Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Προπόνηση chipper: Έτσι θα καις ακόμα περισσότερο λίπος με ασκήσεις στο σπίτι

Οι CrossFit lovers γνωρίζουν αυτό το «μυστικό». Εσύ;

20.04.2017

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Mε τη διαλειμματική άσκηση καις εκατοντάδες θερμίδες, χτίζεις αντοχή και αποκτάς σφιχτό σώμα, με γράμμωση. Σύμφωνοι. Θα πρέπει όμως να αλλάζεις προπονήσεις προκειμένου να κρατάς το μυαλό και το σώμα σου σε εγρήγορση. Ξέρεις τι είναι η προπόνηση chipper και πώς θα σε βοηθήσει να καις περισσότερο;

Το chipper

Τι είναι: Ένα είδος προπόνησης όπου εκτελείς πολλές διαδοχικές επαναλήψεις (30, 50 ή και περισσότερες) σε κάθε άσκηση, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Το γνωρίζουν οι CrossFit lovers.

Γιατί αποδίδει: «Με τα chippers εκπαιδεύεσαι να κρατάς ρυθμό σε μια δύσκολη προπόνηση βελτιώνοντας την αντοχή, τη δύναμη και την επιμονή σου» επισημαίνει η γυμνάστρια Dara Theodore, που εξειδικεύεται στα προγράμματα HIIT. Φαντάσου το chipper ως την HIIT προπόνηση που αντιστοιχεί σε τρέξιμο 10 χλμ. ή ενός μαραθωνίου. «Αν τρέξεις τα πρώτα δύσκολα χιλιόμετρα όσο πιο γρήγορα μπορείς, θα εξαντληθείς πριν φτάσεις στη γραμμή του τερματισμού» τονίζει η Dara Theodore. Εάν όμως έχεις τον σωστό ρυθμό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σωστά την ενέργειά σου μέχρι να έρθει η ώρα να περάσεις το τέρμα – το ίδιο κάνεις όταν μαθαίνεις να κρατάς ενέργεια για να μπορείς να εκτελέσεις σωστά και την τελευταία επανάληψη ενός chipper.

Πώς θα το κάνεις: Διάλεξε 5-10 κινήσεις που θα συμπεριλαμβάνουν ασκήσεις με βάρη (βαράκια, kettlebell ή μπάλα), ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου (καθίσματα, situps, σανίδες) και πλειομετρικές (ασκήσεις με εκρηκτικά άλματα). Βάλ’ τες με τέτοια σειρά ώστε να στοχεύεις διαφορετικές μυϊκές ομάδες κάθε φορά (κάνε, για παράδειγμα, μία άσκηση για το επάνω μέρος του σώματος και μετά μία για τους κοιλιακούς ή για τα πόδια) και πρόσθεσε μία ή δύο ασκήσεις στη μέση της προπόνησης. Ξεκίνα με 30 ή 50 επαναλήψεις από κάθε άσκηση. Αν είσαι πιο κοντά στην εκδοχή του μαραθωνίου, αύξησε τις επαναλήψεις σου στις 75-100 σε κάθε άσκηση.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο
Τι να φάω πριν το κολυμβητήριο; Τι φαγητό να φάνε τα παιδιά πριν την κολύμβηση; Η σωστή ώρα και τα ιδανικά γεύματα

Αν πηγαίνεις εσύ ή τα παιδιά κολυμβητήριο, ξέρεις τι πρέπει να τρώνε πριν και μετά (και σε ποιες ώρες);

#shapegreece