι μόνο να μην πάρετε κιλά σε περιόδους εγκυμοσύνης και θηλασμού, αλλά και να αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

Δεν είμαι διατροφολόγος, όμως ψάχνω πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή μας, γιατί πολύ απλά… μου αρέσει. Αυτά είναι τα μικρά «μυστικά» διατροφής που ακολουθώ και αποφάσισα να σας τα φανερώσω!

• Πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι χυμό. Επίσης πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

• Δεν αφήνω πάνω από 2 με 3 ώρες να περάσουν από το τελευταίο γεύμα χωρίς να τσιμπήσω κάτι. Αυτό το κάτι φροντίζω να περιέχει τον «συνδυασμό των τριών». Δηλαδή, βιταμίνη C, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Ή στη χειρότερη δύο από αυτά. (φρούτο ή/και χυμό με κουλούρι, ή φρούτο ή/και χυμό με 15-20 αμύγδαλα-καρύδια).

• Έχω ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, μεσημέρι ή βράδυ. Το δεύτερο μεγάλο γεύμα μου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ. Πάντα τηρώ τον παραπάνω συνδυασμό. Δηλαδή κρέας, ψάρι ή τυρί με σαλάτα και πατάτα, καλαμπόκι, ψωμί ή ρύζι (ένα από αυτά!). Ο συνδυασμός των τριών ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

• Πιες έναν καφέ ή πράσινο τσάι μετά το κυρίως γεύμα (αν δεν είναι πολύ αργά το βράδυ – χωρίς πολλή ζάχαρη!) Εγώ τα έχω κόψει λόγω θηλασμού…

Μάθε ακόμα περισσότερα μυστικά…

Δημοφιλή

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

10 φράσεις που μπορείς να πεις στο παιδί αντί για το «σταμάτα να κλαις»
10 φράσεις που μπορείς να πεις στο παιδί αντί για το «σταμάτα να κλαις»

Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το σώμα επεξεργάζεται και απελευθερώνει συναισθήματα

Οι «τότε γιατί έκανες παιδί;» αν τολμήσεις να πεις ότι βαριέσαι ή κουράστηκες
Οι «τότε γιατί έκανες παιδί;» αν τολμήσεις να πεις ότι βαριέσαι ή κουράστηκες

Σε τέτοιου τυπου αδυσώπητες και χωρίς νόημα κριτικές, η αλήθεια είναι ότι δεν χωράει απάντηση

Τι μπορείς να κάνεις αν δεν εγκρίνεις τους φίλους των παιδιών σου; Η ψυχολόγος προτείνει

Η Ψυχολόγος και Οικογενειακή Σύμβουλος, Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου προτείνει στους γονείς πως να φερθούν με τους φίλους των παιδιών τους.

Η Jessica Alba είναι έγκυος στο τρίτο της παιδί και να πόσο σκληρά γυμνάζεται

Παρά την προχωρημένη τρίτη της εγκυμοσύνη, η Jessica Alba δεν χάνει ημέρα από το γυμναστήριο και το πρόγραμμά της δεν το λες και εύκολο, είτε είσαι έγκυος, είτε όχι.

Σύλληψη µετά τα 40: Τα κλειδιά για να την πετύχεις

Σύλληψη μετά τα 40: Ακόµα και αν διανύεις την πέµπτη, πολύ όµορφη, δεκαετία της ζωής σου, µπορείς να µείνεις έγκυος ακολουθώντας τις παρακάτω συµβουλές.

Πώς θα ενισχύσεις τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών; Η παιδαγωγός συστήνει

Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών μας: Η ειδικός Βάνα Ρόζου μας προτείνει έξυπνους επιστημονικούς τρόπους.

#shapegreece