Προπόνηση chipper: Έτσι θα καις ακόμα περισσότερο λίπος με ασκήσεις στο σπίτι

Οι CrossFit lovers γνωρίζουν αυτό το «μυστικό». Εσύ;

02.04.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Mε τη διαλειμματική άσκηση καις εκατοντάδες θερμίδες, χτίζεις αντοχή και αποκτάς σφιχτό σώμα, με γράμμωση. Σύμφωνοι. Θα πρέπει όμως να αλλάζεις προπονήσεις προκειμένου να κρατάς το μυαλό και το σώμα σου σε εγρήγορση. Ξέρεις τι είναι η προπόνηση chipper και πώς θα σε βοηθήσει να καις περισσότερο;

Το chipper

Τι είναι: Ένα είδος προπόνησης όπου εκτελείς πολλές διαδοχικές επαναλήψεις (30, 50 ή και περισσότερες) σε κάθε άσκηση, όσο πιο γρήγορα μπορείς. Το γνωρίζουν οι CrossFit lovers.

Γιατί αποδίδει: «Με τα chippers εκπαιδεύεσαι να κρατάς ρυθμό σε μια δύσκολη προπόνηση βελτιώνοντας την αντοχή, τη δύναμη και την επιμονή σου» επισημαίνει η γυμνάστρια Dara Theodore, που εξειδικεύεται στα προγράμματα HIIT. Φαντάσου το chipper ως την HIIT προπόνηση που αντιστοιχεί σε τρέξιμο 10 χλμ. ή ενός μαραθωνίου. «Αν τρέξεις τα πρώτα δύσκολα χιλιόμετρα όσο πιο γρήγορα μπορείς, θα εξαντληθείς πριν φτάσεις στη γραμμή του τερματισμού» τονίζει η Dara Theodore. Εάν όμως έχεις τον σωστό ρυθμό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις σωστά την ενέργειά σου μέχρι να έρθει η ώρα να περάσεις το τέρμα – το ίδιο κάνεις όταν μαθαίνεις να κρατάς ενέργεια για να μπορείς να εκτελέσεις σωστά και την τελευταία επανάληψη ενός chipper.

Πώς θα το κάνεις: Διάλεξε 5-10 κινήσεις που θα συμπεριλαμβάνουν ασκήσεις με βάρη (βαράκια, kettlebell ή μπάλα), ασκήσεις με το βάρος του σώματός σου (καθίσματα, situps, σανίδες) και πλειομετρικές (ασκήσεις με εκρηκτικά άλματα). Βάλ’ τες με τέτοια σειρά ώστε να στοχεύεις διαφορετικές μυϊκές ομάδες κάθε φορά (κάνε, για παράδειγμα, μία άσκηση για το επάνω μέρος του σώματος και μετά μία για τους κοιλιακούς ή για τα πόδια) και πρόσθεσε μία ή δύο ασκήσεις στη μέση της προπόνησης. Ξεκίνα με 30 ή 50 επαναλήψεις από κάθε άσκηση. Αν είσαι πιο κοντά στην εκδοχή του μαραθωνίου, αύξησε τις επαναλήψεις σου στις 75-100 σε κάθε άσκηση.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Μετά από πόσο καιρό άσκησης θα γίνω ευλύγιστη;

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις ευλυγισία;

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου
Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#shapegreece