5 ασκήσεις πιλάτες για το κορμί της Αμαρυλλίς

23-03-2012
Η τραγουδίστρια Αμαρυλλίς ακολουθεί πρόγραμμα αθλητικού Πιλάτες που τη βοηθά να διατηρεί το σώμα της σε άριστη κατάσταση. Δες τις καλύτερες ασκήσεις της.
 
 
Step up - ανέβασμα στο στεπ
Step up - ανέβασμα στο στεπ

Α. Κράτα δύο βαράκια 1,5 κιλών και στάσου μπροστά από το στεπ με βαθιά εισπνοή και τις ωμοπλάτες ενωμένες και τους αγκώνες σου λυγισμένους 90 μοίρες.

Β. Ανέβα στο στεπ με το αριστερό σου πόδι και πάτα όλο το πέλμα του ποδιού. Σήκωσε το γόνατο του δεξιού ποδιού στο ύψος της λεκάνης και συγχρόνως, εκπνέοντας, ένωσε τους αγκώνες μπροστά από το στήθος. Επανάλαβε 20 φορές για κάθε πόδι.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Τοπ ασκήσεις για το στήθος με τη Ρία Αντωνίου
Ο οργανισμός παίζει άμυνα με γιόγκα και πιλάτες
Πιλάτες με κορδέλα στο σπίτι
Απόκτησε στήθος-μάρμαρο όπως της Ρίας Αντωνίου με αυτές τις απλές ασκήσεις που σου προτείνει ο personal trainer Σπύρος Λαμπρόπουλος.
Ο δρόμος για ένα δυνατό ανοσοποιητικό περνάει από απλές και φυσικές καθημερινές επιλογές! Δοκίμασέ τες και δεν θα χάσεις. Ίσα - ίσα θα κερδίσεις την χαμένη σου υγεία.
Χρησιμοποίησε την κορδέλα, ακολούθησε πιστά τις οδηγίες εκτέλεσης των ασκήσεων και σύντομα θα χαίρεσαι ένα πιο όμορφο και υγιές σώμα, με τονισμένους γλουτούς, σμιλεμένους μηρούς και σέξι κοιλιακούς.