5 συνήθειες για να καις θερμίδες όλη μέρα!

Ιδού τι μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να χάνεις λίπος όλη μέρα.

13.04.2018

εχεις διαβασει


Χάσε λίπος
λοιπόν! Πώς; Αν θέλεις να αυξήσεις τις δυνατότητες του σώματός σου να καίει θερμίδες όλη μέρα, υιοθέτησε πέντε σημαντικές πρωινές συνήθειες:

Άσκηση.
Εκείνη η πρωινή προπόνηση δεν σου δίνει απλά σφρίγος στο ξεκίνημα της ημέρας. Η άσκηση το πρωί βοηθάει επίσης στην αύξηση του μεταβολισμού σου. Μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί καίνε περισσότερες θερμίδες από εκείνους που γυμνάζονται άλλες ώρες της ημέρας, οπότε δέσε τα κορδόνια σου και ευχαρίστησε τον ήλιο για τις έξτρα θερμίδες που θα κάψεις. Κάνε κλικ εδώ και μάθε τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ για ΜΕΤΑ τη γυμναστική!

Πρόσθεσε ένταση.
Καλά νέα αν είσαι πιεσμένη με τους χρόνους σου: μια πρόσφατη έρευνα βρήκε πως μια απλή, έντονη έκρηξη άσκησης μόλις 2,5 λεπτών μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες καύσεις όλη τη μέρα – μέχρι και 200 θερμίδες, για την ακρίβεια.

xase-lipos-grigora1

Μην καθυστερείς το πρωινό.
Μην παραλείπεις το πρωινό επειδή η μέρα σου είναι χαοτική και βιάζεσαι. Το πρωινό βοηθάει τον μεταβολισμό σου, ώστε να είναι στα καλύτερα του. Φάε ένα χορταστικό πρωινό αμέσως μόλις ξυπνήσεις και το σώμα σου θα είναι έτοιμο να κάψει λίπος. Κάνε κλικ εδώ και μάθε τα 5 συστατικά για σωστό πρωινό, όταν βιάζεσαι!

Μυική ενδυνάμωση.
Καλά κάνεις και αγαπάς την αεροβική, μην ξεχνάς όμως να προσθέτεις προπόνηση ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σου ώστε να «χτίσεις» περισσότερους μύες που καταναλώνουν πολλές θερμίδες. Εσύ γνωρίζεις τα 7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες;

Μην ξεχνάς τα σνακ.
Τα σνακ είναι μια καλή στρατηγική για να διατηρήσεις το βάρος σου, βεβαιώσου όμως ότι κάνεις χορταστικές αλλά υγιεινές επιλογές. Διάλεξε σνακ που σε βοηθούν να κάψεις περισσότερες θερμίδες για μια έξτρα ώθηση στο μεταβολισμό σου. Κάνε κλικ εδώ για να δεις τα σνακ με 100 θερμίδες ακριβώς!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις με βαράκια για πλάτη
3 top ασκήσεις για πλάτη με βαράκια (100 επαναλήψεις, 3 φορές την εβδομάδα για να κάνεις ΣΕΞΙ ΠΛΑΤΗ!)

Ακολούθησε την πιο hot προπόνηση της μπαλαρίνας για την πλάτη που θα ζήλευε κάθε γυναίκα.

Έρευνα: Πόσες ώρες τρέξιμο χαρίζουν μακροζωία;

Μία με δύο ώρες τρέξιμο την εβδομάδα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα!

ασκήσεις για γυναίκες για κοιλιακούς στο σπίτι
7 ασκήσεις για κοιλιακούς στο σπίτι! (για κάθε γυναίκα που ονειρεύεται σέξι γράμμωση)

Απόκτησε σέξι, γραμμωμένη κοιλιά με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις. Δεν θα χρειαστείς άλλες.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι
Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

Πώς να διαλέξεις το σωστό αθλητικό σουτιέν για σένα! (ο απόλυτος οδηγός!)

Όταν γυμνάζεσαι, το στήθος σου χρειάζεται την καλύτερη υποστήριξη. Βρες το αθλητικό σουτιέν που θα σου την προσφέρει με τα παρακάτω tips.

#shapegreece