Βίντεο: Πρόγραμμα σύσφιξης HIIT για αρχάριους! Να πώς θα σφίξεις με διαλειμματική προπόνηση στο σπίτι

Μπορείς να αφιέρωσεις 20 λεπτά τη μέρα σε αυτό το πρόγραμα άσκησης;

14.01.2018

εχεις διαβασει

Όλοι το έχουμε περάσει: μετά από χρόνια προσπάθειας, τελικά, βρίσκουμε εκείνο το είδος άσκησης που μας γυμνάζει και ταυτόχρονα μας διασκεδάζει. Σε περίπτωση, όμως, που ακόμα αναζητάς την ιδανική μορφή άσκησης για εσένα, η HIIT ίσως είναι η απάντηση που έψαχνες.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του PLOS ONE, οι ερευνητές βρήκαν πως η HIIT ήταν το είδος άσκησης που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο, συγκριτικά με μία μέτριου επιπέδου γυμναστική. Για τη μικρή έρευνα, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν τρία διαφορετικά workouts σε στατικό ποδήλατο: το πρώτο ήταν 40 λεπτά σε μία συνεχή, μεσαία ταχύτητα, το δεύτερο ήταν 20 λεπτά σε μεγάλη ένταση και το τρίτο ήταν 20 λεπτά εναλλαγής ανάμεσα σε 1 λεπτό γρήγορης άσκησης (δηλαδή, δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό) και 1 λεπτό επιβράδυνσης (ξεκούραση).

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο το τρίτο είδος προπόνησης κι αυτό γιατί οι εναλλαγές εμπόδιζαν τη μονοτονία και τους κρατούσαν σε εγρήγορση. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως το γεγονός ότι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολο.

Πάντως, η ουσία είναι πως αν κάνεις αυτό που σου αρέσει, είτε λέγεται χορός είτε λέγεται τρέξιμο, θα το κάνεις συχνά και θα είσαι υγιής.

Δες το πρόγραμμα των 20 λεπτών για σύσφιξη με HIIT

Περισσότερα από Fitness

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Μετά από πόσο καιρό άσκησης θα γίνω ευλύγιστη;

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις ευλυγισία;

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου
Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#shapegreece