Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: πώς αδυνάτισε μετά τη γέννα

Η νέα μαμά Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής της μετά την εγκυμοσύνη και δίνει συμβουλές για επιτυχημένη δίαιτα στο blog της!

09.02.2012

εχεις διαβασει

Διαβάσαμε το blog της Σάντυ Κουστοσταμάτη και μάθαμε τα διατροφικά tips για νέες μαμάδες!

“Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ όλοι με ρωτάνε «Μα πώς έχασες τα κιλά της εγκυμοσύνης;» «πώς δεν πάχυνες τώρα με το θηλασμό;»… Τα ερωτήματα αυτά με κολακεύουν από τη μία και από την άλλη με προβληματίζουν…

Σίγουρα το σώμα μας αλλάζει αυτούς τους μήνες… Από ένα σημείο και μετά δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Τι να κάνουμε αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο και εμφάνισε μια ραγάδα; Θα είναι η ραγάδα που θα μας θυμίζει το μωράκι μας και την περίοδο εκείνη της εγκυμοσύνης… Από κει και μετά όμως, μπορούμε να κάνουμε πολλά!! Κυρίως μπορούμε να έχουμε την ψυχολογία που χρειάζεται γύρω από το φαγητό, υιοθετώντας τις σωστές συνήθειες. Διαβάστε τα πιο σημαντικά tips που βοήθησαν εμένα και θα βοηθήσουν κι εσάς όχι μόνο να μην πάρετε κιλά σε περιόδους εγκυμοσύνης και θηλασμού, αλλά και να αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

Δεν είμαι διατροφολόγος, όμως ψάχνω πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή μας, γιατί πολύ απλά… μου αρέσει. Αυτά είναι τα μικρά «μυστικά» διατροφής που ακολουθώ και αποφάσισα να σας τα φανερώσω!

• Πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι χυμό. Επίσης πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

• Δεν αφήνω πάνω από 2 με 3 ώρες να περάσουν από το τελευταίο γεύμα χωρίς να τσιμπήσω κάτι. Αυτό το κάτι φροντίζω να περιέχει τον «συνδυασμό των τριών». Δηλαδή, βιταμίνη C, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Ή στη χειρότερη δύο από αυτά. (φρούτο ή/και χυμό με κουλούρι, ή φρούτο ή/και χυμό με 15-20 αμύγδαλα-καρύδια).

• Έχω ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, μεσημέρι ή βράδυ. Το δεύτερο μεγάλο γεύμα μου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ. Πάντα τηρώ τον παραπάνω συνδυασμό. Δηλαδή κρέας, ψάρι ή τυρί με σαλάτα και πατάτα, καλαμπόκι, ψωμί ή ρύζι (ένα από αυτά!). Ο συνδυασμός των τριών ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

• Πιες έναν καφέ ή πράσινο τσάι μετά το κυρίως γεύμα (αν δεν είναι πολύ αργά το βράδυ – χωρίς πολλή ζάχαρη!) Εγώ τα έχω κόψει λόγω θηλασμού…

Μάθε ακόμα περισσότερα μυστικά…

Editor's Picks

Περισσότερα από fitpregnancy

Fun with my Mum: Μια αξέχαστη ημέρα για μαμάδες και παιδιά! Θα είμαστε κι εμείς εκεί

Έλα κι εσύ μαζί μας σε μια αξέχαστη ημέρα δραστηριοτήτων για μαμάδες και παιδιά.

Εξωσωματική χωρίς ορμόνες; Κι όμως γίνεται

Η in vitro γονιμοποίηση μπορεί να γίνει χωρίς φάρμακα για τη διέγερση των ωοθηκών, αξιοποιώντας το φυσικό κύκλο της γυναίκας.

Οι βασικές εξετάσεις της εγκυμοσύνης ανά τρίμηνο (αναλυτικός οδηγός)

Οι βασικές εξετάσεις της εγκυμοσύνης: Για να μην πελαγώσεις, ζητήσαμε από τον ειδικό να μας πει τις βασικές εξετάσεις που θα χρειαστείς ανά τρίμηνο εγκυμοσύνης.

Γιατί τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να τρώνε πρωινό και ποιοι συνδυασμοί είναι ιδανικοί;

Η διατροφική σημασία του πρωινού γεύματος για τα παιδιά και τους εφήβους, αποτελεί σημείο- κλειδί που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός.

Ήρθε η πρώτη καταδίκη για ψευδές δημοσίευμα σχετικό με τα παιδικά εμβόλια

Ήρθε η πρώτη καταδίκη για ψευδές δημοσίευμα σχετικό με τα παιδικά εμβόλια. Πρόκειται για την πρώτη φορά που ιδιοκτήτης site δικάζεται για τέτοια υπόθεση.

Το ποσοστό καισαρικών στην Ελλάδα ξεπερνά αυτό της Τουρκίας! Τι άλλο μάθαμε στο συνέδριο για την υγεία;

Το ποσοστό των καισαρικών στην Ελλάδα ολοένα και αυξάνεται όπως επιβεβαίωσε το Συνέδριο «THE FUTURE OF HEALTHCARE IN GREECE»

#shapegreece