Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Άσκηση «κρεμάλα»: Η πιο φρέσκια παραλλαγή HIIT για να καις λίπος μαζί με την κολλητή σου!

To καλύτερο; Δεν χρειάζεσαι budget για να πας γυμναστήριο.

20.04.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Κρεμάλα

Τι είναι: Ένα ασκησιολόγιο «χωρίς πρόγραμμα» στην οποία παίρνεις μια φίλη (και ένα σημειωματάριο) και μετά κάνετε με τη σειρά ασκήσεις, σετ και επαναλήψεις για μια προπόνηση όσο δυνατή θέλεις εσύ.

Γιατί αποδίδει: «Επειδή δεν κάνεις ποτέ τις ίδιες ασκήσεις ή σετ, το σώμα και ο εγκέφαλός σου εκπλήσσονται συνεχώς από την επόμενη κίνηση» σχολιάζει η trainer Χριστίνα Μαυρίδου.

Πώς θα το κάνεις:

  • Πάρε ένα χαρτί και σημείωσε πρώτα τον αριθμό των σετ που θέλεις να κάνεις (3-7 είναι καλό εύρος) και μετά φτιάξε δύο στήλες: μία για τις ασκήσεις και μία για τον αριθμό των επαναλήψεων.
  • Δώσε το χαρτί και το στυλό στα άλλα μέλη της ομάδας και άφησε τον καθένα να συμπληρώσει ένα κενό με μια άσκηση που θα ήθελε να κάνει και τον αριθμό των επαναλήψεων που βάζει στόχο.
  • Γυρίστε το χαρτί μεταξύ σας μέχρι να γεμίσει –ή μέχρι να έχετε έναν κατάλογο με αρκετές ασκήσεις– και μετά ξεκινήστε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

κάψιμο θερμίδων
Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Η personal trainer μας φτιάχνει το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

yoga για γλουτούς
Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Η στάση της yoga που σφίγγει τους γλουτούς! Κάν’το!

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

#shapegreece