Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Γιόγκα για δρομείς; Δοκίμασε οπωσδήποτε αυτές τις θέσεις

Να γιατί χρειάζεσαι τη γιόγκα αν τρέχεις!

13.02.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

«Οι δρομείς έχουν την τάση να κοιτάζουν προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να κυρτώνουν οι ώμοι και να κλείνει το μπροστινό μέρος του σώματος, προβλήματα που μπορεί να διορθώσει η yoga» σχολιάζει η ειδικός. «Όταν βελτιώνεις τη στάση σου και μαθαίνεις να κοιτάζεις μπροστά όταν τρέχεις, ανοίγει το στέρνο σου, οπότε αναπνέεις καλύτερα». Η αύξηση του οξυγόνου στους μυς σου μπορεί με τη σειρά της να βελτιώσει την επίδοσή σου.

Διάβασε επίσης: Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Οι πολύ δημοφιλείς ασκήσεις «πολεμιστής Ι» και «πολεμιστής ΙΙ» ανοίγουν το στέρνο.

 

Και εκείνο το σφίξιμο που νιώθεις στους δικεφάλους των ποδιών και τους καμπτήρες των ισχίων; Πολλές asanas στοχεύουν σε αυτά ακριβώς τα σημεία, η trainer όμως προτιμά την κάμψη μπροστά από καθιστή θέση και το crescent lunge (προβολή «μισοφέγγαρο»).


Προβολή «μισοφέγγαρο»

 

Διάβασε επίσης: Σκόρδο, γλυκοπατάτα, τεφ κι άλλες 5 τροφές που τρώνε οι μαραθωνοδρόμοι

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapePeople: Η Ναταλία Παπαϊωάννου είναι alpine ski racer και θέλει να κάνει το σκι προσιτό σε όλους!

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. H Ναταλία Παπαϊωάννου είναι μία από αυτές.

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα; Δες βίντεο με κάθε ένα από τους Ολυμπιακούς της Pyeong Chang 2018

Τα μαθαίνουμε στο πλαίσιο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.

υδατάνθρακες και άσκηση
Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Οι 4 κορυφαίες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

#shapegreece