7 απλές ασκήσεις για ωραίο σώμα: Τις έχεις δοκιμάσει;

Αναζητάς αποτελεσματικούς τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου; Υπάρχουν μερικές εξαιρετικές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να πιάσεις τον τελικό σου στόχο.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Αυτές οι ασκήσεις είναι εύκολες αλλά αποτελεσματικές για την ενδυνάμωση του σώματός σου και ταυτόχρονα καίνε τις ανεπιθύμητες θερμίδες. Ωστόσο, δεν αρκεί να κολλήσεις σε αυτές τις ασκήσεις για ωραίο σώμα, θα πρέπει επίσης να τρως υγιεινά και να κοιμάσαι αρκετά. Μη χάνεις τον πολύτιμο χρόνο σου κάνοντας άλλες προπονήσεις, εδώ θα βρεις τις 7 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να μεταμορφώσεις το σώμα σου σε χρόνο μηδέν.

Πήδα σκοινάκι

σχοινάκι-ασκήσεις-κάψιμο-λίπους
Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες σκοινάκι; Ίσως όταν ήσουν κοριτσάκι. Το σκοινάκι είναι μια φτηνή και εύκολα “φορητή” άσκηση που μπορείς να κάνεις σχεδόν παντού. Με αυτή την προπόνηση καις περισσότερες θερμίδες το λεπτό απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη. Άρχισε να πηδάς για μια τέλεια άσκηση και άφθονη διασκέδαση. Ένα από τα καλύτερα θέματα με το σκοινάκι είναι πως μπορείς να το γυμναστείς μαζί με τα παιδιά σου. Επιπλέον, το σκοινάκι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βρεις τη φόρμα σου κάνοντας μια πολύ αποτελεσματική αεροβική άσκηση ακόμη κι όταν δεν είσαι στο χώρο σου. Απλά βάλε το σκοινάκι στην τσάντα σου και δεν χρειάζεται να ψάχνεις το κοντινότερο γυμναστήριο.

Κάψε λίπος παντού με ένα σχοινάκι

Βαθιά Καθίσματα

3. Κάθισμα πλιέ με βάρος

Τα καθίσματα είναι μια σύνθετη άσκηση για όλο το σώμα που ασκεί περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες. Αυτή η δυνατή άσκηση βοηθά στην τόνωση των γλουτών σου, δυναμώνει το σώμα και καίει πολλές θερμίδες. Για να αυξήσεις την καύση θερμίδων και να ανεβάσεις τους καρδιακούς σου παλμούς, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις καθίσματα με αναπήδηση. Ή μείνε σε θέση καθίσματος με βαράκια τα χέρια για να αυξήσεις την ένταση και για να νιώσεις το κάψιμο.

Το να κάνεις τακτικά καθίσματα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου αλλά και να βελτιώσεις τη σωματική σου υγεία. Αν κάνεις καθιστική ζωή στη δουλειά ή στο σπίτι, έχεις υψηλότερο κίνδυνο για σοβαρές ασθένειες. Γιατί να μην κάνεις μερικά καθίσματα όσο περιμένεις να τελειώσει το μαγείρεμα του φαγητού, να βράσει το νερό στο μπρίκι ή να ανοίξει ο υπολογιστής σου; Μερικές φορές η πολυπραγμοσύνη είναι εξαιρετικό πράγμα!

Κάνε sumo καθίσματα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις με βαράκια για πλάτη
3 top ασκήσεις για πλάτη με βαράκια (100 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις ΣΕΞΙ ΠΛΑΤΗ!)

Ακολούθησε την πιο hot προπόνηση της μπαλαρίνας για την πλάτη που θα ζήλευε κάθε γυναίκα.

Έρευνα: Πόσες ώρες τρέξιμο χαρίζουν μακροζωία;

Μία με δύο ώρες τρέξιμο την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα!

ασκήσεις για γυναίκες για κοιλιακούς στο σπίτι
7 ασκήσεις για κοιλιακούς στο σπίτι! (για κάθε γυναίκα που ονειρεύεται σέξι γράμμωση)

Απόκτησε σέξι, γραμμωμένη κοιλιά με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις. Δεν θα χρειαστείς άλλες.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Πώς να διαλέξεις το σωστό αθλητικό σουτιέν για σένα! (ο απόλυτος οδηγός!)

Όταν γυμνάζεσαι, το στήθος σου χρειάζεται την καλύτερη υποστήριξη. Βρες το αθλητικό σουτιέν που θα σου την προσφέρει με τα παρακάτω tips.

#shapegreece