Το Νο 1 εργαλείο για να βάζεις φωτιά στις θερμίδες

Κάνε σχοινάκι για να χάσεις θερμίδες και να φτιάξεις το σώμα σου.

25.05.2012

εχεις διαβασει

«Όταν μιλάμε για αεροβική άσκηση, με τίποτα δεν καις καλύτερα από το σχοινάκι, ενώ με αυτό τονώνεις το σώμα από την κορυφή ως τα άκρα» τονίζει ο Σπύρος Λαμπρόπουλος, personal trainer. Βελτίωσε τη φόρμα σου με αυτές τις συμβουλές και στη συνέχεια κάνε σχοινάκι για 5 λεπτά για ζέσταμα, 20 λεπτά για πλήρη αεροβική προπόνηση ή 30 δευτερόλεπτα ενδιάμεσα στα σετ ασκήσεων μυϊκής ενδυνάμωσης για να χάσεις γρήγορα κιλά.

1. Σταθεροί ώμοι

  • Κράτα τους αγκώνες δίπλα στα πλευρά, λυγισμένους σε ορθή γωνία, με τα μπράτσα ελαφρώς μπροστά και τις παλάμες να κοιτούν πάνω. Η περιστροφή πρέπει να γίνεται με τους καρπούς.
  • Περίστρεψε τις παλάμες, όχι ολόκληρο το χέρι, κάνοντας μικρούς κύκλους. Σφίγγοντας τους ώμους, τους τρικεφάλους και τους δικεφάλους καθ’ όλη τη διάρκεια, θα μπορέσεις να ελέγχεις τις περιστροφές και να σμιλεύσεις τα μπράτσα σου.

2. Στάσου ίσια

  • Κράτα τον αυχένα χαλαρό και κοίτα μπροστά –αντιστάσου στην τάση να κοιτάς τα πέλματά σου– ώστε να είναι ευθυγραμμισμένη η σπονδυλική στήλη.
  • Σήκωσε το στήθος και χαμήλωσε τους ώμους για να μην καμπουριάζεις, ώστε να μην καταπονείται η πλάτη.

3. Σφίξε την κοιλιά

Κράτα σφιγμένους τους κοιλιακούς μυς καθ’ όλη τη διάρκεια: αυτό θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη σωστή στάση και την ισορροπία σου, προστατεύοντας τη μέση και τα γόνατα. Επιπλέον, θα τονώσεις και την κοιλιά!

4. Προσάρμοσε το μήκος

  • Το σωστό μέγεθος στο σχοινάκι είναι απαραίτητο για να είναι ομαλή η ταλάντωσή του. Για να βρεις το ιδανικό μήκος (τα περισσότερα έχουν μήκος 270 έως 330 εκ.), στάσου όρθια με τα πέλματα στο κέντρο και σήκωσε τις άκρες. Οι λαβές θα πρέπει να φτάνουν στις μασχάλες.
  • Εάν είναι πολύ μακρύ, δέσε έναν κόμπο σε κάθε άκρη – αν είναι πολύ κοντό, άλλαξε σχοινάκι.

5. Προσγειώσου προσεκτικά 

  • Πήδα με τις μύτες των ποδιών (οι φτέρνες δεν πρέπει να ακουμπούν ποτέ κάτω), σηκώνοντας τα δάχτυλα των ποδιών μόλις 2-3 εκ. από το έδαφος. Φρόντισε να προσγειώνεσαι αθόρυβα, με λυγισμένα γόνατα, για να μετριάζονται οι κραδασμοί.
  • Φόρα αθλητικά παπούτσια με έξτρα επένδυση και αθλητικό σουτιέν για να μειώσεις τις αναπηδήσεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Kάψε 250 θερμίδες και φτιάξε θεϊκά πόδια σε 20′ με το super πρόγραμμα!

Κάψε 250 θερμίδες σε μόνο 20 λεπτά και ταυτόχρονα σμίλευσε τα πόδια και όλο το κάτω μέρος του σώματος με αυτό το πρόγραμμα.

μπαλάκι ρακέτες παραλία καλοκαίρι καλοκαιρινά σπορ καλοκαιρινά αθλήματα
Τα καλοκαιρινά αθλήματα που αγαπά η fitness editor

Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει κάθε μήνα τις τάσεις στο fitness πριν γίνουν τάσεις και αποκαλύπτει το αγαπημένο της από τα καλοκαιρινά αθλήματα.

Μάθαμε πόσος χρόνος χρειάζεται για γράμμωση στην κοιλιά

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς αν θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά;

#Spetsathlon2018: Τι έχω να σου πω για τις 3 μέρες που πέρασα στις Σπέτσες

Σύνθημα και της φετινής διοργάνωσης του Spetsathlon ήταν #2winis2participate και οι τρεις μέρες που έζησα στις ανοιξιάτικες Σπέτσες το επιβεβαίωσαν 100%.

Γνωρίζουμε την αθλήτρια στίβου Αναστασία Καρακατσάνη

Η Αναστασία Καρακατσάνη κατέχει δύο σημαντικές θέσεις σε πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Σε πόσο καιρό χάνω κιλά; ΤΟΣΟ χρόνο χρειάζεσαι για απώλεια λίπους σύμφωνα με την personal trainer

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο καιρό χρειάζεσαι ακριβώς για να κάψεις λίπος;

#shapegreece