Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ενδόμορφος, εκτόμορφος ή μεσόμορφος: Βρες το σωματότυπό σου για να δεις τι άσκηση χρειάζεται το σώμα σου

Οι καλύτερες ασκήσεις για το δικό σου σώμα.

11.10.2017

εχεις διαβασει

Πρόσφατη έρευνα δείχνει πως ο σωματότυπος σου έχει σημασία για την άσκηση που επιλέγεις. Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις για το δικό σου σώμα.

Αν έχεις εκτόμορφο ή εκτομορφικό τύπο σώματος

 

Είσαι ψηλή και  μικροκαμωμένη. Μπορεί να μην αυξάνεται εύκολα το βάρος (ή οι μύες!) σου, αλλά αυτό δε σημαίνει πως είσαι υγιής – η έλλειψη άσκησης μπορεί να βλάψει το καρδιαγγειακό σου σύστημα. Ενίσχυσε το σώμα σου με αεροβική άσκηση και συμπερίλαβε στο πρόγραμμά σου προπονήσεις με αντιστάσεις για να διατηρήσεις έναν υγιή δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ).

Η άσκησή σου: Οι υψηλής έντασης διαλειμματικές προπονήσεις (ΗΙΙΤ) θα γυμνάσουν όλους τους μυς σου. Αντικατάστησε τις ασκήσεις μυϊκής απομόνωσης στο γυμναστήριο με συνδυαστικές, που γυμνάζουν μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες, όπως καθίσματα και κωπηλατική.

Shape Οκτωβρίου 2017 με δώρο Λάστιχο γυμναστικής και DVD πρόγραμμα άσκησης 50 λεπτών!

Αν έχεις  μεσόμορφο ή μεσομορφικό τύπο σώματος 

 

Έχεις αθλητικό τύπο. Μπορεί να έχεις υψηλό μεταβολισμό και κύτταρα που ανταποκρίνονται καλά στην αύξηση μυϊκού ιστού. Έλεγχε τη θερμιδική σου πρόσληψη, καθώς μπορεί να παίρνεις εύκολα λίπος. Εστίασε στην ενέργεια που δαπανάς όταν εκτελείς προπονήσεις μεγάλης διάρκειας ή υψηλής έντασης.

Η άσκησή σου: Εναλλαγές στις προπονήσεις σου: τρέξιμο, κολύμπι, κωπηλατική ή στατικό ποδήλατο μαζί με ασκήσεις με μέτρια βάρη. Ο συνδυασμός της αεροβικής άσκησης με τις αντιστάσεις θα σε κρατήσει σε φόρμα.

Βurpees: Πώς θα κάνεις την ΚΟΡΥΦΑΙΑ άσκηση ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ 10 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΟ ΛΕΠΤΟ!

Αν έχεις  ενδόμορφο ή ενδομορφικό τύπο σώματος

 

Τυπικά, πιο κοντούλες και γεροδεμένες, οι γυναίκες με αυτόν το σωματότυπο αποθηκεύουν εύκολα λίπος και τείνουν να είναι πιο στρογγυλές στην περιοχή της μέσης. Μπορούν, επίσης, να αυξάνουν εύκολα τη μυϊκή τους μάζα, που σημαίνει ότι χρειάζονται λίγη άσκηση με βάρη για να φανεί στο σώμα τους η γράμμωση. Πρόσεχε τι τρως για να αποφύγεις την αύξηση βάρους.

Η άσκησή σου: Συμπερίλαβε πολλή αεροβική στη ρουτίνα σου για να καις τυχόν επιπλέον θερμίδες και απόφυγε την παχυσαρκία. Αν θέλεις να κάψεις γρήγορα θερμίδες, κάνε προπονήσεις ΗΙΙΤ.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα 30 επαναλήψεων!

Το σώμα των ονείρων σου μπορεί να συμβεί με τη μέθοδο «30-1» που διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

Μποξ για τέλειο σώμα; Κάψε θερμίδες γρήγορα και χτίσε μυϊκή μάζα!

Τα διασημότερα supermodels το εξασκούν ήδη και «υπόσχεται» σφριγηλό, καλλίγραμμο κορμί. Είσαι έτοιμη για μποξ;

Burpees και προβολές: Οι 2 κορυφαίες ασκήσεις στο σπίτι για γράμμωση σε γλουτούς και πόδια!

Ακόμα κι αν βαριέσαι το γυμναστήριο μπορείς να αποκτήσεις ωραίο σώμα στο σπίτι εύκολα!

Να πώς θα πλένεις σωστά τα ρούχα της γυμναστικής σου

Μάθε κάθε πότε αλλά και – το σημαντικότερο – πώς πρέπει να πλένουμε τα ρούχα των workouts μας.

#shapegreece