Σώμα κλεψύδρα; Η top άσκηση που κάνει η Beyoncé για λεπτή μέση!

Η μία άσκηση που χρειάζεσαι είναι η άσκηση της Beyoncé για τέλειο σώμα κλεψύδρα.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Πριν βιαστείς να πεις ότι δεν έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο όσο η Beyoncé και κάθε Beyoncé, θα σε εκπλήξουμε! Ούτε η Beyoncé έχει τόσο ελεύθερο χρόνο, έχει βρει όμως το μυστικό για Το Σώμα: κάθε λεπτό άσκησης μετράει! Επειδή αυτό είναι σημαντικό και για σένα, απευθυνθήκαμε κατευθείαν στην πηγή: τον προπονητή και διατροφικό της guru, Marco Borges.

Και παρότι θα είχαμε ένα σωρό ερωτήσεις να του θέσουμε, του κάναμε μία γρήγορη και βασική: Ποιος είναι ο καλύτερος, πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος να αποκτήσουμε αυτή το άψογο σώμα κλεψύδρα; Και μας απάντησε.

Η προπονήτρια της Jennifer Lopez αποκαλύπτει τι τρώει (όχι, δεν λιμοκτονεί)

Η άσκηση: Push-up με πλαϊνή κλοτσιά

«Έχω πολλές αγαπημένες ασκήσεις για μέση κλεψύδρα, μια όμως πραγματικά γρήγορη και εύκολη είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός κινήσεων που αποτελείται από ένα push-up και μία πλαϊνή κλοτσιά» λέει ο Borges. «Το push-up δουλεύει τους μυς του στήθους, των χεριών και των ώμων ενώ τονώνει επίσης τον κορμό.

Η πλαϊνή κλοτσιά γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς οι οποίοι «μικραίνουν» τα πλάγια του κορμού και δημιουργείται το εφέ κλεψύδρα». Οπότε βασικά, είναι μια δύο σε ένα, σούπερ αποτελεσματική άσκηση για γυναίκες που δεν έχουν χρόνο για οτιδήποτε λιγότερο από τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. (Γυναίκες σαν, χμ, τη Beyoncé.)

H νέα vegan δίαιτα της Beyonce που προκάλεσε σάλο: μάθε γιατί!

Η εκτέλεσή της είναι απλή:

Μπες σε θέση push-up. Το σώμα σου θα πρέπει να σχηματίζει μια διαγώνια γραμμή από το από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες και ο κορμός σου θα πρέπει να είναι σφιχτός. Κατέβα χαμηλά και ανέβα για ένα push-up. Αφού ανέβεις, ανασήκωσε το δεξί σου πόδι και κλότσα αριστερά κάτω από το σώμα σου.

Αν νιώθεις σταθερή, ανασήκωσε το αριστερό σου χέρι τεντωμένο στον αέρα καθώς κάνεις την κίνηση. Κάνε άλλο ένα push-up και επανάλαβε την κλοτσιά, αυτή τη φορά με το αριστερό σου πόδι. Επανάλαβε και βάλε στόχο για 12-15 επαναλήψεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Ο #1 κανόνας που πρέπει να ακολουθείς όταν πλένεις το κολάν γυμναστικής σου

Μήπως τελευταία τα ρούχα γυμναστικής σου έχουν μια περίεργη και άσχημη μυρωδιά, ακόμα και μετά το πλύσιμο; Τι να κάνεις;

Μάθαμε τι κάνει η fitness editor όταν δεν έχει όρεξη για γυμναστική (ναι, συμβαίνει πολλές φορές!)

Κανείς δεν αμφισβητεί τα οφέλη της άσκησης, μόνο που μερικές φορές βρίσκω πιο απολαυστικό το να κάτσω στον καναπέ μου και να κοιτάω το ταβάνι.

Ποια είναι τα πραγματικά οφέλη της γιόγκα; Μπορεί να θεραπεύσει;

Η γιόγκα και όλες οι εναλλακτικές προσεγγίσεις, χρειάζονται χρόνο και μια δασκάλα ή ένα δάσκαλο που να εμπνέει και φυσικά να γνωρίζει. Τι λέει η yoga instructor;

Βίντεο Pilates: Οι ασκήσεις στο reformer με μπάλα bosu από την personal trainer

H Χριστίνα Μαυρίδου σού δείχνει πώς μπορείς να κάνεις update στο Pilates workout σου.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

#shapegreece