Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Μήπως το λίπος στην κοιλιά επιμένει; Mήπως ήρθε η ώρα να δράσεις με ΤΟ «όπλο»;

11.08.2017

εχεις διαβασει

Για να ξεφορτωθείς το λίπος στην κοιλιά θεωρείται βασικό να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου αεροβική γυμναστική. Και όχι ένα οποιοδήποτε είδος αερόβιας άσκησης, αλλά διαλειμματική προπόνηση – η εναλλαγή ταχύτητας στην άσκηση σου είναι το «κλειδί» για να χάσεις λίπος στην κοιλιά.

Μία μελέτη στο International Journal of Obesity αποκάλυψε πως συγκριτικά με τις γυναίκες που έκαναν ποδήλατο για 40 λεπτά στον ίδιο ρυθμό, εκείνες που ασκούνταν για 20 λεπτά εναλλάσσοντας sprints 8 δευτερολέπτων με χαλαρή ποδηλασία 12 δευτερολέπτων, έχασαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά μετά από 15 εβδομάδες. Δηλαδή, ασκείσαι λιγότερο και καις περισσότερο λίπος; Καλό ακούγεται!

 

Τρέξιμο ή ποδήλατο; Ό,τι κι αν προτιμάς, είναι σημαντικό να:

Χρησιμοποιείς οπτικούς στόχους. Κάνε ένα sprint μέχρι το τέλος του δρόμου/μέχρι το περίπτερο στη γωνία/μέχρι να βγεις από το πάρκο. Μόλις φτάσεις τον στόχο σου μείωσε την ταχύτητα σου. Αφού οι αναπνοές σου γίνουν κανονικές, επίλεξε έναν καινούργιο στόχο.

Δες κι αυτό: Super μυστικό για ευκολότερο τρέξιμο!

Χρησιμοποιείς τον χρόνο. Κοίτα το ρολόι σου και τρέξε σε μέτρια έως κανονική ταχύτητα για 2 λεπτά και έπειτα τρέξε όσο πιο γρήγορα μπορείς για 1 λεπτό. Παράμεινε στο ίδιο μοτίβο για τουλάχιστον 30 λεπτά.

Χρησιμοποιείς μουσική. Φτιάξε τη δική σου playlist με τραγούδια που έχουν γρήγορο ρυθμό και με άλλα πιο αργά. Περπάτα, τρέξε ή χόρεψε στον ρυθμό.

Φτιάξαμε για εσένα την τέλεια playlist για την πιο fun διαλειμματική προπόνηση!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Η γρήγορη προπόνηση που καίει λίπος

Απόκτησε γρήγορα γράμμωση με την προπόνηση των 15 λεπτών. Η γρήγορη προπόνηση καίει λίπος και σε δεν σε κουράζει.

3 συνήθειες που καταστρέφουν τον τρόπο που καίει ο μεταβολισμός σου

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται ΜΟΝΟ από τη διατροφή και τη συχνότητα που ασκείσαι. Δες τα λάθη με το μεταβολισμό που μάλλον κάνεις.

Αναρρίχηση σε τοίχο, πάνω από μια πισίνα: Το πιο καλοκαιρινό πρόγραμμα γυμναστικής

Μετά το στατικό ποδήλατο καρφωμένο στον πάτο μιας πισίνας, τώρα, η άσκηση συνδυάζει το σκαρφάλωμα πάνω από μια πισίνα! Κι όποιος πέσει, κάνει βουτιά!

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

O κορυφαίος trainer της αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Η άσκηση που χρειάζεσαι για σφιχτά πόδια

Γύμνασε ιδανικά τους μηρούς σου με την άσκηση που προτείνει η trainer.

#shapegreece