Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Διάλεξε τα σωστά αθλητικά παπούτσια για σένα!

Ένας πολύτιμος οδηγός για να επιλέξεις τα σωστά αθλητικά παπούτσια που ταιριάζουν πραγματικά στις ανάγκες και τα πόδια σου.

15.02.2016

εχεις διαβασει

Αν δεν επιλέξεις τα σωστά αθλητικά παπούτσια, µπορεί να καταλήξεις ξαπλωµένη στον καναπέ µε νάρθηκα στις κνήµες ή πονεµένες φτέρνες, αντί να έχεις απολαύσει το τρέξιµο σου. Γι’ αυτό, πριν αγοράσεις οποιοδήποτε ζευγάρι, διάβασε τις συµβουλές µας:

Δεν είναι όλα για όλες τις χρήσεις

Τα παπούτσια για περπάτηµα είναι πιο σκληρά, ενώ για τρέξιµο πιο ευλύγιστα µε έξτρα υποστήριξη ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τους κραδασµούς. Αν ασχολείσαι και µε τις δύο δραστηριότητες, αγόρασε ένα διαφορετικό ζευγάρι για καθεµία.

Μάθε τι είδους είναι το πέλμα σου

Οι περισσότερες µεγάλες εταιρείες προσφέρουν σήµερα ποικιλία µοντέλων ώστε να είναι εύκολο να βρεθεί κάποιο που να ταιριάζει σε κάθε είδος πέλµατος. Ένας τρόπος για να προσδιορίσεις το σχήµα του πέλµατός σου είναι να κάνεις το «τεστ του νερού»: βρέξε το πόδι σου, πάτησε σε ένα κοµµάτι χοντρό σκούρο χαρτί και δες το αποτύπωµά σου. Ή βρες σε ποιο σηµείο είναι περισσότερο φθαρµένα τα παλιά σου αθλητικά. Αν στο αποτύπωµά σου φαίνεται:

  • Όλο το πέλµα µε πολύ µικρή ή καθόλου καµπύλη στο εσωτερικό –ή αν τα παπούτσια σου είναι περισσότερο φθαρµένα στην εσωτερική πλευρά–, τότε έχεις χαµηλή καµάρα και µπορεί να τείνεις προς τον υπερπρηνισµό. Αυτός δηµιουργεί επιπλέον φθορά στο εξωτερικό µέρος της φτέρνας και στο εσωτερικό του πέλµατος. Χρειάζεσαι αθλητικά µε χαρακτηριστικά ελέγχου της κίνησης και µέγιστη στήριξη.
  • Μόνο ένα µέρος του µπροστινού τµήµατος του πέλµατος και της φτέρνας µε µια στενή γραµµή που να τα συνδέει µεταξύ τους –ή αν τα παπούτσια σου είναι φθαρµένα κυρίως στην εξωτερική πλευρά–, τότε έχεις ψηλή καµάρα και τείνεις προς τον υποπρηνισµό (γνωστός και ως υπτιασµός), που σηµαίνει πως το πόδι σου στρέφεται προς τα έξω. Ο υποπρηνισµός προκαλεί φθορά στο εξωτερικό άκρο της φτέρνας και το µικρό δάχτυλο. Αυτό που χρειάζεσαι είναι παπούτσια µε «µαξιλαράκια» και µαλακή ενδιάµεση σόλα.
  • Μια διακριτή καµπύλη κατά µήκος της εσωτερικής πλευράς και τα παπούτσια σου φθείρονται οµοιόµορφα, τότε έχεις ουδέτερη καµάρα. Αναζήτησε «σταθερά» παπούτσια µε τη σωστή αναλογία µαλακής υποδοµής και υποστήριξης.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

κάψιμο θερμίδων
Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Η personal trainer μας φτιάχνει το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

yoga για γλουτούς
Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Η στάση της yoga που σφίγγει τους γλουτούς! Κάν’το!

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

#shapegreece