Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Οι 3 τοπ ασκήσεις για σφιχτή κοιλιά & λεπτή μέση

Σφίξε την κοιλιά και λέπτυνε τη μέση σου με 3 ασκήσεις σε 2 μόλις εβδομάδες.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

5 τροφές που αγαπά ο μεταβολισμός και μισεί το λίπος!

Aυτές είναι οι 5 τροφές που αλλάζουν το μεταβολισμό σου για να καις λίπος συνέχεια!

Πρόγραμμα άσκησης: Ο πιο γρήγορος τρόπος για να κάψεις 300 θερμίδες

Νίκησε την πλήξη, κάψε θερμίδες και βάλε μπρος στην καύση λίπους με αυτό το πρόγραμμα για διάδρομο και ελλειπτικό.

Σφιχτοί γλουτοί με προπόνηση 18 λεπτών; Ναι γίνεται!

Θες σούπερ ασκήσεις για σύσφιξη και ανόρθωση γλουτών;

Υoga + kettlebells = Οι ασκήσεις που ΚΑΙΝΕ λίπος και κυτταρίτιδα!

Αυτό το πρόγραμμα προπόνησης συνδυάζει τις διατάσεις, τη χαλάρωση και τα οφέλη της yoga για την ισορροπία με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή για καύση λίπους: τα kettlebells.

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Μήλος, Αχλάδι, Κλεψύδρα, Σωλήνας. Δες ποιος είναι ο σωματότυπός σου και τι γυμναστική χρειάζεται (Plus: Η σωστή δίαιτα και τα fashion tips!)

#shapegreece