Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ήξερες πόσο καλό σου κάνουν τα handstands;

Γνωρίζεις τα οφέλη που έχει η κατακόρυφος στο σώμα σου;

12.04.2017

εχεις διαβασει

Mη το σκέφτεσαι! Τα handstands (μτφρ. η κατακόρυφος) δεν είναι μόνο για παιδιά. Σίγουρα θα έχεις περάσει περισσότερο χρόνο… ανάποδα, όταν ήσουν νεότερη, αλλά στ’αλήθεια δεν υπάρχει ηλικιακός περιορισμός για να σταθείς στα δυο σου χέρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μη φοβηθείς αν πέσεις και να γελάσεις αν, πράγματι, πέσεις – είναι πολύ πιθανό να συμβεί αν είσαι newbie στα handstands. Ωστόσο, με όλα αυτά τα οφέλη που θα διαβάσεις παρακάτω θα θέλεις να τα εξασκείς κάθε μέρα! Διάβασε επίσης: Tα Shape Girls της εβδομάδας αγαπούν τα handstands!

1. Είναι διασκεδαστικά

Τα handstands σε κάνουν να νιώθεις χαρούμενη και γελοία, σαν παιδί. Σου δίνουν, κυριολεκτικά, μία νέα αντίληψη για τη ζωή και όταν καταφέρεις να ισορροπήσεις για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα σε κάνουν να νιώθεις εκστασιασμένη. Είσαι στεναχωρημένη; Γύρνα ανάποδα και δες τη διάθεση σου να αλλάζει.

2. Σταθερότητα

Aυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά εξασκώντας τα handstands βελτιώνεται η ισορροπία σου. Η τελευταία επηρεάζει και την πνευματική σου κατάσταση και σε βοηθά να είσαι πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη.

3. Άσκηση για τα χέρια 

Χρειάζεσαι πολλή δύναμη για να κρατήσεις το σώμα σου στα δυο σου χέρια. Όχι μόνο θα αυξήσεις τη δύναμη στις παλάμες, στους καρπούς και στους πήχεις σου, αλλά θα δεις διαφορά και στους μυς των ώμων και της πλάτης. Μία εναλλακτική αν δεν μπορείς να ισορροπήσεις (ακόμα) στα δυο σου χέρια; Τοποθέτησε τα πέλματα σου σε έναν τοίχο μέχρι το σώμα σου να δημιουργήσει μία γωνία 90 μοιρών.

4. Πέσε 7 φορές, σήκω 8

Μιας και πρόκειται για μία προχωρημένη στάση, είναι λογικό στην αρχή να σε δυσκολέψει. Αλλά, το να έχεις την αφοσίωση και την πίστη να δεσμευτείς σε αυτό μέχρι να το πετύχεις είναι μία φιλοσοφία που μπορεί να επηρεάσει και άλλους τομείς της ζωής σου.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 συνήθειες που καταστρέφουν τον τρόπο που καίει ο μεταβολισμός σου

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται ΜΟΝΟ από τη διατροφή και τη συχνότητα που ασκείσαι. Δες τα λάθη με το μεταβολισμό που μάλλον κάνεις.

Αναρρίχηση σε τοίχο, πάνω από μια πισίνα: Το πιο καλοκαιρινό πρόγραμμα γυμναστικής

Μετά το στατικό ποδήλατο καρφωμένο στον πάτο μιας πισίνας, τώρα, η άσκηση συνδυάζει το σκαρφάλωμα πάνω από μια πισίνα! Κι όποιος πέσει, κάνει βουτιά!

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

O κορυφαίος trainer της αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Η άσκηση που χρειάζεσαι για σφιχτά πόδια

Γύμνασε ιδανικά τους μηρούς σου με την άσκηση που προτείνει η trainer.

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Μήπως το λίπος στην κοιλιά επιμένει; Mήπως ήρθε η ώρα να δράσεις με ΤΟ «όπλο»;

#shapegreece