Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σώμα κλεψύδρα; Η top άσκηση που κάνει η Beyoncé για λεπτή μέση!

Η μία άσκηση που χρειάζεσαι είναι η άσκηση της Beyoncé για τέλειο σώμα κλεψύδρα.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Πριν βιαστείς να πεις ότι δεν έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο όσο η Beyoncé και κάθε Beyoncé, θα σε εκπλήξουμε! Ούτε η Beyoncé έχει τόσο ελεύθερο χρόνο, έχει βρει όμως το μυστικό για Το Σώμα: κάθε λεπτό άσκησης μετράει! Επειδή αυτό είναι σημαντικό και για σένα, απευθυνθήκαμε κατευθείαν στην πηγή: τον προπονητή και διατροφικό της guru, Marco Borges.

Και παρότι θα είχαμε ένα σωρό ερωτήσεις να του θέσουμε, του κάναμε μία γρήγορη και βασική: Ποιος είναι ο καλύτερος, πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος να αποκτήσουμε αυτή το άψογο σώμα κλεψύδρα; Και μας απάντησε.

Η προπονήτρια της Jennifer Lopez αποκαλύπτει τι τρώει (όχι, δεν λιμοκτονεί)

Η άσκηση: Push-up με πλαϊνή κλοτσιά

«Έχω πολλές αγαπημένες ασκήσεις για μέση κλεψύδρα, μια όμως πραγματικά γρήγορη και εύκολη είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός κινήσεων που αποτελείται από ένα push-up και μία πλαϊνή κλοτσιά» λέει ο Borges. «Το push-up δουλεύει τους μυς του στήθους, των χεριών και των ώμων ενώ τονώνει επίσης τον κορμό.

Η πλαϊνή κλοτσιά γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς οι οποίοι «μικραίνουν» τα πλάγια του κορμού και δημιουργείται το εφέ κλεψύδρα». Οπότε βασικά, είναι μια δύο σε ένα, σούπερ αποτελεσματική άσκηση για γυναίκες που δεν έχουν χρόνο για οτιδήποτε λιγότερο από τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. (Γυναίκες σαν, χμ, τη Beyoncé.)

H νέα vegan δίαιτα της Beyonce που προκάλεσε σάλο: μάθε γιατί!

Η εκτέλεσή της είναι απλή:

Μπες σε θέση push-up. Το σώμα σου θα πρέπει να σχηματίζει μια διαγώνια γραμμή από το από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες και ο κορμός σου θα πρέπει να είναι σφιχτός. Κατέβα χαμηλά και ανέβα για ένα push-up. Αφού ανέβεις, ανασήκωσε το δεξί σου πόδι και κλότσα αριστερά κάτω από το σώμα σου.

Αν νιώθεις σταθερή, ανασήκωσε το αριστερό σου χέρι τεντωμένο στον αέρα καθώς κάνεις την κίνηση. Κάνε άλλο ένα push-up και επανάλαβε την κλοτσιά, αυτή τη φορά με το αριστερό σου πόδι. Επανάλαβε και βάλε στόχο για 12-15 επαναλήψεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

κάψιμο θερμίδων
Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Η personal trainer μας φτιάχνει το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

yoga για γλουτούς
Yoga για γλουτούς! Βρήκαμε την τέλεια άσκηση!

Η στάση της yoga που σφίγγει τους γλουτούς! Κάν’το!

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

#shapegreece