Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σάντυ Κουτσοσταμάτη: πώς αδυνάτισε μετά τη γέννα

Η νέα μαμά Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής της μετά την εγκυμοσύνη και δίνει συμβουλές για επιτυχημένη δίαιτα στο blog της!

09.02.2012

εχεις διαβασει

Διαβάσαμε το blog της Σάντυ Κουστοσταμάτη και μάθαμε τα διατροφικά tips για νέες μαμάδες!

“Όπου σταθώ κι όπου βρεθώ όλοι με ρωτάνε «Μα πώς έχασες τα κιλά της εγκυμοσύνης;» «πώς δεν πάχυνες τώρα με το θηλασμό;»… Τα ερωτήματα αυτά με κολακεύουν από τη μία και από την άλλη με προβληματίζουν…

Σίγουρα το σώμα μας αλλάζει αυτούς τους μήνες… Από ένα σημείο και μετά δεν είναι στο χέρι μας να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Τι να κάνουμε αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο και εμφάνισε μια ραγάδα; Θα είναι η ραγάδα που θα μας θυμίζει το μωράκι μας και την περίοδο εκείνη της εγκυμοσύνης… Από κει και μετά όμως, μπορούμε να κάνουμε πολλά!! Κυρίως μπορούμε να έχουμε την ψυχολογία που χρειάζεται γύρω από το φαγητό, υιοθετώντας τις σωστές συνήθειες. Διαβάστε τα πιο σημαντικά tips που βοήθησαν εμένα και θα βοηθήσουν κι εσάς όχι μόνο να μην πάρετε κιλά σε περιόδους εγκυμοσύνης και θηλασμού, αλλά και να αδυνατίσετε χωρίς να το καταλάβετε!

Δεν είμαι διατροφολόγος, όμως ψάχνω πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη διατροφή μας, γιατί πολύ απλά… μου αρέσει. Αυτά είναι τα μικρά «μυστικά» διατροφής που ακολουθώ και αποφάσισα να σας τα φανερώσω!

• Πίνω κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό και ένα ποτήρι χυμό. Επίσης πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

• Δεν αφήνω πάνω από 2 με 3 ώρες να περάσουν από το τελευταίο γεύμα χωρίς να τσιμπήσω κάτι. Αυτό το κάτι φροντίζω να περιέχει τον «συνδυασμό των τριών». Δηλαδή, βιταμίνη C, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Ή στη χειρότερη δύο από αυτά. (φρούτο ή/και χυμό με κουλούρι, ή φρούτο ή/και χυμό με 15-20 αμύγδαλα-καρύδια).

• Έχω ένα κυρίως γεύμα την ημέρα, μεσημέρι ή βράδυ. Το δεύτερο μεγάλο γεύμα μου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ. Πάντα τηρώ τον παραπάνω συνδυασμό. Δηλαδή κρέας, ψάρι ή τυρί με σαλάτα και πατάτα, καλαμπόκι, ψωμί ή ρύζι (ένα από αυτά!). Ο συνδυασμός των τριών ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας.

• Πιες έναν καφέ ή πράσινο τσάι μετά το κυρίως γεύμα (αν δεν είναι πολύ αργά το βράδυ – χωρίς πολλή ζάχαρη!) Εγώ τα έχω κόψει λόγω θηλασμού…

Μάθε ακόμα περισσότερα μυστικά…

Editor's Picks

Περισσότερα από fitpregnancy

Κολύμβηση: Η καλύτερη άσκηση κατά την εγκυμοσύνη!

Το κολύμπι θεωρείται ως η καλύτερη άσκηση κατά την εγκυμοσύνη και μάλιστα ενδείκνυται για όλα τα τρίμηνα.

Πώς θα αυξήσεις τη γονιμότητα του άντρα σου (τα ναι και όχι)

Επιθυμείτε όσο τίποτα να αποκτήσετε ένα παιδάκι. Ιδού πώς μπορείς να αυξήσεις τη γονιμότητά του άντρα σου με μερικές απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής του.

10 απλοί τρόποι να αυξήσεις τη γονιμότητα

Πολλά ζευγάρια δυσκολεύονται να κάνουν παιδί, όμως αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει κάποιο αξεπέραστο πρόβλημα γονιμότητας. Ακολούθησε μερικές απλές συμβουλές για να αυξήσεις τις πιθανότητες να συλλάβεις άμεσα.

Νέα μαμά; Οι έξυπνες συμβουλές για τη φροντίδα του μωρού

Κάθε νέα μητέρα θέλει το καλύτερο για το μωράκι της – είναι το πιο όμορφο στον κόσμο! Μάθε ποια είναι τα κατάλληλα προϊόντα για τη φροντίδα του μωρού σου.

Τι είναι η προεμφυτευτική γενετική διάγνωση και γιατί τη συστήνουν οι ειδικοί

Τα γονιμοποιημένα ωάρια από τη διαδικασία εξωσωματικής γονιμοποίησης ελέγχονται για γενετικές ανωμαλίες πριν την εμφύτευσή τους στη μήτρα. Ο γυναικολόγος εξηγεί

Νέος μπαμπάς; Αυτά είναι τα 8 παράπονα που θέλει ΣΙΓΟΥΡΑ να κάνει (τους ρωτήσαμε και ιδού τι μας είπαν)

Είσαι νέα μαμά; Ένας νέος μπαμπάς θα σου πει τι κάνεις και τον εκνευρίζεις ειδικά το πρώτο δύσκολο διάστημα με το μωρό στο σπίτι. Άνοιξε τ’ αυτιά σου.

#shapegreece