Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

23.12.2016

Θέλεις να αποκτήσεις μυική ενδυνάμωση; Για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα, χρειάζεται μια ποικιλία πρωτεϊνών, λαχανικών, φρούτων, υδατανθράκων και καλών λιπαρών.

Η κατανάλωση πρωτεΐνης βοηθά στη δημιουργία και διατήρηση των μυών και την καύση σωματικού λίπους, αφού διεγείρει την παραγωγή της αυξητικής ορμόνης, αλλά και της γλυκαγόνης που αυξάνει το αίσθημα κορεσμού.

Επιπρόσθετα, ο καθηγητής Jeff S. Volek, Ph.D., R.D., ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, βρήκε τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς.

Όπως φανέρωσε η έρευνα, οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα: αβγά, αμύγδαλα, ελαιόλαδο, σολομός, μπριζόλα, γιαούρτι, νερό και καφέ.

Πρόσθεσε αυτές τις τροφές για μυική ενδυνάμωση στη διατροφή σου, γύμνασε σωστά το σώμα σου και θα το δεις να μεταμορφώνεται!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Η γρήγορη προπόνηση που καίει λίπος

Απόκτησε γρήγορα γράμμωση με την προπόνηση των 15 λεπτών. Η γρήγορη προπόνηση καίει λίπος και σε δεν σε κουράζει.

3 συνήθειες που καταστρέφουν τον τρόπο που καίει ο μεταβολισμός σου

Ο μεταβολισμός δεν ελέγχεται ΜΟΝΟ από τη διατροφή και τη συχνότητα που ασκείσαι. Δες τα λάθη με το μεταβολισμό που μάλλον κάνεις.

Αναρρίχηση σε τοίχο, πάνω από μια πισίνα: Το πιο καλοκαιρινό πρόγραμμα γυμναστικής

Μετά το στατικό ποδήλατο καρφωμένο στον πάτο μιας πισίνας, τώρα, η άσκηση συνδυάζει το σκαρφάλωμα πάνω από μια πισίνα! Κι όποιος πέσει, κάνει βουτιά!

Ασκήσεις για κοιλιακούς: Έτσι απέκτησε γράμμωση η Gigi Hadid!

O κορυφαίος trainer της αποκάλυψε το πρόγραμμα που ακολουθεί το διάσημο μοντέλο.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

Η άσκηση που χρειάζεσαι για σφιχτά πόδια

Γύμνασε ιδανικά τους μηρούς σου με την άσκηση που προτείνει η trainer.

#shapegreece