Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

10 τρόποι να κάψεις θερμίδες και λίπος με σωστά σνακ

10 τρόποι να κάψεις θερμίδες & λίπος χωρίς δίαιτα!

05.12.2016

εχεις διαβασει

Εδώ θα βρεις τρόπους για το πώς μπορείς να ενισχύσεις την καύση του λίπους, από το να φας σούπα μέχρι τα ιδανικά βραδινά σνακ.

1. Φάε πρωινό

Μετά από την ολονύχτια νηστεία, το σώμα σου χρειάζεται καύσιμα για να βάλει μπρος το μεταβολισμό του. Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να μειώσει την ικανότητα του οργανισμού σου να καίει λίπος καθώς προσπαθεί να διατηρήσει ενέργεια. Γι’ αυτό μην ξεχνάς να τρως ένα υγιεινό πρωινό μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή που ξυπνάς προκειμένου να διατηρήσεις υψηλό το ρυθμό του μεταβολισμού σου.

2. Μην παραλείπεις γεύματα

Μπορεί να νομίζεις πως αν δεν φας δείπνο θα μεταφραστεί σε μια πιο λεπτή μέση, αυτό όμως που θα συμβεί είναι το αντίθετο. Παραλείποντας γεύματα ο οργανισμός σου πιστεύει πως δεν παίρνει αρκετή τροφή, κάτι που το κάνει να κρατά επιπλέον θερμίδες κάθε φορά που τρως. Διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου θα κάνεις το μεταβολισμό σου να λειτουργεί φυσιολογικά, οπότε μην ξεχνάς να τρως έξι μικρά γεύματα τη μέρα για να έχεις την πείνα υπό έλεγχο.

3. Φάε ένα σνακ πριν το κρεβάτι

Δεν είναι αστείο. Τρώγοντας μερικές ελαφριές μπουκιές πριν ξαπλώσεις μπορεί πράγματι να ενεργοποιηθεί η μεταβολισμός σου. Τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε αφήνουν με λιγότερη μυική μάζα, που κάνει το μεταβολισμό σου να σέρνεται, οπότε στρώσε τον μεταβολισμό σου στη δουλειά με ένα σνακ των 100-200 θερμίδων πριν τον ύπνο, ώστε να μπορείς να καις θερμίδες όσο κοιμάσαι!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

7 ασκήσεις pilates για σούπερ κορμί! (με εξοπλισμό!)

Γύμνασε το σώμα σου με την αγαπημένη μέθοδο των celebrities.

Tι χρειάζεσαι για τέλειους κοιλιακούς; 10 μόλις λεπτά για καλλίγραμμη κοιλιά!

Το καλύτερο, δωρεάν πρόγραμμα για να αποκτήσεις καλλίγραμμη κοιλιά σε 10 λεπτά.

«Λιώσε» το λίπος με crosswim! To πρόγραμμα 30 λεπτών για να κάψεις 300 θερμίδες και να καις όλη μέρα!

Κάνε αυτές τις ασκήσεις για γράμμωση ανάμεσα στις διαδρομές στην πισίνα για να κάψεις γρήγορα 300 θερμίδες.

ενεργοποιημένος κορμός
Πώς θα έχεις ενεργοποιημένο κορμό σε κάθε άσκηση (ακούς να στο λένε αλλά ξέρεις τι σημαίνει;)

Γιατί ο ενεργοποιημένος κορμός είναι τόσο σημαντικός στις ασκήσεις σου;

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

#shapegreece