Οι 3 τοπ ασκήσεις για σφιχτή κοιλιά & λεπτή μέση

13-03-2012
Σφίξε την κοιλιά και λέπτυνε τη μέση σου με 3 κινήσεις σε μόλις 2 μόλις εβδομάδες.
 
 
Στόχος: Να μειώσεις τη χαλάρωση στην κοιλιά
Στόχος: Να μειώσεις τη χαλάρωση στην κοιλιά

Γιατί αποδίδουν οι ασκήσεις:

Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα και θα διαπιστώσεις αποτελέσματα σε 14 ημέρες μόνο. Για να συμβεί αυτό το θαύμα, πρέπει να αυξήσεις την ένταση. Οι ασκήσεις που σου προτείνουμε κάνουν ακριβώς αυτό, αναγκάζοντας τους κοιλιακούς να συσπαστούν (δηλαδή να «δουλέψουν») κάθε δευτερόλεπτο από το κάθε σετ. Επιπλέον, στοχεύουν στη μέση από διάφορες γωνίες – βασικό για την ενδυνάμωση όλων των κοιλιακών μυών. Συνδύασέ τες με 30 λεπτά αεροβικής άσκησης υψηλής έντασης μερικές ημέρες την εβδομάδα και θα διώξεις την κοιλίτσα – μια και καλή!

Mηχανική των μυών

Οι κοιλιακοί περιλαμβάνουν τέσσερις μυϊκές ομάδες που δουλεύουν μαζί. Για να κάμψεις τη σπονδυλική στήλη, χρησιμοποιείς κυρίως τον ορθό κοιλιακό. Εάν στρέψεις ή σταθεροποιήσεις τον κορμό σου, δουλεύουν οι έξω και οι έσω πλάγιοι κοιλιακοί (ένα ζευγάρι μυών στις δύο πλευρές του ορθού κοιλιακού). Ο εγκάρσιος κοιλιακός συμπιέζει την κοιλιά και συσπάται όταν συσπώνται και οι πλάγιοι.

Για το πρόγραμμα

Θα χρειαστείς μία μπάλα γυμναστικής, μία ρωμαϊκή καρέκλα, ένα λάστιχο αντίστασης με λαβές, μία μπάλα Bosu και ένα μηχάνημα με χαμηλή τροχαλία και εξάρτημα διπλής χειρολαβής. Για να κάνεις τις ασκήσεις στο σπίτι, χρησιμοποίησε μπάλα γυμναστικής, ένα μαξιλάρι και ένα λάστιχο αντίστασης. Δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα, ολοκλήρωσε 2 ή 3 σετ από κάθε άσκηση με τη σειρά και ξεκουράσου για 60 με 90 δευτερόλεπτα ανάμεσα στα σετ.
 
 
Σχετικά Άρθρα
Γίνε fit και κάνε επίπεδη κοιλιά με 3 κινήσεις!
Κοιλιά για μπικίνι
Νίκησε τη μάχη με το λίπος στην κοιλιά!
Σφίξε την κοιλιά σου σε 4 μόνο εβδομάδες με 3 ασκήσεις – και πρόσθεσε περισσότερηένταση σε κάθε προπόνηση.
Μήπως έχεις ψωμάκια ή έχεις πάρει κιλά γύρω από τη μέση; Η Jackie Diss σε αυτό το πρόγραμμα σου δείχνει πως να χάσεις τα ψωμάκια μόνο με 10 λεπτά την ημέρα.
Ζορίσου λίγο τώρα, προκειμένου να κάψεις λίπος και να απολαμβάνεις επίπεδη κοιλιά αργότερα, όπως δείχνουν οι τελευταίες έρευνες.