Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Ασκήσεις για λίπος: Τα γιγαντιαία σετ είναι το πρόγραμμα που καίει λίπος πιο αποτελεσματικά (βίντεο)

Θες… πιο γρήγορα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο; Δοκίμασε ασκήσεις για λίπος

07.02.2018

εχεις διαβασει

πώς να χάσω λίπος γρήγορα

Πώς να χάσω λίπος γρήγορα;

Δοκίμασε τα γιγαντιαία σετ

Είσαι busy και χρειάζεσαι ένα πρόγραμμα που να χωράει σε μικρότερο χρονικό διάστημα, το οποίο όμως να χτίζει μυς και να καίει λίπος πιο αποτελεσματικά. Ζητάς πολλά; Όχι. Τα γιγαντιαία σετ είναι μία ομάδα 4 ή περισσότερων ασκήσεων που στοχεύουν ένα μέρος του σώματος, όπως τα πόδια ή τα χέρια.

Πώς θα χάσω γρήγορα λίπος; Κάψε 3 φορές περισσότερο! (το πρόγραμμα!)

Πώς θα κάψω πιο γρήγορα θερμίδες; H γυμνάστρια μας δίνει 6 έξυπνους εναλλακτικούς τρόπους που καίνε λίπος

Πώς: Διάλεξε 10 ασκήσεις που κινούν πολλές αρθρώσεις, όπως καθίσματα, προβολές και εκτάσεις ποδιών, και κάν’ τες με τη σειρά τη μία μετά την άλλη για να ολοκληρώσεις 1 σετ (σκέψου το σαν κυκλική προπόνηση). Ξεκουράσου για 90 δευτερόλεπτα στο τέλος κάθε σετ και επανάλαβε τρεις φορές.

5 τροφές που αγαπά ο μεταβολισμός και μισεί το λίπος!

Γιατί: Όχι μόνο θα ενισχύσει την καρδιαγγειακή σου κατάσταση, αλλά και θα… σοκάρει το σώμα σου, με αποτέλεσμα να δυναμώσει σε λιγότερο χρόνο.

Δες εδώ ένα πρόγραμμα ασκήσεων για όλο το σώμα με γιγαντιαία σετ:

The Mamagers Update

Γιατί δεν πρέπει να υποχωρούμε στις απαιτήσεις των παιδιών!

«Το ολοήμερο σχολείο είναι parking παιδιών» – μήπως να απενοχοποιηθούμε λίγο;

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapePeople: Η Ναταλία Παπαϊωάννου είναι alpine ski racer και θέλει να κάνει το σκι προσιτό σε όλους!

Μια νέα στήλη αφιερωμένη σε πραγματικούς ανθρώπους που μας εμπνέουν. H Ναταλία Παπαϊωάννου είναι μία από αυτές.

Εσύ ξέρεις ποια είναι τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα; Δες βίντεο με κάθε ένα από τους Ολυμπιακούς της Pyeong Chang 2018

Τα μαθαίνουμε στο πλαίσιο των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων που διεξάγονται στην Πιόνγκτσανγκ της Νότιας Κορέας.

υδατάνθρακες και άσκηση
Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Οι 4 κορυφαίες ασκήσεις για κοιλιά και γλουτούς με τη Σόφη Πασχάλη

Δοκίμασε κι εσύ τις 4 αγαπημένες ασκήσεις της γυμνάστριας και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται- ειδικά οι κοιλιακοί σου.

τροφές με λιπαρά
Να τρώω τροφές με λιπαρά πριν από την άσκηση;

Να τι λέει η έρευνα του Ινστιτούτου Gatorade Sports Science.

#shapegreece