Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

15 μυστικά για ενέργεια και γράμμωση από τους αθλητές (τουρσί μετά το τρέξιμο, πιπέρι στο τσάι και άλλες ιδέες!)

Πώς θα κάνεις επίπεδους κοιλιακούς, ποιο μπαχαρικό σου δίνει ενέργεια, γιατί να τρως πίκλες μετά την άσκηση; Οι χειμερινοί ολυμπιονίκες αποκάλυψαν όλα τα μυστικά τους

19.04.2017

εχεις διαβασει

Δεν θα χρειαστεί να προσγειωθείς με χάρη από ένα τριπλό λουπ ή να κατέβεις σαν αστραπή μια χιονισμένη πλαγιά (ελπίζουμε), αλλά πώς θα φας για ενέργεια, θα ξεπιαστεί η πλάτη σου και θα ξεχάσεις τα νεύρα; Δες τις  μικρές συμβουλές από 10 εντυπωσιακές ολυμπιονίκες των χειμερινών αγώνων.

1 Πάρε δύναμη με ένα παρφέ

“Πριν από την προπόνησή μου, θα φάω ένα στραγγιστό γιαούρτι με αμύγδαλα, μύρτιλλα και ανανά. Το γιαούρτι έχει τις τέλειες αναλογίες πρωτεΐνης και λιπαρών, τα φρούτα μου δίνουν υδατάνθρακες και τα αμύγδαλα προσθέτουν μία ώθηση ενέργειας με ω3 λιπαρά”.
Αλπινίστρια σκιέρ, Lindsey Vonn, 29 ετών, που κέρδισε την κατάβαση γυναικών στους Ολυμπιακούς του 2010.

2 Νίκησε το άγχος με ΞΟΔ

“Μερικά λεπτά διαλογισμού μού χαρίζουν περισσότερη διαύγεια και συγκέντρωση και είναι αναζωογονητικά σαν την καφεΐνη. Είναι όμως πολύ εύκολο να τον παραλείψεις αν δεν τον κάνεις μόλις ξυπνήσεις. Γι’ αυτό ζω με τον κανόνα ΞΟΔ: ξύπνα, ούρησε, διαλογήσου. Με αυτή τη σειρά”. Αθλήτρια του Snowboard, Gretchen Bleiler, 32 ετών

3 Συγχώρεσε τον εαυτό σου για να αφήσεις πιο γρήγορα πίσω σου ένα λάθος

“Ο πάγος είναι τόσο ολισθηρός, και πραγματικά, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε, ανεξάρτητα από το πόση εξάσκηση έχω κάνει. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βγω εκεί έξω με αυτοπεποίθηση και αν πέσω στα οπίσθιά μου προσπαθώ να το καλύψω όπως μπορώ. Πιστεύω πως πρέπει να βγαίνεις έξω με τη βεβαιότητα ότι κάνεις το καλύτερό σου και να θυμάσαι πως ο καθένας μπορεί να κάνει λάθος. Όταν συμβεί κάτι αναπάντεχο, βοηθά αν μπορείς να αντιδράσεις γρήγορα και να σηκωθείς ξανά στα πόδια σου”.  Χορεύτρια στον πάγο, Meryl Davis, 27 ετών, που με τον παρτενέρ της, Charlie White, κέρδισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πέρυσι. (Είναι τα πρόσωπα της καμπάνιας του Ralph Lauren για τους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες.)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες
Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα 30 επαναλήψεων!

Το σώμα των ονείρων σου μπορεί να συμβεί με τη μέθοδο «30-1» που διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

Μποξ για τέλειο σώμα; Κάψε θερμίδες γρήγορα και χτίσε μυϊκή μάζα!

Τα διασημότερα supermodels το εξασκούν ήδη και «υπόσχεται» σφριγηλό, καλλίγραμμο κορμί. Είσαι έτοιμη για μποξ;

Burpees και προβολές: Οι 2 κορυφαίες ασκήσεις στο σπίτι για γράμμωση σε γλουτούς και πόδια!

Ακόμα κι αν βαριέσαι το γυμναστήριο μπορείς να αποκτήσεις ωραίο σώμα στο σπίτι εύκολα!

Να πώς θα πλένεις σωστά τα ρούχα της γυμναστικής σου

Μάθε κάθε πότε αλλά και – το σημαντικότερο – πώς πρέπει να πλένουμε τα ρούχα των workouts μας.

#shapegreece