Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

5 ασκήσεις πιλάτες για το κορμί της Αμαρυλλίς

Η τραγουδίστρια Αμαρυλλίς ακολουθεί πρόγραμμα αθλητικού Πιλάτες που τη βοηθά να διατηρεί το σώμα της σε άριστη κατάσταση. Δες τις καλύτερες ασκήσεις της.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πρόγραμμα άσκησης: Ο πιο γρήγορος τρόπος για να κάψεις 300 θερμίδες

Νίκησε την πλήξη, κάψε θερμίδες και βάλε μπρος στην καύση λίπους με αυτό το πρόγραμμα για διάδρομο και ελλειπτικό.

Σφιχτοί γλουτοί με προπόνηση 18 λεπτών; Ναι γίνεται!

Θες σούπερ ασκήσεις για σύσφιξη και ανόρθωση γλουτών;

Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

Αυτό το πρόγραμμα προπόνησης συνδυάζει τις διατάσεις, τη χαλάρωση και τα οφέλη της yoga για την ισορροπία με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή για καύση λίπους: τα kettlebells.

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Μήλος, Αχλάδι, Κλεψύδρα, Σωλήνας. Δες ποιος είναι ο σωματότυπός σου και τι γυμναστική χρειάζεται (Plus: Η σωστή δίαιτα και τα fashion tips!)

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

#shapegreece