Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Βίντεο: Πρόγραμμα σύσφιξης HIIT για αρχάριους! Να πώς θα σφίξεις με διαλειμματική προπόνηση στο σπίτι

Μπορείς να αφιέρωσεις 20 λεπτά τη μέρα σε αυτό το πρόγραμα άσκησης;

04.01.2017

εχεις διαβασει

Όλοι το έχουμε περάσει: μετά από χρόνια προσπάθειας, τελικά, βρίσκουμε εκείνο το είδος άσκησης που μας γυμνάζει και ταυτόχρονα μας διασκεδάζει. Σε περίπτωση, όμως, που ακόμα αναζητάς την ιδανική μορφή άσκησης για εσένα, η HIIT ίσως είναι η απάντηση που έψαχνες.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του PLOS ONE, οι ερευνητές βρήκαν πως η HIIT ήταν το είδος άσκησης που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο, συγκριτικά με μία μέτριου επιπέδου γυμναστική. Για τη μικρή έρευνα, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν τρία διαφορετικά workouts σε στατικό ποδήλατο: το πρώτο ήταν 40 λεπτά σε μία συνεχή, μεσαία ταχύτητα, το δεύτερο ήταν 20 λεπτά σε μεγάλη ένταση και το τρίτο ήταν 20 λεπτά εναλλαγής ανάμεσα σε 1 λεπτό γρήγορης άσκησης (δηλαδή, δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό) και 1 λεπτό επιβράδυνσης (ξεκούραση).

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο το τρίτο είδος προπόνησης κι αυτό γιατί οι εναλλαγές εμπόδιζαν τη μονοτονία και τους κρατούσαν σε εγρήγορση. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως το γεγονός ότι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολο.

Πάντως, η ουσία είναι πως αν κάνεις αυτό που σου αρέσει, είτε λέγεται χορός είτε λέγεται τρέξιμο, θα το κάνεις συχνά και θα είσαι υγιής.

Δες το πρόγραμμα των 20 λεπτών για σύσφιξη με HIIT

Περισσότερα από Fitness

Καμία άσκηση γλουτών δεν θα έχει αποτέλεσμα αν δεν ξέρεις ΑΥΤΟ!

Ξέρεις ποιο είναι το μυστικό για να αποκτήσεις τέλειους γλουτούς;

μετά την άσκηση
7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα και…)

Πεθαίνεις της πείνας και δε ξέρεις τι να φας; Δες τι τρώνε οι fitness experts.

Η Δέσποινα Βανδή μάς αποκαλύπτει το μυστικό για τέλειο κορμί
Η Δέσποινα Βανδή μάς αποκαλύπτει το μυστικό για τέλειο κορμί

Δες τη φωτογραφία που δημοσίευσε αλλά και τις συμβουλές της

Πώς θα υπολογίσω το ιδανικό βάρος σώματος;

H διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου συμβουλεύει πώς θα εκτιμήσουμε το ιδανικό βάρος και εξηγεί σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι αξιόπιστος ο Δείκτης Μάζας Σώματος!.

Οι top ασκήσεις για τη χαλάρωση στα μπράτσα που συστήνει η Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει «θαυματουργές» συμβουλές και ασκήσεις για να πεις για πάντα αντίο στη χαλάρωση στα μπράτσα!

#shapegreece