Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τι να τρώει το παιδί; Να οι τροφές που νικούν ιώσεις και γρίπη

Αυτές είναι οι τροφές που θα του προσφέρουν ενέργεια, ισχυρό ανοσοποιητικό και καλή διάθεση!

02.05.2017

εχεις διαβασει

Η σωστή διατροφή των παιδιών το χειμώνα είναι ακόμα πιο σημαντική όχι μόνο για να παίρνουν στοιχεία που θα τους δίνουν ενέργεια, αλλά και για να προστατεύονται από τις ιώσεις και τη γρίπη. Αυτές οι τροφές θα βοηθήσουν το μικρό σου να παραμείνει υγιές.

 

Σολομός

Η τρυπτοφάνη στο σολομό και άλλες ζωικές πρωτεΐνες είναι ουσία-πρόδρομος της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με τη ρύθμιση της διάθεσης. Ο σολομός περιέχει, επίσης, άφθονα Ω3 λιπαρά οξέα, για τα οποία μελέτες έχουν δείξει πως συμβάλλουν στη διαχείριση της κατάθλιψης.

Παιδικό μενού:
Δοκίμασε το σολομό ψητό ή σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο νερό, ή κόψε το ψάρι σε κύβους και κάν’ το «κεμπάπ» μαζί με λαχανικά.

 

Μανταρίνι

Αγαπημένο χειμωνιάτικο εσπεριδοειδές, γεμάτο με βιταμίνη C και φυτικές ίνες. Περιέχει, επίσης, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο για δυνατά οστά και καλή μυϊκή λειτουργία. Καθαρίζεται εύκολα, κάτι που το κάνει ιδανικό για το σχολικό κολατσιό.

Παιδικό μενού: Μπορείς, επίσης, να αναμείξεις φέτες μανταρινιού στις σαλάτες για να τις κάνεις πιο ελκυστικές.

 

Κολοκύθα

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και καροτενοειδή, τα οποία συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς και του ανοσοποιητικού. Είναι, επίσης, σημαντική πηγή φυτικών ινών, που βοηθούν να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Παιδικό μενού:
Δοκίμασε να ψήσεις λεπτές φέτες κολοκύθας πασπαλισμένες με κανέλα και μέλι. Μπορείς, επίσης, να προσθέσεις κολοκύθα στην αγαπημένη σάλτσα για ζυμαρικά του μικρού σου.

Γλυκοπατάτα

Άλλη μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, η γλυκοπατάτα περιέχει, επίσης, άφθονη βιταμίνη Α και κάλιο.

Παιδικό μενού:
Κόψε γλυκοπατάτες σε λεπτές φέτες, ανακάτεψέ τες με λίγο ελαιόλαδο και ψήσ’ τες στο φούρνο. Ο πουρές γλυκοπατάτας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε φαγητά όπως μακαρόνια με τυρί στο φούρνο, σε βρόμη αλλά και σε μπράουνις. Χρησιμοποίησε ψητές γλυκοπατάτες ως εναλλακτική για τις τηγανητές πατάτες.

 

Κουνουπίδι

Πιθανώς βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου και των φλεγμονών. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, C και Κ καθώς και σε πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ενώ παρέχει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης (1,1 γρ. ανά μερίδα), κάλιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φυτικές ίνες.

Παιδικό μενού: Το κουνουπίδι είναι νόστιμο ψητό, αν όμως το παιδί σου δε συμπαθεί ιδιαίτερα τα λαχανικά, δοκίμασε να φτιάξεις «ρύζι» κουνουπιδιού –πέρνα το κουνουπίδι από το μούλτι– και αφού το βράσεις συνόδευσε με αυτό το κρέας.

 

Σούπες

Τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τη γρίπη, όπως το βήτα καροτένιο (που βρίσκεται στο καρότο) και το λυκοπένιο (στην ντομάτα και την κόκκινη πιπεριά), γίνονται πιο αποτελεσματικά με το μαγείρεμα, γεγονός που κάνει τις σούπες εξαιρετική επιλογή. Οι σούπες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρύψεις μέσα τους τα λαχανικά που δε θα έτρωγαν αλλιώς τα παιδιά σου και μπορείς να τους προσθέσεις επιπλέον συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό, όπως σκόρδο και τζίντζερ.

Παιδικό μενού:
Σέρβιρε τις σούπες με κρουτόν, με κριτσίνια ή με ψωμί του τοστ ψημένο και κομμένο σε μπαστουνάκια.

 

Οι μαγικές σάλτσες

Αν δεν προσθέτεις επιπλέον λαχανικά στα αγαπημένα πιάτα των παιδιών, όπως τα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα ή με κιμά, χάνεις μια χρυσή ευκαιρία. Μπορείς να προσθέσεις στη σάλτσα ή στον κιμά κρεμμύδι, ντομάτες, σκόρδο, πιπεριές, καρότα, κολοκυθάκια και μανιτάρια.

Δημοφιλή

Περισσότερα από Shape Mama

Τι μπορείς να κάνεις αν δεν εγκρίνεις τους φίλους των παιδιών σου; Η ψυχολόγος προτείνει

Η Ψυχολόγος και Οικογενειακή Σύμβουλος, Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου προτείνει στους γονείς πως να φερθούν με τους φίλους των παιδιών τους.

Η Jessica Alba είναι έγκυος στο τρίτο της παιδί και να πόσο σκληρά γυμνάζεται

Παρά την προχωρημένη τρίτη της εγκυμοσύνη, η Jessica Alba δεν χάνει ημέρα από το γυμναστήριο και το πρόγραμμά της δεν το λες και εύκολο, είτε είσαι έγκυος, είτε όχι.

Σύλληψη µετά τα 40: Τα κλειδιά για να την πετύχεις

Σύλληψη μετά τα 40: Ακόµα και αν διανύεις την πέµπτη, πολύ όµορφη, δεκαετία της ζωής σου, µπορείς να µείνεις έγκυος ακολουθώντας τις παρακάτω συµβουλές.

Πώς θα ενισχύσεις τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών; Η παιδαγωγός συστήνει

Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών μας: Η ειδικός Βάνα Ρόζου μας προτείνει έξυπνους επιστημονικούς τρόπους.

Η βάπτιση της μικρής Σοφίας και 5 ιδέες για βαφτίσια με μικρό μπάτζετ αλλά μεγάλη επιτυχία

Γίνε η διοργανώτριας για τη βάπτιση του παιδιού σου και κλέψε τις εντυπώσεις με απλά τιπς που ακολούθησα κι εγώ! Θα εκπλαγείς.

Αγγελική Δαλιάνη: Η πρώτη ανάρτηση μετά το εξιτήριο από το μαιευτήριο
Αγγελική Δαλιάνη: Η πρώτη ανάρτηση μετά το εξιτήριο από το μαιευτήριο

Εξιτήριο από το μαιευτήριο Ιασώ πήρε η Αγγελική Δαλιάνη το μεσημέρι της Τετάρτης

#shapegreece