Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Πεζοπορία: 4 βήματα πριν ξεκινήσεις την προπόνηση που σμιλεύει σώμα!

Κι όμως! Αυτή είναι η προπόνηση που έψαχνες για να φτιάξεις σώμα.

09.01.2017

εχεις διαβασει

πεζοπορία

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Δε χρειάζεται να ανέβεις στον Όλυμπο για να απολαύσεις τα οφέλη της πεζοπορίας! «Σκέψου τη σαν μια μεγάλη βόλτα στη φύση∙– μπορείς να περπατάς με οποιονδήποτε ρυθμό, σε όποια κλίση εδάφους και για όσα χιλιόμετρα, ώρες ή ακόμη και μέρες» σχολιάζει η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Όσο δύσκολο (ή εύκολο) κι αν είναι το μονοπάτι που ακολουθείς, κάθε πεζοπορία έχει τα θετικά της. Πρώτον, ακόμα και με μια μέτριας έντασης πεζοπορία μιας ώρας μπορεί να κάψεις περίπου 400 θερμίδες και να σμιλεύσεις τον κορμό και το κάτω μέρος του σώματος. Και όσο αυξάνεται η κλίση του εδάφους, αυξάνονται και τα οφέλη.

Πώς θα ξεκινήσεις

«Όσο πιο δύσκολη είναι η πεζοπορία, τόσο περισσότερες θερμίδες –και άγχος– θα διώξεις από πάνω σου» σχολιάζει η ειδικός. Βασικό bonus: Δε χρειάζεσαι πολλά για να ξεκινήσεις. Σε αντίθεση με άλλα σπορ εξωτερικού χώρου, που απαιτούν εξοπλισμό και μαθήματα, όπως αναρρίχηση και σκι, ο πήχης για να ξεκινήσεις πεζοπορία είναι χαμηλός.

  • «Στην πραγματικότητα χρειάζεσαι μόνο δύο βασικά αντικείμενα: τα κατάλληλα παπούτσια και ένα σακίδιο» επισημαίνει η expert. Μπορείς να ξεκινήσεις συμμετέχοντας στις πεζοπορίες ενός ορειβατικού συλλόγου ή βρίσκοντας ομάδες πεζοπορίας στην περιοχή σου.
  • Μια άλλη επιλογή είναι να κατεβάσεις ένα χάρτη πεζοπορίας από το κινητό σου. Θυμήσου να τον αποθηκεύσεις, γιατί μπορεί σε κάποιο σημείο της διαδρομής να μην έχεις σήμα.
  • Αν κάνεις ήδη εκδρομές γύρω από το σπίτι σου, είναι ώρα να βιώσεις το επόμενο στάδιο με μια ολοήμερη πεζοπορία.
  • Δώσε ιδιαίτερη σημασία στην ενυδάτωση του σώματός σου, πίνοντας συνέχεια λίγο νερό ή κάποιο ισοτονικό ρόφημα που θα σε τονώσει και θα σου δώσει extra ενέργεια. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει αρρυθμία στην καρδιά και να νιώσεις τάσεις λιποθυμίας.

Περισσότερα από Fitness

Το top πρόγραμμα με σχοινάκι για να καις λίπος στο full!

Ξέρεις πως το σχοινάκι είναι μία παραδοσιακή υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) για καύση λίπους. Ανακάλυψε τώρα αυτή τη νέα παραλλαγή για μυς με πιο έντονη γράμμωση. 

Noμίζεις ότι είσαι pro στα push-ups; Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει αυτές τις παραλλαγές!

Οι 5 τρόποι για να κάνεις αυτή την κλασική άσκηση πιο ενδιαφέρουσα και ακόμα πιο αποτελεσματική!

Το δοκίμασα: Κάνε Bootybarre για σούπερ σώμα γρήγορα (ξέρεις τι είναι;)
Το δοκίμασα: Κάνε Bootybarre για σούπερ σώμα γρήγορα (ξέρεις τι είναι;)

Η fitness editor ανέλαβε δράση και το δοκίμασε για σένα, πριν από σένα.

ωραιότερα σώματα
Ποιο θεωρείς εσύ ωραίο σώμα; Βρήκαμε τα 10 πιο fit κορίτσια στο instagram! Ποιο είναι το ιδανικό σώμα;

Αξιοζήλευτα bikini bodies μάς χαρίζουν το ιδανικό κίνητρο για άσκηση. Το έχεις!

Τι είναι η υψηλή ένταση στην άσκηση; Ο γρήγορος τρόπος να χτίσεις μυς για ένα super καλλίγραμμο κορμί!

Φόρα το μπικίνι με αυτοπεποίθηση! Χτίσε μυς και απόκτησε ένα super καλλίγραμμο κορμί με τις top συμβουλές της personal trainer Χριστίνας Μαυρίδου.

Πώς να δείχνω 10 χρόνια νεότερη; Η επιστήμη βρήκε τη δραστηριότητα που πρέπει να κάνεις

Τελικά, η τιμή του να φαίνεται 10 χρόνια νεότερη δεν είναι και τόσο ακριβή. Και δεν περιλαμβάνει botox.

#shapegreece