Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Μήπως το λίπος στην κοιλιά επιμένει; Mήπως ήρθε η ώρα να δράσεις με ΤΟ «όπλο»;

11.08.2017

εχεις διαβασει

Για να ξεφορτωθείς το λίπος στην κοιλιά θεωρείται βασικό να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου αεροβική γυμναστική. Και όχι ένα οποιοδήποτε είδος αερόβιας άσκησης, αλλά διαλειμματική προπόνηση – η εναλλαγή ταχύτητας στην άσκηση σου είναι το «κλειδί» για να χάσεις λίπος στην κοιλιά.

Μία μελέτη στο International Journal of Obesity αποκάλυψε πως συγκριτικά με τις γυναίκες που έκαναν ποδήλατο για 40 λεπτά στον ίδιο ρυθμό, εκείνες που ασκούνταν για 20 λεπτά εναλλάσσοντας sprints 8 δευτερολέπτων με χαλαρή ποδηλασία 12 δευτερολέπτων, έχασαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά μετά από 15 εβδομάδες. Δηλαδή, ασκείσαι λιγότερο και καις περισσότερο λίπος; Καλό ακούγεται!

 

Τρέξιμο ή ποδήλατο; Ό,τι κι αν προτιμάς, είναι σημαντικό να:

Χρησιμοποιείς οπτικούς στόχους. Κάνε ένα sprint μέχρι το τέλος του δρόμου/μέχρι το περίπτερο στη γωνία/μέχρι να βγεις από το πάρκο. Μόλις φτάσεις τον στόχο σου μείωσε την ταχύτητα σου. Αφού οι αναπνοές σου γίνουν κανονικές, επίλεξε έναν καινούργιο στόχο.

Δες κι αυτό: Super μυστικό για ευκολότερο τρέξιμο!

Χρησιμοποιείς τον χρόνο. Κοίτα το ρολόι σου και τρέξε σε μέτρια έως κανονική ταχύτητα για 2 λεπτά και έπειτα τρέξε όσο πιο γρήγορα μπορείς για 1 λεπτό. Παράμεινε στο ίδιο μοτίβο για τουλάχιστον 30 λεπτά.

Χρησιμοποιείς μουσική. Φτιάξε τη δική σου playlist με τραγούδια που έχουν γρήγορο ρυθμό και με άλλα πιο αργά. Περπάτα, τρέξε ή χόρεψε στον ρυθμό.

Φτιάξαμε για εσένα την τέλεια playlist για την πιο fun διαλειμματική προπόνηση!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

προπόνηση
Low Impact (χαμηλή πρόσκρουση) VS High Intensity (υψηλή ένταση): Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

#shapegreece