Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ήξερες πόσο καλό σου κάνουν τα handstands;

Γνωρίζεις τα οφέλη που έχει η κατακόρυφος στο σώμα σου;

12.04.2017

εχεις διαβασει

Mη το σκέφτεσαι! Τα handstands (μτφρ. η κατακόρυφος) δεν είναι μόνο για παιδιά. Σίγουρα θα έχεις περάσει περισσότερο χρόνο… ανάποδα, όταν ήσουν νεότερη, αλλά στ’αλήθεια δεν υπάρχει ηλικιακός περιορισμός για να σταθείς στα δυο σου χέρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μη φοβηθείς αν πέσεις και να γελάσεις αν, πράγματι, πέσεις – είναι πολύ πιθανό να συμβεί αν είσαι newbie στα handstands. Ωστόσο, με όλα αυτά τα οφέλη που θα διαβάσεις παρακάτω θα θέλεις να τα εξασκείς κάθε μέρα! Διάβασε επίσης: Tα Shape Girls της εβδομάδας αγαπούν τα handstands!

1. Είναι διασκεδαστικά

Τα handstands σε κάνουν να νιώθεις χαρούμενη και γελοία, σαν παιδί. Σου δίνουν, κυριολεκτικά, μία νέα αντίληψη για τη ζωή και όταν καταφέρεις να ισορροπήσεις για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα σε κάνουν να νιώθεις εκστασιασμένη. Είσαι στεναχωρημένη; Γύρνα ανάποδα και δες τη διάθεση σου να αλλάζει.

2. Σταθερότητα

Aυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά εξασκώντας τα handstands βελτιώνεται η ισορροπία σου. Η τελευταία επηρεάζει και την πνευματική σου κατάσταση και σε βοηθά να είσαι πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη.

3. Άσκηση για τα χέρια 

Χρειάζεσαι πολλή δύναμη για να κρατήσεις το σώμα σου στα δυο σου χέρια. Όχι μόνο θα αυξήσεις τη δύναμη στις παλάμες, στους καρπούς και στους πήχεις σου, αλλά θα δεις διαφορά και στους μυς των ώμων και της πλάτης. Μία εναλλακτική αν δεν μπορείς να ισορροπήσεις (ακόμα) στα δυο σου χέρια; Τοποθέτησε τα πέλματα σου σε έναν τοίχο μέχρι το σώμα σου να δημιουργήσει μία γωνία 90 μοιρών.

4. Πέσε 7 φορές, σήκω 8

Μιας και πρόκειται για μία προχωρημένη στάση, είναι λογικό στην αρχή να σε δυσκολέψει. Αλλά, το να έχεις την αφοσίωση και την πίστη να δεσμευτείς σε αυτό μέχρι να το πετύχεις είναι μία φιλοσοφία που μπορεί να επηρεάσει και άλλους τομείς της ζωής σου.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα 30 επαναλήψεων!

Το σώμα των ονείρων σου μπορεί να συμβεί με τη μέθοδο «30-1» που διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

Μποξ για τέλειο σώμα; Κάψε θερμίδες γρήγορα και χτίσε μυϊκή μάζα!

Τα διασημότερα supermodels το εξασκούν ήδη και «υπόσχεται» σφριγηλό, καλλίγραμμο κορμί. Είσαι έτοιμη για μποξ;

Burpees και προβολές: Οι 2 κορυφαίες ασκήσεις στο σπίτι για γράμμωση σε γλουτούς και πόδια!

Ακόμα κι αν βαριέσαι το γυμναστήριο μπορείς να αποκτήσεις ωραίο σώμα στο σπίτι εύκολα!

Να πώς θα πλένεις σωστά τα ρούχα της γυμναστικής σου

Μάθε κάθε πότε αλλά και – το σημαντικότερο – πώς πρέπει να πλένουμε τα ρούχα των workouts μας.

#shapegreece