Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πρόσθιο ή ύπτιο; Το στυλ που σε γυμνάζει καλύτερα

Η πιο «δημοφιλής» δραστηριότητα του καλοκαιριού, η κολύμβηση, συνιστά ένα από τα καλύτερα αερόβια αθλήματα, καθώς γυμνάζει τους μυς σε ολόκληρο το σώμα σου συμμετρικά.

03.05.2012

εχεις διαβασει

Προσπαθώντας να υπερνικήσεις την αντίσταση του νερού, καταναλώνεις πολλές θερμίδες. Έτσι, εκτός από απόλαυση, το κολύμπι σου δίνει τη δυνατότητα να χάσεις βάρος (περίπου 500 θερμίδες ανά ώρα) και να τονώσεις τους μυς σου. Το συγκεκριμένο άθλημα απευθύνεται σε όλες, ενώ αποτελεί ιδανική επιλογή για άτομα υπέρβαρα ή παχύσαρκα, αλλά και με ορθοπεδικά προβλήματα.

Εξάλλου, με την κολύμβηση το βάρος του σώματος στηρίζεται στο νερό και έτσι αποκτάς το πλεονέκτημα της αποφυγής των τραυματισμών. Επιπλέον, δε χρειάζεσαι ειδικό εξοπλισμό. Φοράς απλώς το μαγιό σου και είσαι έτοιμη να αποκτήσεις ένα καλοσχηματισμένο κορμί, καλή φυσική κατάσταση και μακροζωία. Αν είναι νωρίς για τη θάλασσα,  εκμεταλλεύσου τις πισίνες που διαθέτουν αρκετά γυμναστήρια και αθλητικά κέντρα και ξεκίνα τώρα…

Ποιο είδος κολύμβησης μου ταιριάζει;

Κάθε στυλ διακρίνεται από τις δικές του τεχνικές. Τα βασικά είναι 4:

1. Το ελεύθερο

Το σώμα βρίσκεται σε πρηνή θέση, παράλληλη με το βυθό. Η κίνηση στηρίζεται στα χέρια και τα πόδια, ενώ το κορμί στρίβει ελαφρά. Το κεφάλι σου βρίσκεται μες στο νερό και το στρίβεις σε τακτά διαστήματα πλάγια για να παίρνεις εισπνοές από το στόμα.

Γυμνάζει όλο το σώμα, αλλά ιδιαίτερα τους μυς της πλάτης (ραχιαίους), τους ώμους, τους πλάγιους κοιλιακούς, τον τετρακέφαλο και τους οπίσθιους μηριαίους.

Συμβουλή: Μπορείς να αυξάνεις σταδιακά την απόσταση και το χρόνο που κολυμπάς, για να βελτιώσεις την αντοχή και τη δύναμή σου. Για να μην κουράζεσαι άσκοπα, μάθε σωστά την τεχνική της αναπνοής, για να μην αντιμετωπίζεις προβλήματα στην κολύμβηση.

2. Το ύπτιο

Στηρίζεται στην εναλλασσόμενη κίνηση των χεριών και των ποδιών, ενώ το σώμα βρίσκεται σε ύπτια θέση (ανάσκελα), με την πλάτη στην επιφάνεια του νερού. Το πλεονέκτημα είναι ότι το κεφάλι βρίσκεται έξω από το νερό και έτσι διευκολύνεται η αναπνοή, κυρίως για τους αρχάριους.

Γυμνάζονται κυρίως οι μύες των ώμων, οι πλάγιοι κοιλιακοί, ο τετρακέφαλος, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι γλουτιαίοι.

Συμβουλή: Μπορείς να καλύψεις μικρές αποστάσεις, γυμνάζοντας εναλλάξ τα χέρια, κρατώντας τα πόδια κλειστά, έχοντας τα χέρια τεντωμένα μπροστά και ενωμένα, χωρίς να σπρώχνουν το νερό, ή δίπλα στον κορμό.

Δες τι σου πρσφέρει το πρόσθιο και η πεταλούδα…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

Μποξ για τέλειο σώμα; Κάψε θερμίδες γρήγορα και χτίσε μυϊκή μάζα!

Τα διασημότερα supermodels το εξασκούν ήδη και «υπόσχεται» σφριγηλό, καλλίγραμμο κορμί. Είσαι έτοιμη για μποξ;

Η La Roche- Posay τρέχει στον αγώνα 8ο Greece Race for the Cure®

Υποστηρίζοντας το θεσμό για άλλη μία χρονιά.

Έχεις 30 λεπτά; Έχουμε 4 είδη γυμναστικής! (Θες να γίνεις πιο ευλύγιστη, να καις πιο πολύ λίπος ή γραμμωμένη κοιλιά;)

Αν θέλεις σέξι σώμα και έχεις μόνο μισή ώρα ελεύθερη, δοκίμασε να ασκηθείς με ένα από αυτά τα είδη γυμναστικής.

Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα!

Το σώμα των ονείρων σου μπορεί να συμβεί με τη μέθοδο “30-1” που διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

#shapegreece