Είσαι μαμά; Δες πώς θα έχεις περισσότερο χρόνο για σένα

Μάλλον αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που διαβάζεις ένα τέτοιο άρθρο. Αλλά για να το διαβάζεις (ξανά), σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά με τον χρόνο σου.

04.01.2017

εχεις διαβασει

Μήπως έχεις πάρει επάνω σου παραπάνω αρμοδιότητες από αυτές που χωράει ένα ταπεινό 24ωρο; Μήπως καταλήγεις να μην έχεις καθόλου χρόνο για εσένα, αφήνοντας παραμελειμένες τις διαπροσωπικές σου σχέσεις αλλά και αυτή με τον εαυτό σου;

Αδιαμφισβήτητα, οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής έχουν διαμορφώσει έτσι την καθημερινότητά σου, που ο ελεύθερος χρόνος είναι αρκετά περιορισμένος (όπως καταλαβαίνεις, δεν φταις μόνο εσύ).

Έχοντας μεταφέρει, λοιπόν, τις ευθύνες και νιώθωντας λιγότερο ένοχη, ήρθε η ώρα να διαβάσεις τους 4 πολύ απλούς τρόπους που σου προτείνουμε για να καταφέρεις να οργανώσεις καλύτερα τις υποχρεώσεις σου και να βρεις – επιτέλους – αυτόν τον πολυπόθητο χρόνο για εσένα.

Μαγείρεψε από το προηγούμενο βράδυ

Το πρωί είναι η πιο ευεργετική ώρα της ημέρας. Ξυπνώντας λίγο νωρίτερα από το κανονικό και πριν τα παιδιά, έχεις την ευκαιρία να χαλαρώσεις στον καναπέ με ένα φλιτζάνι καφέ, οργανώνοντας με ηρεμία την ημέρα σου ή αποθώντας τις περιττές σκέψεις που σε βασανίζουν. Φρόντισε να έχεις μαγειρέψει από το προηγούμενο βράδυ, για να μην εξαντλήσεις την πολυπόθητη ενέργεια στην κουζίνα, με το που θα πεις το πρώτο καλημέρα!

Ετοίμασε μια λίστα

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να οργανώνεις τις δουλειές σου με βάση τις προτεραιότητές σου, για να μην πνίγεσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σίγουρα κάποια πράγματα μπορούν να πάρουν παράταση, κάποια άλλα όμως όχι. Βλέποντάς τα συγκεντρωμένα, οργανώνεις άρτια το πρόγραμμά σου και ισομοιράζεις τους χρόνους.

Bonus tip: Μην διστάσεις να προσθέσεις στη λίστα το γυμναστήριο σου ή έναν καφέ με φίλες. Επιβάλλεται!

Μην δυσανασχετείς πια με τις δουλειές του σπιτιού

Η τεχνολογία πλέον βρίσκεται στο πλευρό σου και εσύ μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για δικό σου όφελος. Φαντάσου πόσο ωραίο θα ήταν να έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο!
Τώρα μπορείς! Κάνε τη ζωή σου λίγο πιο εύκολη με το πάτημα ενός κουμπιού!

Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr 

 

Topics:

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Γιατί είναι σημαντικό για το παιδί σας να σας δει να προσπαθείτε και να «ζορίζεστε»
Γιατί είναι σημαντικό για το παιδί σας να σας δει να προσπαθείτε και να «ζορίζεστε»

Τα τελευταία χρόνια ψυχολόγοι και εκπαιδευτικοί επικεντρώνονται σε μια νέα σημαντική έννοια την οποία στα ελληνικά μπορούμε να αποδώσουμε ως «δύναμη χαρακτήρα»

μωρό νεογέννητο
Παρωτίτιδα: Τα συμπτώματα και οι επιπλοκές της νόσου

Ο καθηγητής Παιδιατρικής Ανδρέας Κωνσταντόπουλος μας ενημερώνει για την παρωτίτιδα, τα συμπτώματα και το εμβόλιο για τη νόσο.

παιδί ζάχαρη γλυκά
Πόση ζάχαρη τρώει το παιδί; Η διαιτολόγος μας δίνει 3 σπιτικές συνταγές για γλυκά χωρίς ζάχαρη

Πόση ζάχαρη τρώει το παιδί; Η Δήμητρα Γλυνού, κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, μας προτείνει τρόπους να την περιορίσουμε.

μαμά μωρό
Ξέρεις τι είναι η ερυθρά: Τα συμπτώματα και οι επιπλοκές της νόσου

Ο καθηγητής Παιδιατρικής Ανδρέας Κωνσταντόπουλος εξηγεί τα συμπτώματα και τις πιθανές επιπλοκές της ερυθράς και μας ενημερώνει για το εμβόλιο για τη νόσο.

μαμά κόρη φαγητό υγιεινή διατροφή
Παιδική παχυσαρκία: 8 καλές συνήθειες για να την προλάβεις και να τρώει σωστά το παιδί

Πώς μπορείς να προλάβεις την παιδική παχυσαρκία; Η Δήμητρα Γλυνού, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος μας βοηθά με 8 συμβουλές.

μαμά παιδί παραλία κόρη καλοκαίρι
Έχεις μικρό παιδί και κοιτάς για διακοπές; Δες πρώτα τα μαμαδίστικα μυστικά της Μυρτώς Μήτσιου για το καλοκαίρι

Τι δωμάτιο να διαλέξεις; Πώς θα οργανωθείς με το φαγητό με το φαγητό του μωρού ή των παιδιών, ακόμα και αν πάτε στο εξοχικό σας ώστε να μη μαγειρεύεις διαρκώς

#shapegreece