Ακόμα και 15 λεπτά ποδήλατο αρκούν για να έχει το παιδί γερό ανοσοποιητικό σύστημα!

Η άσκηση βοηθά το παιδί να ισχυροποιήσει το ανοσοποιητικό του σύστημα, αλλά η πολλή άσκηση το αποδυναμώνει.

11.01.2017

εχεις διαβασει

Η άσκηση προστατεύει από τη γρίπη και τις άλλες ιώσεις κάνοντας το ανοσοποιητικό σύστημα πιο αποτελεσματικό, σύμφωνα με μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Chosun της Νότιας Κορέας η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Scientific Reports.

Η μελέτη έγινε σε ποντίκια αλλά οι ερευνητές πιστεύουν ότι το ίδιο ισχύει και στον άνθρωπο.
Έχει αποδειχτεί ότι η τακτική άσκηση ενισχύει την ανοσοποίηση του οργανισμού και μπορεί να περιορίσει ακόμη και κατά 50% την εμφάνιση κρυολογήματος και γρίπης.

Το Shape.gr ρώτησε τη νεογνολόγο-παιδίατρο Χρυσή Παπαζαφειράτου η οποία συμφωνεί αρκετά με την έρευνα και μας εξηγεί:

«Αυτό συμβαίνει πιθανόν επειδή ένα γερό και γυμνασμένο σώμα, είναι πολύ πιο ανθεκτικό απέναντι στις ιώσεις από ότι ένας οργανισμός που απλά περιμένει υπομονετικά να περάσει ο χειμώνας… Επίσης σύμφωνα με την εμπειρία μου τα παιδιά που ασκούνται συχνά να διάγουν και έναν γενικότερα πιο υγιεινό τρόπο ζωής, με αποτέλεσμα να διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο να αρρωστήσουν. Έτσι, ακόμη και η ήπιας μορφή άσκηση, όπως το περπάτημα για 30 λεπτά ή ποδήλατο για 15 λεπτά, μπορεί να τονώσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αντίθετα, η εξαντλητική άσκηση μπορεί να τα κάνει πιο ευάλωτα».

Οι επιστήμονες εξετάζουν χρόνια τώρα τη διαδικασία της φλεγμονής και έχουν βρει ότι τα κύτταρα του σωματικού λίπους παράγουν ουσίες που την ευνοούν. Αυτές οι ουσίες παράγονται από τα λιποκύτταρα όταν το σώμα δέχεται επίθεση μικροβίων και το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει μειωμένη αντίσταση.

Επίσης, οι ερευνητές εκτιμούν ότι η άσκηση, προκαλώντας μικρά τραύματα στους μυς, εξοικειώνει το ανοσοποιητικό σύστημα με τις βλάβες και το μαθαίνει να αντιδρά με πιο επιλεκτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Επιπλέον, η άσκηση μπορεί να μειώσει τον λιπώδη ιστό ο οποίος επιδεινώνει τη φλεγμονή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

παιδί διάβασμα μυθιστόρημα λογοτεχνία
5 ερωτήσεις και απαντήσεις για τις μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθησιακές δυσκολίες αφορούν πολλά παιδιά -και γονείς. Οι παρακάτω 5 βασικές ερωτήσεις και απαντήσεις θα λύσουν πολλές απορίες σου.

Τι να φάει το παιδί το μεσημέρι; Η διαιτολόγος μας δίνει ιδέες για το μεσημεριανό (για να το τρώει σίγουρα και να γεμίζει βιταμίνες!)

Να τι τρώνε τα παιδιά των διαιτολόγων! Ωραίες και υγιεινές ιδέες για το μεσημεριανό γεύμα του παιδιού.

δύσκολο παιδί πείσμα παιδί γκρίνια
Μήπως μεγαλώνεις (κι εσύ) ένα δύσκολο παιδί;

Η Ελένη Δασκαλάκη εξηγεί πως είναι να μεγαλώνεις ένα δύσκολο παιδί και μαζί με την ψυχολόγο δίνουν συμβουλές… επιβίωσης για τα πρώτα χρόνια.

Το δέρμα στην εγκυμοσύνη: Ποια προϊόντα να ΜΗΝ χρησιμοποιείς και πώς θα αποφύγεις ραγάδες, πανάδες, ακμή

Είσαι έγκυος; Μόλις γέννησες; Ποια καλλυντικά είναι ασφαλή και ποια όχι; Διάβασε οπωσδήποτε αυτό.

Kοτομπουκιές φούρνου με μυρωδικά – η συνταγή που θα λατρέψουν τα παιδιά

Ο διαιτολόγος-σεφ και μπαμπάς, Μάνος Δημητρούλης, μας δίνει την πιο υγιεινή συνταγή για λαχταριστές κοτομπουκιές φούρνου!

5 τρόποι που λέω «σ’ αγαπώ» χωρίς να το λέω
5 τρόποι που λέω «σ’ αγαπώ» χωρίς να το λέω

Πώς να δείχνεις ότι αγαπάς, χωρίς να χρειάζεται να το πεις.

#shapegreece