Keep your mind & body in good shape

Μην ξεχάσεις την εγγραφή σου στο newsletter

Άλλαξε το σώμα σου με τα πιο genius tricks του Shape Team! (χωρίς δίαιτα!)

Μικρές προσαρμογές για να βελτιώσεις και να αγαπήσεις το σώμα σου.

07.12.2017

εχεις διαβασει

Μήπως έχεις δοκιμάσει κάθε τάση σε δίαιτα και κάθε trendy γυμναστική, για να καταλήξεις πάντα στο ίδιο συμπέρασμα; «Δεν μου κάνει!» Πράγματι, δεν αγαπούν όλοι οι άνθρωποι τη γυμναστική και το healthy lifestyle και μερικές φορές αυτό που, τελικά, «σου κάνει» είναι ένα ζουμερό μπέργκερ που θα σε φέρει πιο κοντά στην ευτυχία.

Αν, ωστόσο, σκέφτεσαι πως θέλεις να κάνεις μία αλλαγή – χωρίς να καταστρέψεις τη ζωή σου -, υπάρχουν μερικά tricks βγαλμένα από την προσωπική εμπειρία του Shape Team που τα δοκιμάσε και, πράγματι, έχουν αποτέλεσμα. Για ακόμα περισσότερη έμπνευση δες αυτές τις γυναίκες που άλλαξαν το σώμα τους!

Προτίμησε το περπάτημα

Μία μεγάλη βόλτα μπορεί να λειτουργήσει και ως διαλογισμός – σαν μία καλή και αναγκαία κουβέντα με τον εαυτό σου. Έπειτα, μπορείς να προτιμήσεις και έναν περίπατο με μία καλή σου φίλη αφού η κουβέντα στον δρόμο μπορεί να σε κάνει να περπατήσεις περισσότερο απ’όσο συνήθιζες και χωρίς καν να το καταλάβεις. Απλά θυμήσου να φοράς άνετα παπούτσια. Πώς θα βρεις τα ιδανικά αθλητικά παπούτσια για σένα; Δες εδώ!

Άλλαξε ένα γεύμα την ημέρα

Αντί να ανταλλάξεις όλα εκείνα τα φαγητά που λατρεύεις με υγεινές τροφές, επίλεξε την υγιεινή εκδοχή ενός γεύματος την ημέρα. Αν δεν έχεις απαγορεύσει στον εαυτό σου να φάει κάτι, δεν θα το σκέφτεσαι συνέχεια ούτε θα έχεις λιγούρες. Πάντως, για κάθε λιγούρα υπάρχουν και υγιεινά σνακ στα οποία μπορείς να ενδώσεις!

Κοιμήσου γυμνή

Όταν δεν είσαι χαρούμενη με το σώμα σου, τείνεις να το καλύπτεις όσο περισσότερο μπορείς (τα φαρδιά ρούχα είναι τα αγαπημένα σου;). Περνώντας χρόνο με τον εαυτό σου, χωρίς ρούχα, μπορείς να γνωρίσεις τις καμπύλες σου και να διατηρήσεις την ισορροπία. Σκέψου πως αν κοιμηθείς μία μέρα γυμνή και παρατηρήσεις κάποια ατέλεια που θα ήθελες να διορθώσεις, μπορεί να αποδειχθεί δυνατό κίνητρο για να πας την επόμενη μέρα γυμναστήριο. Επιπλέον, σε βοηθά να παρατηρείς και τις θετικές αλλαγές.

Σώσε τα περισσεύματα του φαγητού σου

Μπορεί να σου ακούγεται παράδοξο, αλλά δουλεύει μιας και θα έχεις ήδη έτοιμο γεύμα για την επόμενη μέρα και, στην πραγματικότητα, θα έχεις μοιράσει μία μερίδα σε δύο. Άρα; Θα έχεις φάει λιγότερο και θα έχεις γλιτώσει και χρήματα! Πότε, όμως, πρέπει να πετάς τα περισσεύματα φαγητού; 

Σταμάτα να ζυγίζεσαι

Πραγματικά, μπορεί να σε τρελάνει. Το βάρος σου, φυσικά, παρουσιάζει διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Άλλωστε, είναι δύσκολο να καταλάβεις τι σημαίνει πραγματικά ο αριθμός που βλέπεις. Προσωπικά, από τότε που άρχισα να αθλούμαι πήρα 2-3 κιλά. Να αγχωθώ; Όχι, αφού το βάρος που πήρα είναι πιο λογικό να μετρηθεί ως «μυϊκή μάζα» παρά ως «λίπος».

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#ShapeSquatChallenge: Σφιχτοί γλουτοί σε 1 μήνα κάνοντας μόνο καθίσματα μαζί με το SHAPE

30 μέρες. 1 squat πρόκληση. 12 παραλλαγές. Δεν θα πιστεύεις τι γλουτούς θα αποκτήσεις. Ξεκίνα σήμερα μαζί με τη SHAPE team

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

τι να φάω πριν το κολυμβητήριο
Τι να φάω πριν το κολυμβητήριο; Τι φαγητό να φάνε τα παιδιά πριν την κολύμβηση; Η σωστή ώρα και τα ιδανικά γεύματα

Αν πηγαίνεις εσύ ή τα παιδιά κολυμβητήριο, ξέρεις τι πρέπει να τρώνε πριν και μετά (και σε ποιες ώρες);

#shapegreece