Θέλεις να αυξήσεις την αερόβια ικανότητα σου χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου; Κάνε spinning!

Δες πώς θα σου χρησιμεύσει το spinning, ειδικά αν είσαι δρομέας.

12.02.2018

εχεις διαβασει

μαραθώνιοι στο εξωτερικό

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

Ένας καλός τρόπος για να αυξήσεις την αεροβική σου ικανότητα χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου είναι η ποδηλασία υψηλής έντασης, δείχνει έρευνα στο European Journal of Sport Science. Τριαθλητές που έκαναν 6 συνεδρίες διαλειμματικής ποδηλασίας (που συμπεριλάμβανε 5λεπτα σπριντ) για 3 εβδομάδες βελτίωσαν το χρόνο τους στα 5 χλμ. έως και 2 λεπτά και αύξησαν το VO2 max (μέγιστη κατανάλωση οξυγόνου) κατά περίπου 7%. Και αυξημένο VO2 max σημαίνει ότι θα μπορείς να γυμνάζεσαι για περισσότερο χρόνο – σημαντικό, αν ο στόχος σου είναι να τερματίσεις σε έναν αγώνα όπως ο μαραθώνιος.

Διάβασε επίσης: Σκόρδο, γλυκοπατάτα, τεφ κι άλλες 5 τροφές που τρώνε οι μαραθωνοδρόμοι

«Οι αθλητές αντοχής κάνουν πολλές προπονήσεις με πολλά χιλιόμετρα σε χαμηλή ένταση, τα σύντομα όμως διαστήματα έντασης χτίζουν το αναερόβιο σύστημα, το οποίο είναι επίσης απαραίτητο στους αγώνες αντοχής» σχολιάζει η συγγραφέας της μελέτης, Naroa Etxebarria, PhD, φυσιολόγος άσκησης στο Πανεπιστήμιο της Καμπέρα στην Αυστραλία. Η εξάσκηση του αναερόβιου συστήματος θα σε βοηθήσει να μην κουράζεσαι εύκολα.

Διάβασε επίσης: 9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#Spetsathlon2018: Τι έχω να σου πω για τις 3 μέρες που πέρασα στις Σπέτσες

Σύνθημα και της φετινής διοργάνωσης του Spetsathlon ήταν #2winis2participate και οι τρεις μέρες που έζησα στις ανοιξιάτικες Σπέτσες το επιβεβαίωσαν 100%.

Γνωρίζουμε την αθλήτρια στίβου Αναστασία Καρακατσάνη

Η Αναστασία Καρακατσάνη κατέχει δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Σε πόσο καιρό χάνω κιλά; ΤΟΣΟ χρόνο χρειάζεσαι για απώλεια λίπους σύμφωνα με την personal trainer

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο καιρό χρειάζεσαι ακριβώς για να κάψεις λίπος;

#shapegreece