Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Τι να κάνω για να χάσω κιλά: Άσκηση ή σωστή διατροφή; Αυτή είναι η αλήθεια!

Να τι λέει η επιστήμη!

10.01.2017

εχεις διαβασει

τι να κάνω για να χάσω κιλά

Τι να κάνω για να χάσω κιλά;

Σίγουρα θα έχεις μάθει πως πρόκειται για έναν συνδυασμό καλύτερης διατροφής, περισσότερης φυσικής δραστηριότητας και γενικά μιας πιο υγιεινής ζωής. Για κάποιο διάστημα, οι ειδικοί θεωρούσαν πως η καλή διατροφή είναι πιο σημαντική από την άσκηση, δεν είχαν όμως συνειδητοποιήσει πόσο αλήθεια ήταν αυτό!

Πρόσφατα «ανέβηκε» ένα εντυπωσιακό βίντεο που δείχνει την πραγματικότητα της καθημερινής μας κατανάλωσης θερμίδων, το οποίο είναι βασισμένο σε επιστημονική έρευνα. Αποδεικνύεται πως η καύση ενός μεγάλου ποσοστού θερμίδων είναι πέρα από τον έλεγχό μας, καθώς οφείλεται στο μεταβολικό μας ρυθμό – δηλαδή στον αριθμό των θερμίδων που καίει το σώμα μας όταν εκτελεί τις βασικές καθημερινές του λειτουργίες.

Η φυσική δραστηριότητα αντιστοιχεί μόνο στο 10-30% των ημερήσιων καύσεών μας. Σημαντικό ποσοστό, σίγουρα, αλλά δεν είναι και καθοριστικό.

Shape Tool: Βρες τον μεταβολικό σου ρυθμό εδώ!

Από την άλλη πλευρά, το βίντεο αυτό υπογραμμίζει πόσο σημαντικές είναι οι διατροφικές μας επιλογές: Παρότι ελέγχουμε έως και το 30% του τι καίμε, ελέγχουμε το 100% των θερμίδων που μπαίνουν μέσα στο σώμα μας. Γι’ αυτό το λόγο, αν θέλεις να δεις τον αριθμό στη ζυγαριά να μικραίνει -ή αν απλά θέλεις λίγο πιο έντονη μυική γράμμωση- είναι ζωτικής σημασίας να διατηρείς τη διατροφή σου καθαρή και στο κάτω όριο του υγιούς θερμιδικού φάσματος για το ύψος σου.

Τι να κάνω για να χάσω κιλά; Δες και το βίντεο:

Ας είμαστε απόλυτα σαφείς

Ακόμη κι αν δεν σου εγγυάται ότι θα χάσεις κιλά, η φυσική δραστηριότητα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σου. «Είναι πιθανότατα το μοναδικό πράγμα που μπορείς να κάνεις -εκτός απ’ τη διακοπή του καπνίσματος- για να βελτιώσεις την υγεία σου» σχολιάζει ο Kevin Hall, εκπρόσωπος του αμερικανικού ινστιτούτου υγείας (National Institute of Health).

Γνωρίζουμε πως η άσκηση συνδέεται άμεσα με μια μεγαλύτερη, υγιέστερη και πιο ευτυχισμένη ζωή και η συμβουλή μας είναι να μην παραμελείς τη γυμναστική σου – απλά μην επαφίεσαι μόνο σε αυτή για να ελέγχεις το βάρος σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βίντεο: Της έκανε πρόταση γάμου ενώ έκαναν… ακροβατική γιόγκα (και δεν είχε ιδέα!)

Αυτό το ζευγάρι πήγε την πρόταση γάμου σε άλλο – κυριολεκτικά – επίπεδο!

Γυμναστική χωρίς εσώρουχο: Να το δοκιμάσεις ή όχι; (μήπως το κάνεις ήδη;)

Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν αφήσεις στο σπίτι το εσώρουχό σου!

Τι να φάω πριν την προπόνηση (και τι όχι)

Ετοιμάζεσαι για το καθιερωμένο τρέξιμο; Προετοίμασε κατάλληλα το σώμα σου, επιλέγοντας τις ιδανικές τροφές πριν την άσκηση.

The Plan: Να πώς θα κάνεις ισομετρικές και πλειομετρικές ασκήσεις για super φυσική κατάσταση σε χρόνο dt!

Συνδύασε ισομετρικές και πλειομετρικές ασκήσεις και θα πετύχεις και τα δύο!

#shapegreece