Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: πώς αδυνάτισε μετά τη γέννα

Η νέα μαμά Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής της μετά την εγκυμοσύνη και δίνει συμβουλές για επιτυχημένη δίαιτα στο blog της!

09.02.2012

εχεις διαβασει

Διαβάσαμε το blog της Σάντυ Κουστοσταμάτη και μάθαμε τα διατροφικά tips για νέες μαμάδες!

“Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ όλοι με ρωτάνε «Μα πώς έχασες τα κιλά της εγκυμοσύνης;» «πώς δεν πάχυνες τώρα με το θηλασμό;»… Τα ερωτήματα αυτά με κολακεύουν από τη μία και από την άλλη με προβληματίζουν…

Σίγουρα το σώμα μας αλλάζει αυτούς τους μήνες… Από ένα σημείο και μετά δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Τι να κάνουμε αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο και εμφάνισε μια ραγάδα; Θα είναι η ραγάδα που θα μας θυμίζει το μωράκι μας και την περίοδο εκείνη της εγκυμοσύνης… Από κει και μετά όμως, μπορούμε να κάνουμε πολλά!! Κυρίως μπορούμε να έχουμε την ψυχολογία που χρειάζεται γύρω από το φαγητό, υιοθετώντας τις σωστές συνήθειες. Διαβάστε τα πιο σημαντικά tips που βοήθησαν εμένα και θα βοηθήσουν κι εσάς όχι μόνο να μην πάρετε κιλά σε περιόδους εγκυμοσύνης και θηλασμού, αλλά και να αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

Δεν είμαι διατροφολόγος, όμως ψάχνω πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή μας, γιατί πολύ απλά… μου αρέσει. Αυτά είναι τα μικρά «μυστικά» διατροφής που ακολουθώ και αποφάσισα να σας τα φανερώσω!

• Πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι χυμό. Επίσης πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

• Δεν αφήνω πάνω από 2 με 3 ώρες να περάσουν από το τελευταίο γεύμα χωρίς να τσιμπήσω κάτι. Αυτό το κάτι φροντίζω να περιέχει τον «συνδυασμό των τριών». Δηλαδή, βιταμίνη C, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Ή στη χειρότερη δύο από αυτά. (φρούτο ή/και χυμό με κουλούρι, ή φρούτο ή/και χυμό με 15-20 αμύγδαλα-καρύδια).

• Έχω ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, μεσημέρι ή βράδυ. Το δεύτερο μεγάλο γεύμα μου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ. Πάντα τηρώ τον παραπάνω συνδυασμό. Δηλαδή κρέας, ψάρι ή τυρί με σαλάτα και πατάτα, καλαμπόκι, ψωμί ή ρύζι (ένα από αυτά!). Ο συνδυασμός των τριών ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

• Πιες έναν καφέ ή πράσινο τσάι μετά το κυρίως γεύμα (αν δεν είναι πολύ αργά το βράδυ – χωρίς πολλή ζάχαρη!) Εγώ τα έχω κόψει λόγω θηλασμού…

Μάθε ακόμα περισσότερα μυστικά…

Editor's Picks

Περισσότερα από fitpregnancy

Γιατί ο ιός Ζήκα μπορεί να είναι πιο επικίνδυνος απ’ ό,τι πιστεύαμε αρχικά!

Ιός Ζήκα: Ποιές είναι οι εξελίξεις σχετικά με το ιό που απειλεί τις εγκύους και τα νεογέννητά τους.

Ενδοσκοπική και ρομποτική χειρουργική: Οι σύγχρονες λύσεις για την υπογονιμότητα

Ενδοσκοπική και ρομποτική χειρουργική: Οι σύγχρονες λύσεις για την υπογονιμότητα.

Γιατί υπάρχει ραγδαία αύξηση στην ανδρική υπογονιμότητα

Σε ποιες περιπτώσεις η δυσκολία ενός ζευγαριού να αποκτήσει παιδί οφείλεται στον άντρα; Πώς μπορεί να ξεπεραστεί η ανδρική υπογονιμότητα;

Σταμάτα να δίνεις συσκευασμένους χυμούς στο παιδί σου

Δίνεις χυμούς και smoothies στο παιδί επειδή αρνείται να φάει φρούτα; Μήπως κάνεις ένα μεγάλο λάθος;

Πόσο κινδυνεύει το παιδί σου από τη γαστρεντερίτιδα από ροταϊό

«Ρώτα για τον ροταϊό ! Η πρόληψη είναι σαν παιχνίδι!» Νέα εκστρατεία ενημέρωσης για τη γαστρεντερίτιδα από ροταϊό από την GSK υπό την αιγίδα της Εταιρείας Πρόληψης και Αντιμετώπισης Λοιμώξεων.

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: Πως η διάγνωση ξεκινάει από την ηλικία των 2 ετών

Τι πρέπει να γνωρίζεις για τη νέα αναπτυξιακή δοκιμασία εντοπισμού των διαταραχές αυτιστικού φάσματος ήδη από τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής των παιδιών.

#shapegreece