5 ασκήσεις πιλάτες για το κορμί της Αμαρυλλίς

Η τραγουδίστρια Αμαρυλλίς ακολουθεί πρόγραμμα αθλητικού Πιλάτες που τη βοηθά να διατηρεί το σώμα της σε άριστη κατάσταση. Δες τις καλύτερες ασκήσεις της.
» Step up - ανέβασμα στο στεπ

Step up - ανέβασμα στο στεπ

Α. Κράτα δύο βαράκια 1,5 κιλών και στάσου μπροστά από το στεπ με βαθιά εισπνοή και τις ωμοπλάτες ενωμένες και τους αγκώνες σου λυγισμένους 90 μοίρες.

Β. Ανέβα στο στεπ με το αριστερό σου πόδι και πάτα όλο το πέλμα του ποδιού. Σήκωσε το γόνατο του δεξιού ποδιού στο ύψος της λεκάνης και συγχρόνως, εκπνέοντας, ένωσε τους αγκώνες μπροστά από το στήθος. Επανάλαβε 20 φορές για κάθε πόδι.
  • Step up - ανέβασμα στο στεπ
  • Προσαγωγές και απαγωγές
  • Kοιλιακοί με στροφή κορμού
  • Kάμψεις ποδιού από οριζόντια στήριξη
  • Eκτάσεις ποδιού από οριζόντια στήριξη
« »