Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: πώς αδυνάτισε μετά τη γέννα

Η νέα μαμά Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής της μετά την εγκυμοσύνη και δίνει συμβουλές για επιτυχημένη δίαιτα στο blog της!

09.02.2012

εχεις διαβασει

Διαβάσαμε το blog της Σάντυ Κουστοσταμάτη και μάθαμε τα διατροφικά tips για νέες μαμάδες!

“Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ όλοι με ρωτάνε «Μα πώς έχασες τα κιλά της εγκυμοσύνης;» «πώς δεν πάχυνες τώρα με το θηλασμό;»… Τα ερωτήματα αυτά με κολακεύουν από τη μία και από την άλλη με προβληματίζουν…

Σίγουρα το σώμα μας αλλάζει αυτούς τους μήνες… Από ένα σημείο και μετά δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Τι να κάνουμε αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο και εμφάνισε μια ραγάδα; Θα είναι η ραγάδα που θα μας θυμίζει το μωράκι μας και την περίοδο εκείνη της εγκυμοσύνης… Από κει και μετά όμως, μπορούμε να κάνουμε πολλά!! Κυρίως μπορούμε να έχουμε την ψυχολογία που χρειάζεται γύρω από το φαγητό, υιοθετώντας τις σωστές συνήθειες. Διαβάστε τα πιο σημαντικά tips που βοήθησαν εμένα και θα βοηθήσουν κι εσάς όχι μόνο να μην πάρετε κιλά σε περιόδους εγκυμοσύνης και θηλασμού, αλλά και να αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

Δεν είμαι διατροφολόγος, όμως ψάχνω πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή μας, γιατί πολύ απλά… μου αρέσει. Αυτά είναι τα μικρά «μυστικά» διατροφής που ακολουθώ και αποφάσισα να σας τα φανερώσω!

• Πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι χυμό. Επίσης πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

• Δεν αφήνω πάνω από 2 με 3 ώρες να περάσουν από το τελευταίο γεύμα χωρίς να τσιμπήσω κάτι. Αυτό το κάτι φροντίζω να περιέχει τον «συνδυασμό των τριών». Δηλαδή, βιταμίνη C, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Ή στη χειρότερη δύο από αυτά. (φρούτο ή/και χυμό με κουλούρι, ή φρούτο ή/και χυμό με 15-20 αμύγδαλα-καρύδια).

• Έχω ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, μεσημέρι ή βράδυ. Το δεύτερο μεγάλο γεύμα μου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ. Πάντα τηρώ τον παραπάνω συνδυασμό. Δηλαδή κρέας, ψάρι ή τυρί με σαλάτα και πατάτα, καλαμπόκι, ψωμί ή ρύζι (ένα από αυτά!). Ο συνδυασμός των τριών ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

• Πιες έναν καφέ ή πράσινο τσάι μετά το κυρίως γεύμα (αν δεν είναι πολύ αργά το βράδυ – χωρίς πολλή ζάχαρη!) Εγώ τα έχω κόψει λόγω θηλασμού…

Μάθε ακόμα περισσότερα μυστικά…

Editor's Picks

Περισσότερα από fitpregnancy

Έρευνα: Τι αντίκτυπο έχουν οι διατροφικές διαταραχές στην οικογένεια

Έρευνα SOS μας προειδοποιεί για το σοβαρό αντίκτυπο που έχουν Διατροφικές Διαταραχές των παιδιών στην οικογένεια.

Μάθε πώς θα φτιάξεις το καλύτερο παιδικό δωμάτιο!

Το Maison Madame Figaro Club μας δίνει ραντεβού για να φτιάξουμε το καλύτερο παιδικό δωμάτιο σε ένα ξεχωριστό event.

6 βήματα για να χάσεις εύκολα τα κιλά εγκυμοσύνης

Μερικά απλά tips που θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις στο βάρος που είχες πριν μείνεις έγκυος χωρίς αυστηρές δίαιτες και στερήσεις.

Σύλληψη µετά τα 40: Τα κλειδιά για να την πετύχεις

Σύλληψη μετά τα 40: Ακόµα και αν διανύεις την πέµπτη, πολύ όµορφη, δεκαετία της ζωής σου, µπορείς να µείνεις έγκυος ακολουθώντας τις παρακάτω συµβουλές.

Πόση καφεΐνη πρέπει να πίνεις στην εγκυμοσύνη;

Καφεΐνη στην εγκυμοσύνη: Τελικά πόση καφεΐνη πρέπει να καταναλώνει μια έγκυος; Ιδού οι έρευνες αλλά και το πόση καφεΐνη περιέχουν τα διάφορα ροφήματα.

#shapegreece