Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Βίντεο: Πρόγραμμα σύσφιξης HIIT για αρχάριους! Να πώς θα σφίξεις με διαλειμματική προπόνηση στο σπίτι

Μπορείς να αφιέρωσεις 20 λεπτά τη μέρα σε αυτό το πρόγραμα άσκησης;

04.01.2017

εχεις διαβασει

Όλοι το έχουμε περάσει: μετά από χρόνια προσπάθειας, τελικά, βρίσκουμε εκείνο το είδος άσκησης που μας γυμνάζει και ταυτόχρονα μας διασκεδάζει. Σε περίπτωση, όμως, που ακόμα αναζητάς την ιδανική μορφή άσκησης για εσένα, η HIIT ίσως είναι η απάντηση που έψαχνες.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του PLOS ONE, οι ερευνητές βρήκαν πως η HIIT ήταν το είδος άσκησης που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο, συγκριτικά με μία μέτριου επιπέδου γυμναστική. Για τη μικρή έρευνα, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν τρία διαφορετικά workouts σε στατικό ποδήλατο: το πρώτο ήταν 40 λεπτά σε μία συνεχή, μεσαία ταχύτητα, το δεύτερο ήταν 20 λεπτά σε μεγάλη ένταση και το τρίτο ήταν 20 λεπτά εναλλαγής ανάμεσα σε 1 λεπτό γρήγορης άσκησης (δηλαδή, δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό) και 1 λεπτό επιβράδυνσης (ξεκούραση).

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο το τρίτο είδος προπόνησης κι αυτό γιατί οι εναλλαγές εμπόδιζαν τη μονοτονία και τους κρατούσαν σε εγρήγορση. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως το γεγονός ότι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολο.

Πάντως, η ουσία είναι πως αν κάνεις αυτό που σου αρέσει, είτε λέγεται χορός είτε λέγεται τρέξιμο, θα το κάνεις συχνά και θα είσαι υγιής.

Δες το πρόγραμμα των 20 λεπτών για σύσφιξη με HIIT

Περισσότερα από Fitness

trx
Shape Tested: Να γιατί τα μοντέλα (και η fitness influencer) κάνουν TRX

Θέλεις γρήγορη μυϊκή ενδυνάμωση ή κάψιμο λίπους; Και στα δύο η απάντηση είναι «TRX Suspension Training»

Karlie Kloss: Αναφέρθηκε στα λάθος πρότυπα που προωθεί η βιομηχανία της μόδας
Karlie Kloss: Αναφέρθηκε στα λάθος πρότυπα που προωθεί η βιομηχανία της μόδας

«Την ίδια ημέρα με είχαν αποκαλέσει πολύ αδύνατη και πολύ παχιά σε castings»

5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις

Σκέφτεσαι να αλλάξεις κατηγορία και να τρέχεις περισσότερο; Να τι πρέπει να ξέρεις!

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση

Φλατ, υπέροχοι κοιλιακοί με τις κορυφαίες ασκήσεις της Tracy Anderon.

Τραυματισμοί στο τρέξιμο: Πρόλαβέ τους με τα tips του trainer για να σώσεις τα γόνατά σου

Προτού αυξήσεις τα χιλιόμετρα που τρέχεις, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να προλάβεις τραυματισμούς.

#shapegreece