7 απλές ασκήσεις για ωραίο σώμα: Τις έχεις δοκιμάσει;

Αναζητάς αποτελεσματικούς τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου; Υπάρχουν μερικές εξαιρετικές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να πιάσεις τον τελικό σου στόχο.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Αυτές οι ασκήσεις είναι εύκολες αλλά αποτελεσματικές για την ενδυνάμωση του σώματός σου και ταυτόχρονα καίνε τις ανεπιθύμητες θερμίδες. Ωστόσο, δεν αρκεί να κολλήσεις σε αυτές τις ασκήσεις για ωραίο σώμα, θα πρέπει επίσης να τρως υγιεινά και να κοιμάσαι αρκετά. Μη χάνεις τον πολύτιμο χρόνο σου κάνοντας άλλες προπονήσεις, εδώ θα βρεις τις 7 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να μεταμορφώσεις το σώμα σου σε χρόνο μηδέν.

Πήδα σκοινάκι

σχοινάκι-ασκήσεις-κάψιμο-λίπους
Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες σκοινάκι; Ίσως όταν ήσουν κοριτσάκι. Το σκοινάκι είναι μια φτηνή και εύκολα “φορητή” άσκηση που μπορείς να κάνεις σχεδόν παντού. Με αυτή την προπόνηση καις περισσότερες θερμίδες το λεπτό απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη. Άρχισε να πηδάς για μια τέλεια άσκηση και άφθονη διασκέδαση. Ένα από τα καλύτερα θέματα με το σκοινάκι είναι πως μπορείς να το γυμναστείς μαζί με τα παιδιά σου. Επιπλέον, το σκοινάκι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βρεις τη φόρμα σου κάνοντας μια πολύ αποτελεσματική αεροβική άσκηση ακόμη κι όταν δεν είσαι στο χώρο σου. Απλά βάλε το σκοινάκι στην τσάντα σου και δεν χρειάζεται να ψάχνεις το κοντινότερο γυμναστήριο.

Κάψε λίπος παντού με ένα σχοινάκι

Βαθιά Καθίσματα

3. Κάθισμα πλιέ με βάρος

Τα καθίσματα είναι μια σύνθετη άσκηση για όλο το σώμα που ασκεί περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες. Αυτή η δυνατή άσκηση βοηθά στην τόνωση των γλουτών σου, δυναμώνει το σώμα και καίει πολλές θερμίδες. Για να αυξήσεις την καύση θερμίδων και να ανεβάσεις τους καρδιακούς σου παλμούς, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις καθίσματα με αναπήδηση. Ή μείνε σε θέση καθίσματος με βαράκια τα χέρια για να αυξήσεις την ένταση και για να νιώσεις το κάψιμο.

Το να κάνεις τακτικά καθίσματα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου αλλά και να βελτιώσεις τη σωματική σου υγεία. Αν κάνεις καθιστική ζωή στη δουλειά ή στο σπίτι, έχεις υψηλότερο κίνδυνο για σοβαρές ασθένειες. Γιατί να μην κάνεις μερικά καθίσματα όσο περιμένεις να τελειώσει το μαγείρεμα του φαγητού, να βράσει το νερό στο μπρίκι ή να ανοίξει ο υπολογιστής σου; Μερικές φορές η πολυπραγμοσύνη είναι εξαιρετικό πράγμα!

Κάνε sumo καθίσματα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

προπόνηση
Low Impact (χαμηλή πρόσκρουση) VS High Intensity (υψηλή ένταση): Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

#shapegreece