Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ήξερες πόσο καλό σου κάνουν τα handstands;

Γνωρίζεις τα οφέλη που έχει η κατακόρυφος στο σώμα σου;

12.04.2017

εχεις διαβασει

Mη το σκέφτεσαι! Τα handstands (μτφρ. η κατακόρυφος) δεν είναι μόνο για παιδιά. Σίγουρα θα έχεις περάσει περισσότερο χρόνο… ανάποδα, όταν ήσουν νεότερη, αλλά στ’αλήθεια δεν υπάρχει ηλικιακός περιορισμός για να σταθείς στα δυο σου χέρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μη φοβηθείς αν πέσεις και να γελάσεις αν, πράγματι, πέσεις – είναι πολύ πιθανό να συμβεί αν είσαι newbie στα handstands. Ωστόσο, με όλα αυτά τα οφέλη που θα διαβάσεις παρακάτω θα θέλεις να τα εξασκείς κάθε μέρα! Διάβασε επίσης: Tα Shape Girls της εβδομάδας αγαπούν τα handstands!

1. Είναι διασκεδαστικά

Τα handstands σε κάνουν να νιώθεις χαρούμενη και γελοία, σαν παιδί. Σου δίνουν, κυριολεκτικά, μία νέα αντίληψη για τη ζωή και όταν καταφέρεις να ισορροπήσεις για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα σε κάνουν να νιώθεις εκστασιασμένη. Είσαι στεναχωρημένη; Γύρνα ανάποδα και δες τη διάθεση σου να αλλάζει.

2. Σταθερότητα

Aυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά εξασκώντας τα handstands βελτιώνεται η ισορροπία σου. Η τελευταία επηρεάζει και την πνευματική σου κατάσταση και σε βοηθά να είσαι πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη.

3. Άσκηση για τα χέρια 

Χρειάζεσαι πολλή δύναμη για να κρατήσεις το σώμα σου στα δυο σου χέρια. Όχι μόνο θα αυξήσεις τη δύναμη στις παλάμες, στους καρπούς και στους πήχεις σου, αλλά θα δεις διαφορά και στους μυς των ώμων και της πλάτης. Μία εναλλακτική αν δεν μπορείς να ισορροπήσεις (ακόμα) στα δυο σου χέρια; Τοποθέτησε τα πέλματα σου σε έναν τοίχο μέχρι το σώμα σου να δημιουργήσει μία γωνία 90 μοιρών.

4. Πέσε 7 φορές, σήκω 8

Μιας και πρόκειται για μία προχωρημένη στάση, είναι λογικό στην αρχή να σε δυσκολέψει. Αλλά, το να έχεις την αφοσίωση και την πίστη να δεσμευτείς σε αυτό μέχρι να το πετύχεις είναι μία φιλοσοφία που μπορεί να επηρεάσει και άλλους τομείς της ζωής σου.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Η #1 άσκηση για τέλειους γλουτούς σύμφωνα με την trainer

H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει την κορυφαία άσκηση που πρέπει να κάνεις για τέλειους γλουτούς.

INTERSPORT: Το νέο της κατάστημα είναι ένας «ναός» του sportswear!
Intersport: Άνοιξε το νέο της κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας

Μάθε όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το ολοκαίνουργιο κατάστημα της INTERSPORT στο κέντρο της Αθήνας!

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Γύμνασε το σώμα σου με την αγαπημένη μέθοδο των celebrities.

Tι χρειάζεσαι για τέλειους κοιλιακούς; 10 μόλις λεπτά για καλλίγραμμη κοιλιά!

Το καλύτερο, δωρεάν πρόγραμμα για να αποκτήσεις καλλίγραμμη κοιλιά σε 10 λεπτά.

«Λιώσε» το λίπος με crosswim! To πρόγραμμα 30 λεπτών για να κάψεις 300 θερμίδες και να καις όλη μέρα!

Κάνε αυτές τις ασκήσεις για γράμμωση ανάμεσα στις διαδρομές στην πισίνα για να κάψεις γρήγορα 300 θερμίδες.

ενεργοποιημένος κορμός
Πώς θα έχεις ενεργοποιημένο κορμό σε κάθε άσκηση (ακούς να στο λένε αλλά ξέρεις τι σημαίνει;)

Γιατί ο ενεργοποιημένος κορμός είναι τόσο σημαντικός στις ασκήσεις σου;

#shapegreece