Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Σώμα κλεψύδρα; Η top άσκηση που κάνει η Beyoncé για λεπτή μέση!

Η μία άσκηση που χρειάζεσαι είναι η άσκηση της Beyoncé για τέλειο σώμα κλεψύδρα.

10.01.2017

εχεις διαβασει

Πριν βιαστείς να πεις ότι δεν έχεις τόσο ελεύθερο χρόνο όσο η Beyoncé και κάθε Beyoncé, θα σε εκπλήξουμε! Ούτε η Beyoncé έχει τόσο ελεύθερο χρόνο, έχει βρει όμως το μυστικό για Το Σώμα: κάθε λεπτό άσκησης μετράει! Επειδή αυτό είναι σημαντικό και για σένα, απευθυνθήκαμε κατευθείαν στην πηγή: τον προπονητή και διατροφικό της guru, Marco Borges.

Και παρότι θα είχαμε ένα σωρό ερωτήσεις να του θέσουμε, του κάναμε μία γρήγορη και βασική: Ποιος είναι ο καλύτερος, πιο γρήγορος και ευκολότερος τρόπος να αποκτήσουμε αυτή το άψογο σώμα κλεψύδρα; Και μας απάντησε.

Η προπονήτρια της Jennifer Lopez αποκαλύπτει τι τρώει (όχι, δεν λιμοκτονεί)

Η άσκηση: Push-up με πλαϊνή κλοτσιά

«Έχω πολλές αγαπημένες ασκήσεις για μέση κλεψύδρα, μια όμως πραγματικά γρήγορη και εύκολη είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός κινήσεων που αποτελείται από ένα push-up και μία πλαϊνή κλοτσιά» λέει ο Borges. «Το push-up δουλεύει τους μυς του στήθους, των χεριών και των ώμων ενώ τονώνει επίσης τον κορμό.

Η πλαϊνή κλοτσιά γυμνάζει τους πλάγιους κοιλιακούς οι οποίοι «μικραίνουν» τα πλάγια του κορμού και δημιουργείται το εφέ κλεψύδρα». Οπότε βασικά, είναι μια δύο σε ένα, σούπερ αποτελεσματική άσκηση για γυναίκες που δεν έχουν χρόνο για οτιδήποτε λιγότερο από τη μέγιστη αποτελεσματικότητα. (Γυναίκες σαν, χμ, τη Beyoncé.)

H νέα vegan δίαιτα της Beyonce που προκάλεσε σάλο: μάθε γιατί!

Η εκτέλεσή της είναι απλή:

Μπες σε θέση push-up. Το σώμα σου θα πρέπει να σχηματίζει μια διαγώνια γραμμή από το από το κεφάλι μέχρι τις φτέρνες και ο κορμός σου θα πρέπει να είναι σφιχτός. Κατέβα χαμηλά και ανέβα για ένα push-up. Αφού ανέβεις, ανασήκωσε το δεξί σου πόδι και κλότσα αριστερά κάτω από το σώμα σου.

Αν νιώθεις σταθερή, ανασήκωσε το αριστερό σου χέρι τεντωμένο στον αέρα καθώς κάνεις την κίνηση. Κάνε άλλο ένα push-up και επανάλαβε την κλοτσιά, αυτή τη φορά με το αριστερό σου πόδι. Επανάλαβε και βάλε στόχο για 12-15 επαναλήψεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε ΓΡΗΓΟΡΑ πολλές ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα

Σοκ: Μία δρομέας δέχτηκε επίθεση και το fitness tracker της κατέγραψε τα πάντα

Τελικά, κατάφερε να τον κλειδώσει στο μπάνιο και η εμπειρία της μας έδωσε ένα σοβαρό μάθημα.

Aυτό είναι το νέο παπούτσι της Reebok για σταθερό τρέξιμο

Άφησε το αποτύπωμά σου κάθε φορά που τρέχεις με το νέο υπέρκομψο Print Smooth.

Ξεκίνα σήμερα: Φτιάξε σέξι πόδια σε 30 ημέρες!

Απόκτησε λεπτά, γραμμωμένα και σέξι πόδια σε ένα μήνα αφιερώνοντας μόνο 15 λεπτά την ημέρα με τις ασκήσεις της Ελένης Πετρουλάκη

#shapegreece