Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Θέλεις να αυξήσεις την αερόβια ικανότητα σου χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου; Κάνε spinning!

Δες πώς θα σου χρησιμεύσει το spinning, ειδικά αν είσαι δρομέας.

12.02.2018

εχεις διαβασει

μαραθώνιοι στο εξωτερικό

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

Ένας καλός τρόπος για να αυξήσεις την αεροβική σου ικανότητα χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου είναι η ποδηλασία υψηλής έντασης, δείχνει έρευνα στο European Journal of Sport Science. Τριαθλητές που έκαναν 6 συνεδρίες διαλειμματικής ποδηλασίας (που συμπεριλάμβανε 5λεπτα σπριντ) για 3 εβδομάδες βελτίωσαν το χρόνο τους στα 5 χλμ. έως και 2 λεπτά και αύξησαν το VO2 max (μέγιστη κατανάλωση οξυγόνου) κατά περίπου 7%. Και αυξημένο VO2 max σημαίνει ότι θα μπορείς να γυμνάζεσαι για περισσότερο χρόνο – σημαντικό, αν ο στόχος σου είναι να τερματίσεις σε έναν αγώνα όπως ο μαραθώνιος.

Διάβασε επίσης: Σκόρδο, γλυκοπατάτα, τεφ κι άλλες 5 τροφές που τρώνε οι μαραθωνοδρόμοι

«Οι αθλητές αντοχής κάνουν πολλές προπονήσεις με πολλά χιλιόμετρα σε χαμηλή ένταση, τα σύντομα όμως διαστήματα έντασης χτίζουν το αναερόβιο σύστημα, το οποίο είναι επίσης απαραίτητο στους αγώνες αντοχής» σχολιάζει η συγγραφέας της μελέτης, Naroa Etxebarria, PhD, φυσιολόγος άσκησης στο Πανεπιστήμιο της Καμπέρα στην Αυστραλία. Η εξάσκηση του αναερόβιου συστήματος θα σε βοηθήσει να μην κουράζεσαι εύκολα.

Διάβασε επίσης: 9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapePeople: Η Ναταλία Παπαϊωάννου είναι alpine ski racer και θέλει να κάνει το σκι προσιτό σε όλους!

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. H Ναταλία Παπαϊωάννου είναι μία από αυτές.

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα; Δες βίντεο με κάθε ένα από τους Ολυμπιακούς της Pyeong Chang 2018

Τα μαθαίνουμε στο πλαίσιο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.

υδατάνθρακες και άσκηση
Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Οι 4 κορυφαίες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

#shapegreece