5 ασκήσεις πιλάτες για το κορμί της Αμαρυλλίς

23-03-2012
Η τραγουδίστρια Αμαρυλλίς ακολουθεί πρόγραμμα αθλητικού Πιλάτες που τη βοηθά να διατηρεί το σώμα της σε άριστη κατάσταση. Δες τις καλύτερες ασκήσεις της.
 
 
Kοιλιακοί με στροφή κορμού
Kοιλιακοί με στροφή κορμού

Α. Ξάπλωσε ανάσκελα με το κάτω μέρος της πλάτης στο πάτωμα, χωρίς να ακουμπούν οι ώμοι σου. Βάλε τα χέρια πίσω από το κεφάλι με ανοιχτούς τους αγκώνες και λύγισε το ένα γόνατο. Στρίψε τον αντίθετο αγκώνα πάνω του.

Β. Εκπνέοντας, λύγισε το άλλο πόδι ενώ στρίβεις το σώμα σου. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι και επανάλαβε την πρώτη άσκηση.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Τοπ ασκήσεις για το στήθος με τη Ρία Αντωνίου
Ο οργανισμός παίζει άμυνα με γιόγκα και πιλάτες
Πιλάτες με κορδέλα στο σπίτι
Απόκτησε στήθος-μάρμαρο όπως της Ρίας Αντωνίου με αυτές τις απλές ασκήσεις που σου προτείνει ο personal trainer Σπύρος Λαμπρόπουλος.
Ο δρόμος για ένα δυνατό ανοσοποιητικό περνάει από απλές και φυσικές καθημερινές επιλογές! Δοκίμασέ τες και δεν θα χάσεις. Ίσα - ίσα θα κερδίσεις την χαμένη σου υγεία.
Χρησιμοποίησε την κορδέλα, ακολούθησε πιστά τις οδηγίες εκτέλεσης των ασκήσεων και σύντομα θα χαίρεσαι ένα πιο όμορφο και υγιές σώμα, με τονισμένους γλουτούς, σμιλεμένους μηρούς και σέξι κοιλιακούς.