15 μυστικά για ενέργεια και γράμμωση από τους αθλητές (τουρσί μετά το τρέξιμο, πιπέρι στο τσάι και άλλες ιδέες!)

Πώς θα κάνεις επίπεδους κοιλιακούς, ποιο μπαχαρικό σου δίνει ενέργεια, γιατί να τρως πίκλες μετά την άσκηση; Οι χειμερινοί ολυμπιονίκες αποκάλυψαν όλα τα μυστικά τους

08.05.2018

εχεις διαβασει

Δεν θα χρειαστεί να προσγειωθείς με χάρη από ένα τριπλό λουπ ή να κατέβεις σαν αστραπή μια χιονισμένη πλαγιά (ελπίζουμε), αλλά πώς θα φας για ενέργεια, θα ξεπιαστεί η πλάτη σου και θα ξεχάσεις τα νεύρα; Δες τις  μικρές συμβουλές από 10 εντυπωσιακές ολυμπιονίκες των χειμερινών αγώνων.

1 Πάρε δύναμη με ένα παρφέ

“Πριν από την προπόνησή μου, θα φάω ένα στραγγιστό γιαούρτι με αμύγδαλα, μύρτιλλα και ανανά. Το γιαούρτι έχει τις τέλειες αναλογίες πρωτεΐνης και λιπαρών, τα φρούτα μου δίνουν υδατάνθρακες και τα αμύγδαλα προσθέτουν μία ώθηση ενέργειας με ω3 λιπαρά”.
Αλπινίστρια σκιέρ, Lindsey Vonn, 29 ετών, που κέρδισε την κατάβαση γυναικών στους Ολυμπιακούς του 2010.

2 Νίκησε το άγχος με ΞΟΔ

“Μερικά λεπτά διαλογισμού μού χαρίζουν περισσότερη διαύγεια και συγκέντρωση και είναι αναζωογονητικά σαν την καφεΐνη. Είναι όμως πολύ εύκολο να τον παραλείψεις αν δεν τον κάνεις μόλις ξυπνήσεις. Γι’ αυτό ζω με τον κανόνα ΞΟΔ: ξύπνα, ούρησε, διαλογήσου. Με αυτή τη σειρά”. Αθλήτρια του Snowboard, Gretchen Bleiler, 32 ετών

3 Συγχώρεσε τον εαυτό σου για να αφήσεις πιο γρήγορα πίσω σου ένα λάθος

“Ο πάγος είναι τόσο ολισθηρός, και πραγματικά, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε, ανεξάρτητα από το πόση εξάσκηση έχω κάνει. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βγω εκεί έξω με αυτοπεποίθηση και αν πέσω στα οπίσθιά μου προσπαθώ να το καλύψω όπως μπορώ. Πιστεύω πως πρέπει να βγαίνεις έξω με τη βεβαιότητα ότι κάνεις το καλύτερό σου και να θυμάσαι πως ο καθένας μπορεί να κάνει λάθος. Όταν συμβεί κάτι αναπάντεχο, βοηθά αν μπορείς να αντιδράσεις γρήγορα και να σηκωθείς ξανά στα πόδια σου”.  Χορεύτρια στον πάγο, Meryl Davis, 27 ετών, που με τον παρτενέρ της, Charlie White, κέρδισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πέρυσι. (Είναι τα πρόσωπα της καμπάνιας του Ralph Lauren για τους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες.)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Μετά από πόσο καιρό άσκησης θα γίνω ευλύγιστη;

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις ευλυγισία;

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου
Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#shapegreece