Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τι να τρώει το παιδί; Να οι τροφές που νικούν ιώσεις και γρίπη

Αυτές είναι οι τροφές που θα του προσφέρουν ενέργεια, ισχυρό ανοσοποιητικό και καλή διάθεση!

10.01.2017

εχεις διαβασει

Η σωστή διατροφή των παιδιών το χειμώνα είναι ακόμα πιο σημαντική όχι μόνο για να παίρνουν στοιχεία που θα τους δίνουν ενέργεια, αλλά και για να προστατεύονται από τις ιώσεις και τη γρίπη. Αυτές οι τροφές θα βοηθήσουν το μικρό σου να παραμείνει υγιές.

 

Σολομός

Η τρυπτοφάνη στο σολομό και άλλες ζωικές πρωτεΐνες είναι ουσία-πρόδρομος της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με τη ρύθμιση της διάθεσης. Ο σολομός περιέχει, επίσης, άφθονα Ω3 λιπαρά οξέα, για τα οποία μελέτες έχουν δείξει πως συμβάλλουν στη διαχείριση της κατάθλιψης.

Παιδικό μενού:
Δοκίμασε το σολομό ψητό ή σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο νερό, ή κόψε το ψάρι σε κύβους και κάν’ το «κεμπάπ» μαζί με λαχανικά.

 

Μανταρίνι

Αγαπημένο χειμωνιάτικο εσπεριδοειδές, γεμάτο με βιταμίνη C και φυτικές ίνες. Περιέχει, επίσης, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο για δυνατά οστά και καλή μυϊκή λειτουργία. Καθαρίζεται εύκολα, κάτι που το κάνει ιδανικό για το σχολικό κολατσιό.

Παιδικό μενού: Μπορείς, επίσης, να αναμείξεις φέτες μανταρινιού στις σαλάτες για να τις κάνεις πιο ελκυστικές.

 

Κολοκύθα

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και καροτενοειδή, τα οποία συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς και του ανοσοποιητικού. Είναι, επίσης, σημαντική πηγή φυτικών ινών, που βοηθούν να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Παιδικό μενού:
Δοκίμασε να ψήσεις λεπτές φέτες κολοκύθας πασπαλισμένες με κανέλα και μέλι. Μπορείς, επίσης, να προσθέσεις κολοκύθα στην αγαπημένη σάλτσα για ζυμαρικά του μικρού σου.

Γλυκοπατάτα

Άλλη μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, η γλυκοπατάτα περιέχει, επίσης, άφθονη βιταμίνη Α και κάλιο.

Παιδικό μενού:
Κόψε γλυκοπατάτες σε λεπτές φέτες, ανακάτεψέ τες με λίγο ελαιόλαδο και ψήσ’ τες στο φούρνο. Ο πουρές γλυκοπατάτας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε φαγητά όπως μακαρόνια με τυρί στο φούρνο, σε βρόμη αλλά και σε μπράουνις. Χρησιμοποίησε ψητές γλυκοπατάτες ως εναλλακτική για τις τηγανητές πατάτες.

 

Κουνουπίδι

Πιθανώς βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου και των φλεγμονών. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C και Κ καθώς και σε πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ενώ παρέχει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης (1,1 γρ. ανά μερίδα), κάλιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φυτικές ίνες.

Παιδικό μενού: Το κουνουπίδι είναι νόστιμο ψητό, αν όμως το παιδί σου δε συμπαθεί ιδιαίτερα τα λαχανικά, δοκίμασε να φτιάξεις «ρύζι» κουνουπιδιού –πέρνα το κουνουπίδι από το μούλτι– και αφού το βράσεις συνόδευσε με αυτό το κρέας.

 

Σούπες

Τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη γρίπη, όπως το βήτα καροτένιο (που βρίσκεται στο καρότο) και το λυκοπένιο (στην ντομάτα και την κόκκινη πιπεριά), γίνονται πιο αποτελεσματικά με το μαγείρεμα, γεγονός που κάνει τις σούπες εξαιρετική επιλογή. Οι σούπες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρύψεις μέσα τους τα λαχανικά που δε θα έτρωγαν αλλιώς τα παιδιά σου και μπορείς να τους προσθέσεις επιπλέον συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό, όπως σκόρδο και τζίντζερ.

Παιδικό μενού:
Σέρβιρε τις σούπες με κρουτόν, με κριτσίνια ή με ψωμί του τοστ ψημένο και κομμένο σε μπαστουνάκια.

 

Οι μαγικές σάλτσες

Αν δεν προσθέτεις επιπλέον λαχανικά στα αγαπημένα πιάτα των παιδιών, όπως τα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα ή με κιμά, χάνεις μια χρυσή ευκαιρία. Μπορείς να προσθέσεις στη σάλτσα ή στον κιμά κρεμμύδι, ντομάτες, σκόρδο, πιπεριές, καρότα, κολοκυθάκια και μανιτάρια.

Περισσότερα από Shape Mama

Οι 9 μήνες της εγκυμοσύνης σε μόλις 45” [βίντεο]

Τη ζωή των εννέα σημαντικότερων μηνών στη ζωή μιας γυναίκας μέσα σε μόλις 48 δευτερόλεπτα ενσωματώνει στο βίντεο που έφτιαξε ένα νεαρό ζευγάρι για να καλωσορίσει το μωρό τους στον κόσμο.

Νέα έρευνα: Η αρτηριακή πίεση της μητέρας μπορεί να προβλέψει το φύλο του μωρού!

Έχεις υψηλή πίεση; Τότε μπορεί να κάνεις αγόρι, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα!

Πότε θα ξέρω με σιγουριά αν το παιδί μου είναι αριστερόχειρας ή δεξιόχειρας;

Αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει να είσαι ακόμη στο στάδιο που αναρωτιέσαι εάν το μικρό σου θα συνεχίσει να πιάνει το μολύβι με το αριστερό ή κάποια στιγμή θα το «διορθώσει».

Έχω αρκετό γάλα; Αυτές είναι οι ενδείξεις πως θηλάζεις σωστά (και πώς να αυξήσεις το γάλα)

Έχω αρκετό γάλα; Αυτό είναι το σύνηθες ερώτημα των νέων μαμάδων. Δες πώς θα το διαπιστώσεις και πώς µπορείς να το αυξήσεις, αν έχεις λιγότερο από όσο χρειάζεται το µωρό σου.

Ποιο άθλημα και σε ποια ηλικία είναι κατάλληλο για το παιδί μου; 

Τένις από τα τρία, μπαλέτο από τα τέσσερα, ποδόσφαιρο από τα έξι; Κι όμως, πρωτοποριακά προγράμματα δίνουν σήμερα τη δυνατότητα στα παιδιά ήδη από πολύ μικρή ηλικία να μυηθούν στο μαγικό κόσμο του αθλητισμού. 

Μόλις γέννησα: Πώς να αντέξεις την κόπωση τις πρώτες εβδομάδες που θα ξυπνάς κάθε ώρα

Ξέχνα την αυπνία της εγκυμοσύνης. Οι επόμενες μέρες σε θέλουν δυνατή!

#shapegreece